Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 januari 2010 om 00:29 #29160
Gvd, net de “New Kids Tribute” gekeken… Van half 11 tot kwart over 1, ik dacht dat er geen einde aan kwam :p
Oh en laatst de (toch al beschilderde) Fiat 500 van een collega gemerkt:
2 januari 2010 om 00:32 #29161@ fons:
newkids is er nog steeds op atm :p2 januari 2010 om 00:34 #29162I know :pest Ze herhalen hem meteen nog eens.
2 januari 2010 om 00:39 #29163FonS :
I know :pest Ze herhalen hem meteen nog eens.oah wist niet dat ’t herhaling was. 😕
2 januari 2010 om 09:54 #29164FonS :
Oh en laatst de (toch al beschilderde) Fiat 500 van een collega gemerkt:Lees: “toch al vern**kte” 😛
Wat betreft de ‘maatschappelijke’ discussie(filmpjes topic):
omdat Wilders keiharde feiten op tafel legt over allochtone probleemjongeren is hij op eens een haatzaaier…
oke.. dat hij soms met idiote dingen komt aanzetten klopt ook, maar dat doen andere partijen zeker nooitWilders is iemand die heel erg zwart-wit kijkt(figuurlijk, maar ook wel letterlijk) en dingen te eenvoudig benaderd, daarbij uitsluitend op moslims pikt wat als haatzaaiend overkomt(terecht?). Hij is een populist, maar zijn boodschap wordt wel gedragen(daarmee wil ik zeggen, dat die boodschap niet helemaal onzin kan zijn). Ik hoop dat er alternatieven voor wilders komen want hij is populair omdat die er niet zijn(den haag faalt in de ogen van de mensen), maar wie wil zo’n clown aan de macht, heeft hij verder nog iets te bieden behalve deportatie van straatcriminelen? Ik heb me er verder te weinig in verdiept, maar alleen al vanwege zijn eenzijdige en negatieve boodschap zie ik hem niet zitten. Sommige dingen moeten zeker aan de kaak gesteld worden, en sommige zaken en mensen moeten harder aangepakt worden, maar hij maakt het te makkelijk en daarom kunnen mensen zich ook in zijn ideeen vinden, ze zijn onzeker en willen een duidelijke boodschap en geen slap verhaaltje van een ingeslapen overlegpoliticus. Ik vind het net zo’n oppervlakkig type als die LPF randfiguren die met hun grote mond ook niks bereikt hebben, of verdonk, nog zo’n opgeblazen type zonder inhoud. Misschien dat hij wel iets positiefs kan brengen, direct of indirect(als reactie op zijn acties), de tijd zal het leren.
TimoO_ :
Maar bijvoorbeeld Amsterdam, die stad is helemaal verpest.Dat is onzin, maar in bepaalde wijken zou ik ook niet willen wonen(wat natuurlijk niet goed is en waar zeker verandering in moet komen, om maar geen parijs te worden(banlieus)).
12 januari 2010 om 00:25 #29192Ik denk dat het best een goede ontwikelling zou zijn als wilders het ver schopt in het kabinet, maar ik sta ook niet volledig achter hem. Hou wel in de gaten dat je in nederland nooit aan de macht komt. Het enige wat wilders zou kunnen doen ookal is hij minister president is een beetje invloed uitoefenen op het knuffelige kabinet van tegenwoordig. Die idiote ideeën als de kopvoddentaks krijgt hij er toch nooit van zn leven door, als hij er al een idee van hem door zal krijgen zal dit al sterk verwaterd zijn om goedkeuring van het parlement te krijgen.
12 januari 2010 om 15:22 #29193G-no :
Ik denk dat het best een goede ontwikelling zou zijn als wilders het ver schopt in het kabinetDat lijkt mij echt fantastisch, zeker met die aanhang van hem die net zoals hij zelf nooit enige kennis van zaken heeft. (Behalve als ze zelf weer iets “belangrijks” hebben verzonnen) De meeste kunnen nog niet eens wetsvoorstellen lezen, laat staan er een fatsoenlijke discussie over voeren. Een land moet geregeerd worden door mensen met verstand, niet door schreeuwers.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno12 januari 2010 om 15:35 #29194Edjuh :
TimoO_ :
Maar bijvoorbeeld Amsterdam, die stad is helemaal verpest.Dat is onzin, maar in bepaalde wijken zou ik ook niet willen wonen(wat natuurlijk niet goed is en waar zeker verandering in moet komen, om maar geen parijs te worden(banlieus)).
Dat is wat ik van Amsterdam opgepikt heb. Als ik door die stad loop lijk je wel onzichtbaar te zijn. Als iemand per ongeluk (soms ook nog tussen ” ) tegen je op loopt is het niet eens meer omkijken laat staan sorry zeggen. Mensen durven je nog niet eens aan te kijken, gewoon puur om het feit dat ze bang zijn dat ze iemand aankijken die te vuil is om aangekeken te worden. WAT KIJK JE??! Ik ken het zelf maar al te goed..
Dat ik zei dat Amsterdam verpest is is misschien iets verkeerd uitgedrukt ja, maar voor mij is het duidelijk dat het een heel andere stad is als Maastricht. Ik zou er zelf nooit willen wonen.Voor de rest vind ik ook dat Wilders het best ver mag schoppen, maar niet te ver. Als hij minister president zou worden zou het een grote flop worden. Maar in 1 punt heeft hij wel diep gelijk, er moet gewoon iets aan gebeuren. We zijn veel te soft bezig. Hij moet dus wel in een bepaald opzicht meer inspraak krijgen, want de rest van die lui in de 2e kamer zijn dus die mensen die bang zijn voor ‘WAT KIJK JE?!’.
12 januari 2010 om 15:45 #29195Er zijn heel veel onbeschofte mensen ja. Ik ging ervan uit dat jij bedoelde: Amsterdam is verpest door de marokkanen.
Er zijn gelukkig nog wel aardige mensen.
12 januari 2010 om 15:57 #29196ArvidW :
Dat lijkt mij echt fantastisch, zeker met die aanhang van hem die net zoals hij zelf nooit enige kennis van zaken heeft. (Behalve als ze zelf weer iets “belangrijks” hebben verzonnen) De meeste kunnen nog niet eens wetsvoorstellen lezen, laat staan er een fatsoenlijke discussie over voeren. Een land moet geregeerd worden door mensen met verstand, niet door schreeuwers.
daar geef ik je geen gelijk in, het moet door een combinatie van beiden geregeerd worden.
allemaal van die stille zakkenvullers werkt ook niet, dat zien we nu wel:no12 januari 2010 om 16:11 #29197Edjuh :
Er zijn heel veel onbeschofte mensen ja. Ik ging ervan uit dat jij bedoelde: Amsterdam is verpest door de marokkanen.Er zijn gelukkig nog wel aardige mensen.
Daarover ben ik het helemaal met je eens 😉
Het enige wat mij nog altijd staat te wachten is de dag dat ik iemand van mijn leeftijd spreek die van Marokkaanse afkomst is en die gewoon normaal doet. Ik ben zelf een paar jaar heel goed bevriend geweest met een Marokkaan, en hier is uiteindelijk helemaal niets van terrecht gekomen. Daarom zeg ik tot nu toe ook echt sterk: Marokkanen, en dan eigelijk alleen maar de mannelijke jeugd. Voor de rest ken ik genoeg allochtonen die wel gewoon super zijn. Maar helaas is een heel groot deel (veel te groot deel naar mijn mening) ronduit onbeschoft en vooral respectloos.
Er moet zowiezo een nieuwe definitie aan ‘allochtoon’ gegeven worden.
12 januari 2010 om 16:13 #29198Komt allemaal door de muziek die ze luisteren:no
12 januari 2010 om 16:24 #29199
Tom ciao@ Timo:
Daar geef ik je helemaal gelijk in, zelf hier in het kleine Helden/Panningen is het al erg genoeg.
En dan maar niet te beginnen over grotere dorpen of steden.
Ik weet het niet meer, maar de onbeschoftste zijn toch altijd de allochtonen. 😕En Wilders heeft ook voor een deel gelijk, alleen kan hij ook te ver gaan.
Hij is anders wel een van de enige die er iets aan wil doen!12 januari 2010 om 16:42 #29200lampenkap :
Komt allemaal door de muziek die ze luisteren:noDwangmatig Palingpop laten horen tot ze weer gezond zijn dus!
12 januari 2010 om 16:44 #29202ArvidW :
G-no :
Ik denk dat het best een goede ontwikelling zou zijn als wilders het ver schopt in het kabinetDat lijkt mij echt fantastisch, zeker met die aanhang van hem die net zoals hij zelf nooit enige kennis van zaken heeft. (Behalve als ze zelf weer iets “belangrijks” hebben verzonnen) De meeste kunnen nog niet eens wetsvoorstellen lezen, laat staan er een fatsoenlijke discussie over voeren. Een land moet geregeerd worden door mensen met verstand, niet door schreeuwers.
Ik geef je gelijk, en waarschijnlijk zal een kabinet met een groot aandeel pvv het ook niet lang volhouden, maar het zou wel fijn zijn als er eens wat leven in de brouwerij komt in het stoffige Den Haag vind ik. En bovendien is het zeer onwaarschijnlijk dat wilders een meerderheid in het kabinet zal verkrijgen (dat is volgensmij nog nooit iemand gelukt) en hij zal zoals eerder gezegd dus ook nooit regeren.
Ik citeer Theo Maassen: ‘Ik ben geen racist, ik constateer alleen de feiten’.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.