Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,951 tot 1,965 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Fijne kerst!

(van ccc.it)

Kleine toelichting waarom die gekke pastavreters dit maken: in het italiaans is het woord voor krukas en boom hetzelfde(albero), vandaar de kerstkrukas:P

Leovince
      Bijdrager

Je wilt toch niet zeggen dat dit jouw krukas en jouw lager is? 😛

EDIT: Nog fijne kerst iedereen!

Florian
        Moderator

MERY X-MAS EVERYBODY 😉

Peter.S
          Bijdrager

vrolijk Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar 🙂

superindo
            Bijdrager

beste wensen allemaal,
              Zijn nog partys vanavond in groningen???

Interceptor
              Donateur

gisteren een hele flauwe grap uitgehaald,
                een maat van me ging een ps3 spel halen in de winkel, en toevallig waren ik en een andere maat daar ook.
                hij belt me op en zegt :ligt condemned daar nog?
                ik: ja ze liggen er nog. dus ik de stapel van condemned gecamoufleerd verstopt onder andere spellen.
                komt ie na een kwartier de winkel binnen en gaat gelijk na een verkoper om te vragen waar dat spel ligt, gingen ze met z’n 2 zoeken. wij 2en van gangpad naar gangpad gesneaked, tot we achter hem stonden. we lagen helemaal dubbel dat ie het spel niet kon vinden. we riepen toen naar hem :tja net uitverkocht. toen het spel maar “uitgegraven” en hij kon blij naar huis

nicky

SjoerdCiao
                Donateur

Fijne kerst iedereen;)

FonS
                  Bijdrager

Laatst een (gebruikte) laptop gekregen van m’n vader. Af en toe heeft hij wat moeilijkheden, zojuist ook weer.
                    Dus hij heeft een gigantisch pak rammel gekregen waar hij op wonderbaarlijke wijze niet aan is overleden, en nu doet hij het weer prima 🙂
                    Gvd wat kun je toch een slecht humeur krijgen van een haperende pc…

Bas94
                    Bijdrager

haha Fons, had ik ook bij mijn oude computer. maar das met mn nieuwe laptop helemaal geen probleem meer :thumb

VespaAvanti
                      Donateur

Niks irritanter dan een slecht werkende pc of laptop idd!:lol

Bas94
                        Bijdrager

inderdaad, en ga nou dat Bravo Frame maar is zoeken :lol

goedguus
                          Bijdrager

@ edjuh uiteindelijk geen cheeta’s meer geaaid me zus had er geen schik meer van 🙁
                            @ bartjuh heb me er ook zeker wel vermaakt 😀
                            heb een filmpje van bungeejumpen ziet er echt vet uit zal is proberen te rippen en uploaden naar youtube maar dat komt nog een x 😉
                            hier 1 sfeer foto van de olifanten in zuid-afrika

Martino
                            Moderator

Wat is 2 Speed, en wat levert het eigenlijk op? heb dit nog nooit gezien,
                              iemand goede foto’s ervan ?

Een 2 speed is niks anders dan een handgeschakelde overbrenging voor de vespa. Heeft alleen onder een piaggio bravo2 gezeten als ik het goed heb. Het tandwielgedeelte zit allemaal in de cardan verwerkt. en je hebt 3 versnellingen, Vrij en 2 andere die doormiddel van het linker handvat geschakeld kunnen worden.

Ik zal volgende week eens eigen foto’s schieten en dan hier wel posten.

FonS
                              Bijdrager

Vespa Piaggio Super Bravo 2 op precies te zijn. Ik heb nooit foto’s van m’n set gemaakt, maar hier zie je het achterwiel liggen:

Er zit dus een grotere naaf dan normaal in, je versnellingsbak. Daarop komt een koppeling, net als bij vario.
                                Alleen werkt dit systeem met een getande riem in plaats van een v-snaar.
                                Er hoort een speciale krukas bij, waar je voorste getande poelie op zit. De versnellingen worden met de hand bediend, inderdaad 1 – neutraal – 2.

SpeedDemon
                                Bijdrager

Vette Shizzle 2010!!!! Whoehoehoehoe net een fles Jack Daniels opengemaakt en mijn vrouw wijsgemaakt dat de dop echt kwijt is…

15 berichten aan het bekijken - 1,951 tot 1,965 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.