ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 1,306 tot 1,320 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gijsjah
    Bijdrager

Dat is nog eens een mooi prijsje!:P

verder ziet het er leuk uit!:thumb

Onkruidzaaier
      Bijdrager

Hey!
        Ff een berichtje vanuit Costa Rica!
        Ja ook dit is een redelijk brommerland :P, ze rijden hier allemaal op een soort verneukte MT`s. Maar ik denk, met allemaal 80cc of meer. Ze rijden er in ieder geval al op hun 13e op, en teringhard :P. best grappig, ik heb nog geen ritje kunnen regelen maar dat komt vast nog! (m`n buurjongetje heeft zo`n ding!)
        Verder gaat het hier echt super! Ik ga nogsteeds gewoon mee met de ZZT. op de brommer van thijs hoop ik.

Trouwens, met m`n verwondingen van het Simo-ongelukje gaat het allemaal prima, de laatste korst is er van de week afgevallen :kots dus nu kunnen de littekens zich gaan vormen :P.

Verder volg ik arvid z`n projectje nog wel, en heb ik er wel vertrouwen in dat het leuk rijden zal.

Amigo`s!
        Hasta Luego!

speedbuxy
        Bijdrager

ArvidW :

Owja, zojuist mijn simo blok verkocht voor 525euro 😀 Hij is nu in de handen van CittatuningKrimpen:) (Gewoon dikke 175euro winst op dat blok gemaakt=))

Das zeker mooi gedaan 175 euro toe op al dat plezier wat je ermee gehad hebt.
          Is als het waare betaald krijgen om naar een pretpark te gaan;)

@onkruidzaaier.
          Stuur eens wat van de mooie weer hierheen want is daar vast wel lekker warm8)

.-{2F4OV}-.

Zeer mooi arvid!:thumb

En onkruidzaaier, mail idd es wat zomerweer en anti-wind naar Nederland!!:lol

ArvidW
            Topic starter

Onkruidzaaier :
              op de brommer van thijs hoop ik.

Ja, dat is al geregeld. Ding loopt nu alleen nog maar 56km/uur dus je hebt er een beetje werk aan. Kwestie van afstellen lijkt mij:)

Ik keek net weer naar mijn zij-inlaat en kreeg ineens een goed idee:D

Nee, zo is er idd niet veel byzonders te zien. 😛

Nu zal de gemiddelde vespa liefhebber waarschijnlijk al 1 probleem gezien hebben:

De Krukas sluit op Top Dead center de inlaat eventjes een beetje af, gelukkig zijn er ook momenten waar hij echt volledig open staat.

Nu geloof ik voor de volle 100% dat mijn 16mm carburateur geheel gebruikt gaat worden:). Uiteraard komt er gewoon nog een 11mm groot gat in de krukas. Of de 8 kleine gaatjes achter het lager nog in de kruk komen moet ik nog bedenken.

Het is nog geen Simonini zij-inlaat, maar het begint toch al wel echt iets serieus te worden:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

hansieb
              Moderator

Arvid wat weer een geweldige oplossing :lol :thumb

Tim
                Bijdrager

wow mooi gemaakt arvid:thumb

PiNeAppLePro
                  Bijdrager

Che e bene :thumb

LeMoN
                    Bijdrager

Ziet er erg mooi uit, maar als ik het goed begrijp (en ik probeer de techniek te begrijpen) word er nu dus via 2 gaten smering aangezogen en die komt vervolgens in het carter, maar het lijkt alsof de krukas het kleine gat niet helemaal kan sluiten… zorgt dit niet voor problemen?

Bartjee
                      Donateur

hij hoeft hem volgens mij ook niet helemaal te sluiten, aangezien er een membraam op komt wat het mengsel tegenhoudt bij overdruk, toch?:P

Maar mooi gemaakt Arvid:D Wa bende toch ook een knutselkoning he:P

ArvidW
                        Topic starter

Klopt helemaal Bart:thumb

Ik zou liever hebben dat de krukas er helemaal niet voor zat maar dat is helaas niet mogenlijk:( Ik kan natuurlijk ook gewoon een stuk van het big-end afslijpen… 😛

Tuning for life 😀

Home made engine dyno

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

je flikt het hem elke keer weer arvid 😉

goed werk

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

sombrero
                            Bijdrager

als je de plaatjes klaar hebt he moet je het ff zeggen ik koop der meteen eentje 😀

ArvidW
                              Topic starter

@ Sombrero, deze week woensdag of donderdag worden ze gemaakt, weet niet hoeveel ik er mag maken…

Zojuist van Tim een mazzuchelli Vollewangen kruk gekocht voor mijn zij-inlaat blokje (Ja, maby voor mijn 50cc…. :P)

Heeft wat consequenties voor mijn zij-inlaat maar dat los ik wel op 🙂

Home made engine dyno

Bartjee
                                Donateur

Mooie aanwinst Arvid:D Tim stuurt t pakketje nou trouwens op naar mij ipv jou, want je bent vergete je adres te geve:P

15 berichten aan het bekijken - 1,306 tot 1,320 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.