ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

hm wel zo nep als de pest als je het mij vraagt. als zoiets gebeurt rapen ze niet effe wat stukjes bij elkaar om ze vervolgens mooi op de foto te zetten 😛

ik vind het wel leuk om te zien hoe erg wij in de techniek vooruit zijn gegaan op deze wereld. in de oertijd moesten ze er echt wel wat voor overhebben om zichzelf zo te laten crashen dat je er zo uit ziet. voor ons is het eerste de beste motor pakken en tegen een mooi voorwerp aan rijden.

Edjuh
      Bijdrager

diac :
        laat hem toch, motor ownd gewoon alle auto’s in alle opzichten8)
        auto’s zijn ook leuk, maar motors heeft gewoon iets.

Niet in alle opzichten, zoals op koude natte dagen, dan is het echt niet leuk.

Arvid als jij voor 900 je A bewijs haalt ben je voor mij bijzonder, je hebt dan wel schakelervaring maar voor dat geld heb je 10 lessen en je examens(zonder theorie).

Ik heb zo’n pakket uitgereden maar moet misschien nog wel 10 lessen hebben. Dat is misschien overdreven maar het is voor mij alweer een tijd geleden(ik zit te denken om weer te beginnen binnenkort).

Maar als je het haalt, pluimpje:)

btw. : Yamaha FZR(geen fazer), Honda cbr 600f van 1992-1993 zijn wel leuke opstappers volgens mij. Die honda die je liet zien is ook wel tof, gespierde looks. O, ik vergeet de suzuki RGV:duivel

heuvel85
        Bijdrager

je hebt hier een compleet pakket voor A voor 835euro..

met alles erin!

dus het kan wel!

ik had men A met 6 lessen al..gewoon rustig en netkez rijden..dan kom je er wel!

Onkruidzaaier
          Bijdrager

Hier ook een rijschool, voor â‚Ŧ789 euro..
            Dus het kan wel onder de 900 euro, je moet het alleen in 1 keer goed doen.. en in weinig lessen..

Als je het doet zou wel echt lache zijn!

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Dan krijgen we vast dit soort filmpjes 😀 : Klikker de klik

ik vind persoonlijk dit wel hele mooie motors

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

vespa-power
              Bijdrager

hey
                hoe kom jij door de cilinderwand heen

ArvidW
                Topic starter

ArvidW :

Je bedoelt het tunen van de uitlaatpoort?

Gewoon met een dremel, schuurrolletjes, schuursteentjes 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

LeMoN
                  Bijdrager

vespa-power :
                    hey
                    hoe kom jij door de cilinderwand heen

hij maakt niet zomaar nieuwe gaten in de cilinderwand hoor 😛 hij verbreed alleen de poorten… en dat soort dingen

Loek
                    Bijdrager

Arvid heeft wel eens de “vergeten” poortjes in het hemd van de 43DR gemaakt. Dus, misschien bedoelt hij dat?

vespa-power
                      Bijdrager

nee ik bedoelde die extra inlaatpoort

ArvidW
                        Topic starter

Boren + Vijlen

Home made engine dyno

vespa-power
                          Bijdrager

oke

ArvidW
                            Topic starter

NSR begint alweer wat te worden, was gewoon weer een kwestie van nog meer geld en tijd erin pompen. Hopenlijk morgen voor het eerst met de gloedje nieuwe Malossi 45.5 rijden 🙂 (mits ik de juiste zuigerveer kan vinden, heb nu al 2 verkeerde en ÊÊn goede…)

Ben voor de zuiderzeetoer ook al bezig. Het hele mooie gehoonde Snor cilindertje van Ivar is zijn uitlaatflens verloren en is al voor 80% getuned. Nog een kwestie van het kanaal nog iets groter maken en flens erop lassen:) (kanaal is van 15mm naar 21mm gegaan, niet zo groot als de 23.5 van mijn DR626 maar het is ook maar 50cc :P)

Deze week dit uitlaatje nog ophalen.

Omlassen naar een grotere flens en passend maken onder mijn citta. Vind het best een leuk ding 🙂

Hopenlijk presteerd het ook een beetje, anders verander ik lengte van de bocht een beetje:P

Home made engine dyno

ArvidW
                              Topic starter

En ik noem hem: “Gianelli Supah pijp” :lol (De verkoper en ik hebben geen flauw idee onder welke brommer hij hoort en hoe die heet;))

Als simo eronderuit ligt nieuwe brug bouwen waar wel gemakkenlijk uitlaatjes onder passen, 50cc blokkie eronder mikken, uitlaatje verlassen ervoor en testen die hap:)

Maby las ik over een tijdje wel een stuk alu op een kleine carter voor membraaminlaat op te zetten, eens kijken of die AW50 een beetje met 15 of 16mm carb wil rijden(6)

Home made engine dyno

ciaoracer
                                Bijdrager

Wat ik nu vind van die uitlaat is dat ik hem best veel op een simonini proline vind lijken, maar dan met een hele andere einddemper:P

Maar voor de rest allemaal weer leuk spul.:thumb

15 berichten aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.