ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

jhad eerst die malo v-snaar. Die ging kei snel kapot en toen heb ik een degelijke gekocht. Voor 13 euro voor n auto. Deze heeft zeer lang meegegaan en reed ook zeer fijn;)

VespaAvanti
      Donateur

Zeker en Gates Sil?
        Die zijn inderdaad fijn:thumb

LeMoN
        Bijdrager

arvid, bij mijn in de stad zijn er ook 2 autobedrijven die een redelijk assortiment aan vsnaren hebben. Ik kan wel even navragen voor je ;)?

als je nog zoekt natuurlijk en zoja welke maat moet je dan hebben?

Onkruidzaaier
          Bijdrager

Die sukkel van een Ivar reedt een beetje langs het kanaal, gewoon voor de lol.. Eerst nog een paar mensen ingehaald met 70 per uur, daarna nog voor een fietser moeten remmen.. Daarna op de laatste 200 meter nog 98.6 neergezet.. Dat ding haalt echt MAKKELIJK over de 100! En hij doet een 0-100 sprint nog sneller dan de gemiddelde auto ;)! Met die lichte rollen erin kan je echt alleen maar wheelies maken als je uit een haakse (langzame) bocht komt :P. Een beetje zoals bij Moto-GP! Je moet echt voorop gaan leunen wil je je voorwiel op de grond houden :P.
            Maaarja, ik dus gas los om te gaan remmen, gaat die snaar dubbel en rem ik ineens super hard af, Super bang dat het een warmloper was fzoo.. We hebben ook al een keer hetzelfde gehad, met da DR70Revo blok en dat afgedraaide vliegwiel wat ontplofte,, en je wil niet onderuit gaan met 90 km/h :S! Echt fucking hard. op die snelheid hoor je telkens vliegjes kapot slaan op je helm :P.. en maar denken dat er plofjes ofzo uit je blok komen :P.

Als je ooit nog de kans krijgt met zo’n blok te gaan rijden, ZEKER DOEN! het is echt een msut om gezien te hebben wat je nooit zult bereiken met je tunings-acties :P.
            Maar ik snap 100% dat dat ding de deur uitgaat,, wat een klote herrie en Aso-heid. Echt te erg..!
            Je hoeft in de bocht maar wat teveel gas te geven en je voorwiel hangt in de lucht.. en laat dat nou precies hetgene zijn wat je niet wilt :S.. Maar alsnog :P.. VET πŸ˜€

hansieb
            Moderator

Geweldig maar denk om je medemens

SCHIET WAT FILMPJES !!!!! :pest :boos

Onkruidzaaier
              Bijdrager

Filmpjes schieten gaat zo kut, als je met 90 langs komt zeilen :P..
                De volgende keer proberen we wel wat filmpjes te maken..’

PS. je komt met 90 echt een beetje los van je voetstepjes en zadel.. alles trilt zo erg, dat je je voeten net boven het stepje zweven.. ook je kont trilt eraf,, echt grappig πŸ˜›

Ziggys91
                Bijdrager

zieke shit allemaal wil ook wle filmpjes zien:O

ArvidW
                  Topic starter

Tijd voor iets nieuws ?

Hmm, motorrijbewijs:?:lol

Aangezien ik helaas geen ongelimiteerd budget heb ben ik eerst gaan kijken naar Honda’s van 2500euro (Waarom honda? Omdat die onverwoestbaar blijken te zijn) Maar helaas is er voor 2500 niet echt iets te vinden wat ik nou echt super vind, alle motoren met volle kuip zien er wel leuk uit, maar ze worden pas echt mooi (dat ik ze ook echt graag wil hebben) vanaf 3500euro. Zoveel wil ik er eigenlijk niet voor kwijt.

En toen kwam ik dit tegen:

Nee, niet de mooiste, snelste, vΓ¨tste maar in mijn ogen echt perfect πŸ˜€ Het is een redenlijk klein licht motortje (160kg), met een 400cc 4cilinder 16klepper DOHC blokkie die tot 13500 wil doortrekken. Ideaal voor het betere gooi en smijtwerk πŸ™‚

Of ik er eentje ga kopen moet ik nog goed over denken, motorrijbewijs is 900euro, motorkleding is ook ong 800-1000euro, Honda CB1 is ongeveer 750-1250euro en de verzekering 150 per jaar. Toch weer een investering van 3000euro voor een beetje mobiliteit. (en voor NSR krijg ik maby net 500-600euro terug)

Dus ik ga eerst maar eens mijn NSR fixen, nieuwe carters en malossi 70 monteren en dan nog maar eens kijken of ik zo’n behoefte heb ik aan motor πŸ˜›

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

hansieb
                    Moderator

Levensgevaarlijk!

Koop gewoon een lekker warm autotje , lekker stereotje erin…. motor is geen 365 dagen per jaar ding πŸ™

Rebel

heb je al autorijbewijs arvid

zou ik iig echt eerst doen
                        je wil niet weten hoeveel gezeik ik heb dat ik dat niet heb gedaan -_- maja

wel mooi motortje DOHC πŸ˜› liever vtec maja dat geeft ut weer niet he
                        en kleding loop je ook tegen de muur πŸ˜› (vooral zoals mij niet nadenken dat je dat nodig hebt)

diac
                        Bijdrager

laat hem toch, motor ownd gewoon alle auto’s in alle opzichten8)
                          auto’s zijn ook leuk, maar motors heeft gewoon iets.

die CBR1 kun je wel een mooie streetfighter van maken..
                          Suzuki Bandit 600 of 1200 vind je ook wel vaker in een 25 KW versie.
                          ook snelle motortjes en kun je heel wat van maken ^^

suc6 ermee:thumb

LeMoN
                          Bijdrager

motor is leuk, voor in de lente en de zomer, maar ik zou eerst voor auto gaan en dan motor rijbewijs halen. πŸ˜‰

ArvidW
                            Topic starter

@ Diac, Zekers vette motortjes, ga ik eens goed naar kijken;)

@ Rebel, jahoor, ik heb mijn autorijbewijs al 1 jaar. VTEC zou natuurlijk ideaal zijn maar dat koop je niet voor die prijs πŸ˜›

Wat heeft jouw motorpak eigenlijk gekost?

@ Hans, Auto heb ik geen ruk aan:(, het traject wat ik elke dag moet rijden van Eindhoven naar Den Bosch staat berucht om zijn lange files. Met mijn motortje kan ik daar mooi tussendoor, met jouw autotje sta je daar vast πŸ˜›

Auto is btw ook veel duurder dan een motor, en zo levensgevaarlijk is het ook weer niet (mag tot mijn 21ste maar 34pk). Stukke veiliger dan 90 boeken op je Ciaotje met een flut helm en een spijkerbroekje :pest:)

Maar ik moest wel ff slikken toen ik deze foto zag:S R1 crash @ 290km/uur, niet zo smakenlijk…..

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

diac
                              Bijdrager

wat ik vergeten ben te vertellen is dat mijn vader ook een Suzuki Bandit 1200 heeft, daar zit geloof ik een geknepen GSX-r blok onder. (top 250)
                                ik maak wel eens een foto πŸ˜‰

het leuke is als je een geknepen motor koopt met 25 kw setje dat als je meer mag hebben je het er gewoon afhaald en gaan met die banaan πŸ˜›

Bo3T
                                Bijdrager

tering die foto. gadverdamme! dat gezicht.. je ziet nog stukje neus en mond. egt erg

maarja 290 rijd je niet zo 1 2 3 denk ik. hij is wel teringhard onderuit gegaan daar.

maarja met een auto die 290 rijd en die crashed ergens ben je ook bijna zeker dood hoor.

15 berichten aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.