ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Nou nou,mooie koop Arvid.En normaal gezien past deze zonder trobbels onder een citta brug.Enkel wat weghalen aan de zijkant om de zij inlaat te laten passen.
      Ben benieuwd of je hem ook met vario gestart krijgt.Met de mijne was het dikke nope zonder decompresseur.

Rebel

Barry hij heeft ze eigen citta frame 😛

Zou wel vet zijn om hem op thijs? ze citta te gooien die schrikt zich kapot als die terug komt haha

hansieb
        Moderator

He arvid 🙂 ik zie wel een klein verschilletje met jou en marco en XSH

Arvid timings (uitgerekend)
          178.1 uitlaat
          125.7 spoel
          26.2 blowdown

Marco XSH
          uitlaatpoort op 180graden
          spoelpoorten op 131graden
          blowdown = 24,5

ArvidW
          Topic starter

Kan goed kloppen hoor, ik heb 2 dingen gegokt: Deckheigt, Drijfstanglengte.

Sil heeft drijfstanglengte ongeveer opgemeten, maar deckheigt kan Marco ook niet weten en hij heeft vast iets anders gegokt 😛

En ik had toen ik dat uitrekende niet door dat de middelste spoelpoorten iets hoger liggen dan diegene onder de fluiters, scheelt niet veel maar in timing kan het best behoorlijk schelen.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

ArvidW
            Topic starter

3kwartier werk:D

Nu alleen nog een versteveging lassen want zooi wegslijpen bij je frame zonder iets terug te plaatsen is niet het beste idee met 16pk(a)

(voor de oplettende onder ons, ja de cilinder kan nog niet ver genoeg naar achter. Dit is een kwestie van de slijptol nog eens langs het frame laten gaan:P)

Ja, de citta ziet er wat lelijk uit :P, komt verandering in met M-stuur, verlaagde achterkant (vind hem nu te hoog). Voor de rest moet het mooie Simoblok zorgen 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

VespaAvanti
              Donateur

Mooi, mooi, mooi!!!
                Zo lelijk vindt ik hem niet hoor, dat blok maakt alles goed:D

Bartjee
                Donateur

tering echt vet! Had da ff late weten ik was net nog bij jou om de hoek:P

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

hahha te mooi gewoon op dat cittatje ;D

ik hoop dat hij er voor de test onder zit 😛
                    als hij bevalt toch even onder een ciao planten…..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

TimoO_
                    Donateur

netjes, wanneer ga je proberen em aan de praat te krijgen?

als ik jou was zal ik (over een tijdje, wanneer het blok enz. loopt) effe je velgen mooi blauw overspuiten. met een nieuw setje veren een M-stuur dat spatbord weg/gemodificeert een waterspuit en bandenzwart een verlaagd zadel en een mooi kentekenhoudertje zal hij er heel fatsoenlijk uitzien!

allemaal kleine dingetjes dus.

owja, de veerpoten kunnen ook wel een nieuw likje verf gebruiken.

diac
                      Bijdrager

haha ziet echt niet uit die dikke uitlaat op die citta:lol
                        niemand let toch op je citta als je met dat blok komt aanzetten:P
                        gauw testen en een filmpie maken eh!:thumb

Edjuh
                        Bijdrager

Kick ass=)

Uitlaatje staat mooi!

Tip: SI veren, korter en lekker dik.

Bartjee
                          Donateur

@ Timo, die kleine dinge zulle idd wel helpen, maar je moet die citta eens in het echt zien zeg hahaha!:D Overal schade en lak eraf. Velgen zijn ook echt hard beschadigd maar t frame zelf is ook helemaal beschadigd en verroest onder het zadel:P

hansieb
                            Moderator

Vet maar hij HOOOOORTTT onder een ciao 🙂

Maarja zoals je zelf al zei je hebt nu een gratis citta dan moet die daar maar onder.

Ben benieuwd arvidje , zo ben je bezig met je eigenbouw inlaat en nu zit der weer een dik simo blok onder :lol

Bartjee
                              Donateur

Als ik jou was zal ik trouwens eerst maar eens snelgas fixen. Met jou brommer loop je al als een gek aan die gashendel te trekken en met die 21mm carb krijg je hem waarschijnlijk niet eens vol opengetrokken.. Als ik had gewete dat je er eentje nodig had had ik hem zondag wel op de autotron meegenome:P Daar lage zat goedkope speedhandles:)

Roger102
                                Bijdrager

Niet normaal man, wat een blok en vooral die uitlaat onder die Citta 😉
                                  Als dit tesamen tog niet retehard moet knalle he 😛
                                  Ik ben eens benieuwd !!

15 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.