ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

Houden die hap!!! =)

Nee ik zou hem in iedergeval houden en niet verder verkopen. zo een mooi ding kom je niet dagleijks tegen.;)

Je hebt mij toch weer wat moois allemaal. eerst die achtervario en nu dat mooie blok. :thumb Doe zo verder zou ik zeggen.;)

Veel suc6 nog.

hansieb
      Moderator

Hij is wel vet maar hoort wel op een ciao.

Mooie foto’s btw !

ArvidW
        Topic starter

Hij hoort idd onder een Ciao, maar daarop heeft Sil de monopoly en ik vind het onder een citta mikken ook wel makkenlijk :P(a)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Zeer nice Arvid!! Da wordt blazen man! Kzou t blok cker niet verkopen:lol

Gwoon onder de citta met die vario ketsen! Da zal lopen als een tiet:D

pier
            Bijdrager

Nice man arvid! en voor dat geld.

Eindelijk us iets vets in de buurt en ook nog us 2 van die simonini blokken haha:D en indd wat iedereen zegt, gewoon houden dat blok met je eigengemaakte vario systeem zal het super lopen!

Roger102
              Bijdrager

booh man wat een super vet ding, check ook die spoelers,, Booh dat moet knalle :thumb
                gewoon houde !

erwinko
                Bijdrager

past die cilinder niet op een nsr blok? 😀

spoelers komen behoorlijk overeen op het carter..

maar super nice blokkie man 🙂

anders doe je toch gewoon die grote citta velgen erin, 10 of 12 spaaks waren het geloof ik.

Bartjee
                  Donateur

Ik heb goed nieuws voor mij. Aangezien Arvid mijn 80mm poelie snaar gemolt heeft, heeft hij besloten dit blokje aan mij te schenken. Arvid heel erg bedankt!
                    hahha nee was t maar zo:D Wel dikke shit dit blok:P We zullen binnenkort eens een foto maken van het oude simo carter (mijn carter dus) Naast dit nieuwe carter. Dat is toch wel een groot verschil met die spoelers!

ArvidW
                    Topic starter

Poortmapje:)

Morgen maar eens kijken hoeveel er van mijn Citta af moet, hopenlijk niet te veel want dan ligt hij er snel onder 😀

Home made engine dyno

TimoO_
                      Donateur

Arvid verdomme :P. je gaat ons dat echt niet aandoen om niet met dat blok te rijden :|. dan zet je maar een mooi orginele vespablokje op de kast in de plaats van de simo 😛 en zet je het simoblok onder je vespatje met die vario van je :D. eigelijk moet je het dan wel op bromvertanding zetten.

Cilindertje een beetje AW tunen en KARRE =)

G-no
                        Donateur

Hmmmm dat poortmapje ziet er wel lekker uit8). Eindelijk eens een vespa blok met echt potentie:).(op sprocatti na natuurlijk, maar dat verhaal kennen we onderhand wel) Ik zit te wachten tot de carters met krukas apart op de markt komen!:)

Mike
                          Bijdrager

WTF

word dit leuk op de zuiderzee of niet dan hahahaha ……………………:pest

Mike

VespaAvanti
                            Donateur

Niet normaal dat die gek het voor zo weinig weg heeft gedaan =)
                              Ik had er voor de grap nog 150 euro op geboden:lol
                              Je hebt er dus ”maarliefst” 350 euro voor betaald?
                              Of toch zijn gevraagde 450? 😕
                              Hang dat ding maar snel onder je citta met zelfbouw variosysteem, ik ben benieuwd wat dit zal doen, DIKKE AUTOWEELY!!! tot aan de 80, dan komt je wiel omlaag en blaas je door tot de 120:lol

ArvidW
                              Topic starter

Mike :
                                WTF

word dit leuk op de zuiderzee of niet dan hahahaha ……………………:pest

Nou… Mocht dit blok een hoop low end power hebben, niet al te veel herrie maken en betrouwbaar / beetje slijtvast zijn dan ga ik er eens serieus over nadenken ja 😛 (Hansie is het niet helemaal met mij eens:P:P)

Citta gaat deze week de slijptol nog in, eerst maar eens netjes inrijden met pully 80 en std koppeling, daarna kan vario erop eerst met zware rollen en dan steeds lichter 😀

Eerst het blok maar eens afwerken, ’t is voor 850 best al een net blok maar d’r zijn toch nog wat verbeterpuntjes…. :con

Home made engine dyno

KennyVespa
                                Bijdrager

nice arvid

anders maak een achterbrug zodat je geen ribben of in je deze achterbrug moet slijpen

maak er 1 zoals fredzz voor zijn sprocatti heeft,(btw hoor je ook niks meer van van het sprocattie project)

maar ga zo door man egt vet :thumb

succes

15 berichten aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.