ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 1,786 tot 1,800 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa liessel
    Bijdrager

heej arvid zou een Variateur Modificatie set van Teknoetre helpen of niet? het is maar suggestie weet niet of dit helpt op malossi vario

Mike
      Bijdrager

dat is enkel een modificatie set voor de std voorvario:) een malossi vario presteerd juist weer net een tikkeltje ( miss wel 2 tikkeltjes) beter

Mike

VespaAvanti
        Donateur

Nou Mike, denk zelfs wel 3 tikkeltjes beter:p

hansieb
          Moderator

@arvid

Die foto zou menig vespatjoener boven zijn bed moeten hebben hangen :haha

ArvidW
            Topic starter

Hans, doe eens nie zo slijmen :pest

Barry, dank u:), Je hebt toch neem ik aan ook wel zo’n soortgelijke foto van de groene kit-racing mini ?:lol

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

Dsxje
              Bijdrager

ArvidW, Dat vind ik indd wel een heel goed idee.
                Had der zelf nog niet aan gedacht.
                Ik denk dat ik me daar maar even mee bezig moet gaan houden nu ik in de ziektewet zit, heb ik wat te doen 😀

Bedankt he

Ziggys91
                Bijdrager

je blijft iedereen maar verassen met je ideeen arvid! ik heb je perso al meerdere keren helemaal door gelezen en blijf het gewoon geweldig vinden allemaal! Blijf deze perso zeker volgen ookal heb ik zelf geen citta meer!

ArvidW
                  Topic starter

😀

Sinds een tijdje heb ik een auto, een porsche 924:

Ben d’r helemaal gek op, wat een auto 😀

’t is niet dat het een porsche is, ’t zijn niet de prestaties, ’t is niet het uiterlijk, ’t is niet de wegligging, ’t is ook niet de geweldig lage zit die je erin hebt. Het is gewoon het hele geheel wat een enorme smile op je gezicht tovert als je erin rijdt(a)

Er zijn altijd betere, snellere, mooiere andere auto’s maar voor mij is dit nu het einde.;) Gewoon echt gave bak8)

Home made engine dyno

TimoO_
                    Donateur

het is ook wel een top auto vind ik (ik weet niet hoe het rijdt, gebaseert op de looks en wat erin zit dan), zeker voor wat je ervoor betaald. dit is toch veel beter dan een golfje ofzo?

RiPe
                      Bijdrager

Chille auto :thumb
                        ga je deze ook tunen? :lol

VespaAvanti
                        Donateur

Mooie auto Arvid:D
                          Heb nog nooit zo’n mooie auto gezien.
                          In het Beige of zwart lijkt hij me trouwens nog mooier:p

Het is trouwens wel tijd dat het embleem weer op de neus pronkt;)

Tonni
                          Moderator

Heel netjes! En geen latere import kenteken maar gewoon het echte.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Bartjee
                            Donateur

Leuke auto Arvid! Heb er vorige week al een rondje in meegereden en hij rijdt zeker wel goed!:D Super wegligging en wil ook goed vooruit komen=)

speedbuxy
                              Bijdrager

Zijn idd helemaal geen raare wagens:thumb
                                Mooi schoon blokje ook nog trouwens.

ArvidW
                                Topic starter

Timo, dit is op veel punten zeker beter dan een golfje:) Vooral de kwaliteit ligt vele malen hoger, deze auto koste in de tijd meer dan 3x zoveel als een golf en iets meer dan 2x zoveel als de golf GTI. Dat zie je nu wel terug aan de staat van de carroserie, bewegende delen en het motorblok (a)

Ripe, hmmm, heb wel wat idee’tjes maar heb eerst nog een waslijst aan klusjes te doen voordat ik begin met het “tunen”

Avanti, ik denk dat het een sticker wordt, de neus is al ooit aangevallen met een schroevendraaier door een of ander porsche logo jattende klootzak en dat wil ik niet :((

Tonni, dat zou je wel denken ja…. 😉

Speedbuxy, daar ben ik ook echt heel erg blij mee. De vorige eigenaar heeft tijdens het vervangen van de koppeling heel de motor van buiten gereinigd en ook het motorcompartiment is gedaan. Je kan gewoon aan de auto sleutelen zonder echt helemaal goor te worden dus dat is wel ideaal 😀

Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 1,786 tot 1,800 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.