ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

15 berichten aan het bekijken - 1,666 tot 1,680 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Moderator

maar ik ben gratis

Bo3T
      Bijdrager

jij doet toch vaak dingen stralen? kun je die hoekjes niet zandstralen nadat de verfafbijt erop heeft gezeten?
        kaatst er zo vanaf lijkt me

Onkruidzaaier
        Bijdrager

Je hebt toch een compressor met zandstraalbitje.
          Als het echt nodig is, wil ik (en bijna zeker arvid ook), wel sponsoren voor het straalzand..

Trouwens die blauwe lak is ook echt dure motip 😉

Succes!

Martijnvanheerde
          Donateur

Ja idd gewoon stralen lijkt me veel makkelijker dan zitten pielen met een schroevendraaier.

Jacky
            Bijdrager

leuk project, ben benieuwd naar het resultaat. Al die kleine dingetjes moeten samen tochwel resultaat leveren lijkt me.

Daan777
              Moderator

Martijnvanheerde :
                Ja idd gewoon stralen lijkt me veel makkelijker dan zitten pielen met een schroevendraaier.

Ehm.. ja, lijkt het wel ja.
                Maar dit heb ik natuurlijk allang zelf bedacht, en dat werkt niet.
                kGa het vanmiddag met de hogedrukreiniger proberen.

Tom ciao

Dat moet wel lukken
                  Ik kreeg een paar lagen lak ook van mn velgen af :p
                  Maar met een best wel ‘hoge’ druk :lol

Loek
                  Bijdrager

Arwid, als je nou een Kreidler kocht ipv een Citta kon je door zelf te vijlen en te frezen nog eens aan de 20 PK komen met een 50cc cilinder. Dit vermogen is wel enkel aan de proffs, maar jij zou er ook makkelijk 12 PK uit kunnen halen met een Kreidler blok. Ik snap ook wel dat een Citta wat laagdrempeliger is, maar toch…

Daan777
                    Moderator

whaha:P Echt een typische boere kreidler, met die baal gras op de achtergrond:P

Vandaag met hogedrukreiniger bezig geweest.
                      1velg is helemaal kaal, klaar om gestraald te worden,
                      de andere heeft nog wat plekjes, ik heb er een staalborsteltje voor gekocht, maar ben op de helft en de borstel is al op.

ArvidW
                      Topic starter

Daar heb je idd wel gelijk in Loek, Kreitlers kun je heerlijk opvoeren maar denk dat het toch niet mijn ding is…

Vespa’s zijn gewoon goedkoop, dus kan je met minder geld meer experimenten en meer leren. Ik zal waarschijnlijk de 5pk uit een 50cc’tje niet gaan halen maar je leert wel heel veel van het proberen. Ook is eventjes blok opentrekken om iets aan te passen veel gemakkelijker waardoor je uiteindelijk meer dingen aanpast.

Zit wel eens te denken aan een sprint-puch, gewoon voor de lol eens kijken hoe ver ik ermee kom. Toch begin ik er niet aan omdat ik nu gewoon nog te weinig weet en te weinig geprobeerd heb om serieus mee te kunnen doen, misschien iets voor over 5jaar ofzo:p

@Daan, mooi zo:thumb Ben super benieuwd naar de velgen onder mijn Citta

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

Tom ciao

Ik wilde net zeggen arvid, je gaat ons nu toch niet teleurstellen en aan een p*ch beginnen! :no

st3yn
                          Bijdrager

Daan777 :
                            whaha:P Echt een typische boere kreidler, met die baal gras op de achtergrond:P

Vandaag met hogedrukreiniger bezig geweest.1velg is helemaal kaal, klaar om gestraald te worden,
                            de andere heeft nog wat plekjes, ik heb er een staalborsteltje voor gekocht, maar ben op de helft en de borstel is al op.

Lange leve steyn’s geniale tip!

ArvidW
                            Topic starter

Hmmm, dan wil je vast en zeker Credits Styn ?:lol

@Tom, heb nog genoeg te proberen op de citta dus puchie komt er (voorlopig) niet;)

Home made engine dyno

Mike
                              Bijdrager

heey arvid, word ene leuke machine zo;) zit je volgend jaar toch neit meer op de lelijkste brommer met de ZZT of een soort gelijkige toer:P
                                ik ga er stiekem vanuit dat je wel weer je best zal doen om dan van de party te zijn:P

Mike

ArvidW
                                Topic starter

Tuurlijk, de toer was echt GEWELDIG:D en doe volgende keer zeker mee.8)

We zoeken zelfs voor een brommer voor Ivar zodat Thijs Ivar en Ik allemaal weer een vespa hebben en dus alle drie kunnen toeren (komt citta ws ook op mijn naam te staan mits we wat leuks vinden voor Ivar)

Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 1,666 tot 1,680 (van in totaal 2,721)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.