2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,396 tot 1,410 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Hij zit nu al rond 16 pk volgens EPC…. Die 16pk is krukas gemeten he.. dus boven de 10pk was nog niet zo heel slecht;)

Dit is echter wel met 28mm Oko.. dus niet te vergelijke eig met de bedoelde 21mm. Hij vond het ook een tof project en wilde er zelfs wel naar kijken zei die.

Filmpjes komen zo online:thumb

Bartjee
      Donateur

Vet Sil!:D Ben benieuwd naar die filmpjes

.-{2F4OV}-.

1e testrun met sproeier 148

EPC Testrun #1

Resultaat: Volgens mij rond de 100km/u met slippende snaar en uitvallen. Toerenteller liep in het rood.. boven de 15.500 rpm meen ik. Was volges mij een fout ma weet ik niet cker. En hij had 10,1 pk!

2e testrun met sproeier 170

EPC Testrun #2

Resultaat: Liep weer rond de 100km/u. Snaar slipte nog steeds iets en varieerde niet goed. Dat komt door te strakke snaar. Hier was bij de eerste test dus ook al sprake van. Toeren hetzelfde verhaal en hij had 10.5 pk!!

Lees ook het commentaar bij de filmpjes..

Ze dachten dat er miss iets mis was met carb ofzo. Het was iig wazig;)

Denk dat er nooit eerder zo’n vermogen is neergezet met een ciao. Met oude simoblok krijg je nooit 10 pk op t achterwiel! Denk ook dat 9 pk niet te halen is met vario en Evo/RV/Simo 48. Daarom wilde ik zo graag dat kenny kwam om te kijken of ie 8 – 9 haalde. Ma had zn nummer niet en hij lag in bed.

LeMoN
          Bijdrager

Vette filmpjes, maar het is idd nogal wazig hoetie rijd…

.-{2F4OV}-.

Ja egt superjammer;) Maar als ie t goed doet dan blaast ie! Die vent die hem deed testen vond het ook tof hoor. Die zei da dat ding egt heel veel vermogen had voor vespa. Jammer dat t niet goed liep en dat de snaar de kracht niet kan overbrengen….

hansieb
              Moderator

Jammer dat die zo brak loopt nog maar klinkt al geil geil!

Michel
                Bijdrager

Gave filmpies Sil.

Ik hoop dat ik wat minder ellende heb 😛

Hebbie die 21mm al een keer geprobeert. Of het daar misschien beter mee gaat. Lijkt me om te beginnen effe power genoeg geven. Dan kan je op de testbank het verschil meten 😉

Dat wou ik er nog bij zeggen, heb je je ontsteking goed staan. Je hebt natuurlijk ruime keuze in de afstelling van je onsteking. Kijk dat eens na 😉

Tonni
                  Moderator

Klinkt af en toe een beetje alsof de ontsteking het laat afweten. Maar dat het potentie heeft kun je zeker goed horen!!

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Green Machine
                    Bijdrager

wowjoo=)

ArvidW
                      Donateur

19ac087 :
                        Ik hoop dat ik wat minder ellende heb 😛

Wees niet bang:P

Sil, super gaaf dat hij zelfs al 10pk haalt als hij zo fucked up loopt :thumb

Je hebt met rode drukveer nogsteeds last van een slippende snaar?:o Das echt een probleem, Fox koppeling doet wonderen maar dan kun je hem niet goed starten (tenzij je decompresseur laat inbouwen)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

Michel
                        Bijdrager

Dat vond ik ook al een hele prestatie. 10pk als die zo loopt. Die gaat zeker nog wel wat erbij krijgen 😛

Maar die ontsteking lijkt mij cruciaal. Staat dat spulletje wel goed?? Ik heb gezien dat je flink wat ruimte hebt om hem af te stellen 😉

Rebel

ik heb alleen de 1e run bij epc gezien
                            maar op filmpje klinkt de 2e run toch al vrij goed qua sproeier 😉

Edjuh
                            Bijdrager

Dat moet idd. nog een stuk harder kunnen, op zich al een mooie score nu!

speedbuxy
                              Bijdrager

Dat hoort op z,n goeie momenten zeker niet bad8)en er zit idd waarschijnlijk nog wel meer in aangezien ie alles behalve goed loopt.
                                Denk dat je dat probleem in je carb moet zoeken.

.-{2F4OV}-.

Kweet niet of het aan de ontsteking ligt maar ik denk eig van niet. Maar met 21mm kreeg ik hem ook niet goed aant lopen;) Er moet idd wel meer inzitten ja.

@Arvid: Hij slipt nog steeds maar niet bij de schijven!! De busafstand van de voorvario is niet goed;)Daar slipt ie..

15 berichten aan het bekijken - 1,396 tot 1,410 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.