2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,381 tot 1,395 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Sil inderdaad even een afgelegen stuk weg opzoeken , dit moet je behandelen als een sprinter oftewel NIET VOOR HET HUIS maar op een afgesloten weggetje rijden.

Kijk er eens met iemand anders na , over dat afstellen 🙂 maybe weet die nog wat.

PoliniCitta
      Bijdrager

Lucky boy! Anders was je em misschien wel kwijt.

En je hebt altijd wel van dat soort ratten in de buurd wonen. Heb zelf wel relaxte buren die niet moeilijk doen.

En thx nog voor het elec blokje 😉

Tonni
        Moderator

Solderen met tin kan je zowiezo vergeten. Wel is er speciale soldeer te verkrijgen voor aluminium. Dit is wel vrij duur en of het werkt? Het is er o.a. van Alutite. Moeilijke van dit spul is dat je tot bijna 400 graden moet verwarmen.

Ik denk dat je gewoon een laagje 2-componenten aan de binnenkant v.h. spruitstuk moet leggen. Gewoon helemaal rond een dun en egaal laagje.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

.-{2F4OV}-.

@Hansieb: Ja klopt… is idd niet slim. Misschien wil ik naar EPC meeting. Daar zal iemand mij vast wel kunnen helpen tog?

@mattiee: geen dank:D

@Tonni: Lijkt me ook het beste. Bedankt voor je antwoord. Ik weet dat jij veel ervaring hebt:thumb

diac
            Bijdrager

er is vast wel iemand van EPC in de buurt die je kan helpen.
              als je het maar durft te vragen.
              maar k denk dat er zowiezo wel mensen komen kijken.. van WTF?

hansieb
              Moderator

.-{2F4OV}-. :
                @Hansieb: Ja klopt… is idd niet slim. Misschien wil ik naar EPC meeting. Daar zal iemand mij vast wel kunnen helpen tog?

@mattiee: geen dank:D

@Tonni: Lijkt me ook het beste. Bedankt voor je antwoord. Ik weet dat jij veel ervaring hebt:thumb

Vast die roel of roef van epc levert ook goed tuning werk, vraag of iemand het leuk lijkt om even met jou erna te kijken.

.-{2F4OV}-.

Ik durf er cker na te vragen jongens! Er zullen niet veel mensen komen kijken hoor diac;) Die geven niets om een vespa ciao.. zijn vooral scootermaniacs:lol

Maar ik probeer te regelen dat ik er heen kan overmorgen.. zou egt tof zijn:thumb

hansieb
                  Moderator

Even wat regel idd silletje

Zou leuk zijn als je hem ff op de testbank knalt om te kijke hoe hard die ownt =)

En even wat netwerken met een tjoenertje ofzo of iemand die goed ken afstelle

heuvel85
                    Bijdrager

dat van fred zijn sproatti klopt..

hij had een HPI gekocht..(had ik ff voor hem gemaakt!
                      en liep direct..

wordt wel echt een leuk ding..al1 nog jammer van het stuur!

.-{2F4OV}-.

Dat is wel egt supervet:D Ik wil die sprocatti citta egt zien als die loopt:)

Mn variobus is onderweg naar jou he chris!:thumb

hansieb
                        Moderator

Silletje wanneer komen er weer wat filmpies den?

.-{2F4OV}-.

Het heeft momenteel geen zin om filmpjes te maken omdat die zo slecht loopt;) Heel jammer maar waar..

Ik hoop dat ik daar zo snel mogelijk verandering in krijg! Wel kan ik bijvoorbeeld top rijden, maar dan moet ik n nieuwe snaar krijgen. Die wordt zometeen gebracht. Maar dan zit ik nog met mn std koppeling… Ik durf niet lang vol gas te geven met die std koppeling..

.-{2F4OV}-.

Kom net trug van de EPC meeting! Was egt een superleuke dag. Beetje kunnen sleutelen en op de testbank gezet.. wel twee keer:) Ook hun snapten niet waarom die niet goed liep. Misschien lag het wel aan de carburateur. Snaar slipte en varieerde niet veel.. waarschijnlijk omdat er een iets te korte strakke snaar op zit.

Kheb ook veel met andere mensen gepraat en de brommer kreeg veel bekijks door het geluid en de enorme kracht!

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

Nice sil!

weet je het resultaat ook ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

Rebel

10 nog wat pk :O stond echt verbaas als hij hem goed afsteld en snaar niet zo doorslipte zou het echt nog wel eens kunnen die 16 :S

15 berichten aan het bekijken - 1,381 tot 1,395 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.