2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

Home Forums Perso’s Projecten 2F4OV 47,6 *XSH Race* HPI Simo Ciao

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 3,027)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Kmoet idd zo’n vertstevigde koppeling hebben;) Kzal Christian eens mailen hierover. Ook stuur ik hem waarschijnlijk morgenavond mn malo variobus toe. Ook krijg ik waarschijnlijk morgen of overmorgen een nieuwe v-snaar:)

sombrero
      Bijdrager

ArvidW :

PM Heuvel eens.

is dit nou voor een ciao?
        echt vet

barry
        Donateur

Begin eens met je luchtfilter af te dichten met huishoudfolie.De onderdruk in je carburateur is veel te laag.Daarom loopt hij in het middengebied niet goed volgens mij.

.-{2F4OV}-.

Lijkt me sterk barry.. hij loopt wel mooi stationair en vol gas. Maar ertussenin niet;)

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Binnenkort probeer ik die achterkoppeling eens.
              Heuvel heeft hem idd voor de lol eens gemaakt, wou op zijn 42alu met 3dubbele carb niet lopen (niet genoeg power)

weet dus niet of die het op mijn ding zal doen, maar proberen kan altijd.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

heuvel85
              Bijdrager

zo op de foto ziet hij er wel ruig uit!

hopen dat hij ook nog eens ruig werkt;p..eerst mr ff bij thomas..(als hij bij fred al niet heeft gewerkt..daar zit hij nu op namelijk..)

.-{2F4OV}-.

Kvind die koppeling er ook super uitzien! Zit er een kans in dat als ie goed werkt je er nog een maakt christian??:D

Denk dat ie t bij mij wel goed zal doen…

ArvidW
                  Donateur

@Heuvel, over 3 jaar werkt die Sprocatti Citta van Fred nog steeds niet, kunt hem beter terugvragen 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

Kzal anders fred es vragen of ie hem niet bij mij wil komen testen. Hij had mij beloofd als mn simo engine zou werken dat ie persoonlijk langs zou komen om de koppeling te testen… Maar denk niet dat hij dat doet…

hansieb
                      Moderator

Kan die een engine bekijken die wel werkt 😀 tjap kebab (fred dan)

Frits
                        Bijdrager

Waarom hebben jullie mijn post verwijderd?

FonS: omdat Fred niet voor niks weg is van ons forum (en nee, ik was het niet die je post verwijderde)

Frits
                          Bijdrager

Groeten van fred

Zijn Sprogatti loopt hoor
                            als jullie het niet geloven zelf weten

ArvidW
                            Donateur

Serieus, heeft hij het dan nu eindlijk na 1 jaar voorelkaar gekregen, wat een gewelige prestatie van hem zeg !:worshippy Ben zeeer zeeeeeer zeeeeeeeeeer zwaar onder de indruk=)

@Frits, je bedoelt toch niet die ene keer waarna hij direct zijn ontsteking gemolt heeft door de killswitch verkeerd aan te sluiten ?

Ik hoorde nl ook ergens vandaan dat hij een nieuwe binnenrotoronsteking had gekocht maar de verkeerde had besteld en dat Heuvel die ook nog “eventjes” voor hem aan moest passen….

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

Frits
                              Bijdrager

O dat weet ik allemaal niet hoor ardivw

ik weet dat ie loopt ik heb niet alles gevolgt

.-{2F4OV}-.

Ziet er wel zeer bruut uit die citta:o

Kwil wel n filmpje zien dan dat ie loopt;) Kben benieuwd of ie t goed doet…

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 3,027)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.