Vespa-Ciao.NL
:: Zijn deze spoelpoorten een beetje goed?:P

Home Forums Techniek Motorisch Zijn deze spoelpoorten een beetje goed?:P

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren geleden door Anoniem.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Edit: HET BLOKJE LOOPT, kenker goed zelfs
      ik schat zon 80-85 en trekt als een gek

Hey mensen,

Ik had me spoelpoorten doorgetrokken voor de 43mm polini,
      de cilinde rheb ik niet bewerkt, ik de kanalen beetje omgeleid langs de carterwand

het was een beetje voor de fun, want dat blokje zat bij me nieuwe brommer.
      Hier de foto’s:

Het is gewoon met de dremel gedaan, de inlaat heb ik niet zelf gedaan die is iets te groot, maar die sluit nog net af hoop ik8)

Zal dat een beetje lopen met een bewerkte krukas, of is het verkeerd gedaan:P

Mijn dank is groot,

Joris

VespaAvanti
      Donateur

Mischien een idee om mee te dingen naar beunblok van het jaar?:?

😛

Ik vind het wat grof gedaan maar opzich KAN het wel lopen met wat geluk;)
        Mooi experiment voor een eerste keer:thumb

FonS
        Bijdrager

Toch niks mis met die boosters? Okee, het ziet eruit alsof het met meer zorg gedaan had kunnen worden, maar dat krijg je vanzelf onder de knie.
          De poorten zitten erin, en daar gaat het om. Ik vind het niet slecht hoor, in ieder geval beter dan hoe het was (zie foto’s in ander topic).
          Ik hoop alleen dat die inlaat niet voor problemen gaat zorgen, die dicht maar nét af.

polini-fan
          Bijdrager

die inlaat gaat wel problemen geven. gaat mischien lopen maar dan ben je wel je trekkracht kwijt

Anoniem

het is wel echt een beunblok ja:D

Met een beetje geluk loopt het, alleen inlaatvlak is wat te groot ja, maar ik denk dat ie nog net afsluit.

@ Fons: Ja bedankt, is de erste keer dat ik iets bewerk, maar moet ik nou me cilinder ook nog aanpassen?:?
              ik heb de poorten langs de carterwand doorgetrokken, zodat ze langs de cilinder lopen.

Jullie horen het wel, ik ga het vanaaf in elkaar beunen:con

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.