:: zéér appart probleem bezinetoevoer
-
woeBijdrager
je tank trekt vacuum?
boor een gaatje in je tankdop
JackyBijdrager
Ja die kraan kanj checke door slan geraf te trekke als tie dan loopt ligt het daar nie aan he! Wij hadden ook alles zowat vervange maar hielp niet:(Mooi sleufje in de tankdop en alles watje bedenken kan! Was ook 2001 model en is verkocht geworde!
Er zijn 3 dingen die je even na moet lopen. Haal eerst de carb er even af, en haal dan het aansluitinkje op de carb eens los. Vaak word er vergeten dat daar ook nog een benzinefilter inzit. Druk het pennetje van de vlotter er even uit, en haal dan de vlotter + naald er even uit. Als het goed is, kun je dan vanuit de plaats waar de vlotternaald hoort door de carb heen kijken naar de benzine-inlaat van de carb. Als dat allemaal schoon is, dan zou je de kraan zelf er nog eens even uit kunnen halen om te kijken of die niet gewoon verstopt zit. (verklaart alleen niet waarom ie het zonder aangesloten te zijn wel doet) Is een werkje van 10 minuten. Als de tank vol zit, kun je de brommer plat leggen, als het goed is loopt er dan niets uit.
Kraan ok -> dan kun je de vlotter en benzineaansluiting weer eens terug zetten, en de carb weer op de brommer zetten. (vlotterbak er nog even aflaten) Dan sluit je de benzineslang weer aan van de kraan op de carb, en houd zelf de vlotter omhoog. Draai de kraan dan open, en laat de vlotter even zakken. Als de benzine je om de oren piest, dan is het toevoer systeem iig ok.
grz Thijs
bedankt voor de tips zal t even proberen
net hard gelopen.. pfieuww helemaal buiten adem maar hij liep heel even toe nik volgas gaf..
nu ff filter dr op zetten uitlaat dr op en stationair helemaal indraaien..
want hij draaide heeeeel rustig op volgas.. toen gaf ik gas terug en toen viel die uit.. maar er is weer hoop
En, deed ie het? (hetgeen wat ik eerder gepost had bedoel ik dan ;))
grz Thijs
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.