Vespa-Ciao.NL
:: zéér appart probleem bezinetoevoer

Home Forums Techniek Problemen oplossen zéér appart probleem bezinetoevoer

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Topic starter

het probleem lijkt de bezine kraan zelf wel.. wnat we hebben het met 2 carbs geprobeert.. das het rare..

als je de slang aan de kraan zet loopt het door… en als je dr slang ook aan de carb zet dan loopt ie weer niet door:S

Mike

bobbie88
      Bijdrager

maak die carb gewoon ff goed schoon.

Harleyman
        Bijdrager

loop hem is aan zonder je bougiedop derop…
          als je bougie dan nat is krijgt ie gewoon benzine, je ziet t nooit lopen door t slangetje!!

Mike
          Topic starter

hmm nou hier worden we niet egt wijzer van.. bedankt voor de reacties.. maar bobbie.. ik zei net als dat ik het met 2 carbs geprobeert had..

en voor sebastiaan.. het slangetje is doorzichtig..

maar denk dat de benzine kraan gaar is

Mike

Rickvd
            Bijdrager

ik denk niet dat je benzine kraantje gaar is hoor als die wel gewoon doorloopt als je de benzineslang niet op de carb zet. Correct me if I’m wrong!

Succes

G-no
              Donateur

Ik had precies hetzelfde probleem met m’n SI, ook meerdere carbs geprobeert+ kraantje uitgeblazen, maar niks leek te helpen:?

edit: na het schudden van de brommer begon het wel een beetje te lopen

crossfreak
                Bijdrager

zal ik maar niet over mijn besn kraantje beginnen…of toch wel!

vanwegen mijn giga grote carb 28mm moest ik mijn kraantje zorgen dat het een benzinekraan werd.
                  normaal komt er een stroompje uit toch??bij mij een waterfal!!!

ik zou je je carb maar eens in een wasbenzine badje laten liggen voor ongeveer 15 minuten..is ie in ieder geval schoon..en alles goed schoon blazen…sproeier enzo….

bobbie88
                  Bijdrager

Mike :
                    hmm nou hier worden we niet egt wijzer van.. bedankt voor de reacties.. maar bobbie.. ik zei net als dat ik het met 2 carbs geprobeert had..

Nouja jij opent hier een topic met de vraag of wij jullie kunnen helpen. Iedereen komt met allemaal dingen en proberen jullie te helpen en vervolgens zeg jij dat je er niet wijzer uit wordt. Probeer het nou gewoon maar is. Je kan niks uitsluiten zolang je het niet geprobeerd heb.

Mike
                    Topic starter

bobbie88 :

Mike :

Nouja jij opent hier een topic met de vraag of wij jullie kunnen helpen. Iedereen komt met allemaal dingen en proberen jullie te helpen en vervolgens zeg jij dat je er niet wijzer uit wordt. Probeer het nou gewoon maar is. Je kan niks uitsluiten zolang je het niet geprobeerd heb.

kga niet zitten spammen hiero maar ik zeg tog bedankt voor de reacties.. tis maar net hoe jij het weet opvat. maar bedoelde alleen dat nog niks reslutaat had.
                      ben zelf wel al zo snugger geweest om de carb schoon te maken en daarna ook nog een ander te proberen. ik heb vanalles gebprobeert.. eerder gaan ik niet posten

Mike

Mike
                      Topic starter

G-no :
                        Ik had precies hetzelfde probleem met m’n SI, ook meerdere carbs geprobeert+ kraantje uitgeblazen, maar niks leek te helpen:?

edit: na het schudden van de brommer begon het wel een beetje te lopen

we gaan het eens proberen!! .. de ciao schudden haha naja het kan.. als er troep in de tank zit ofzo

ciao mixxxx

Mike

vespa-joey
                        Bijdrager

ik had eerst precies hetzelfde maar toen zat het vlotterpinnetje niet aan dat plastic bakje vast.
                          daardoor liep hij ook niet.
                          gr joey

Mike
                          Topic starter

hmm ja die zat gewoon nog op zijn plek.. dat had ik zelf ook bij de 2e carburateur gechecked.. maar bedankt voor de post.

had jij trouwens nog met ThomasC van het forum gekletst over dat elec blokkie van jou met krukas?

Mike

Mike

vespa-joey
                            Bijdrager

ja, hij heeft mij toegevoegd

–ontopic–

Jacky
                              Bijdrager

K had het zelfde probleem met een vriend! Speciaal wil k het niet noemen:o Mja zijn brommer reed altijd 10 minuten en dan kwam er niets meer door. Wij hebben ook alles gedaan en niets lukte dus helaas ben ik ook nooit achter de oorzaak gekomen en probleem is nooit opgelost! succes ermee, ik zou graag weten wat het is alsje erachter bent!

Mike
                                Topic starter

hmm het zou niet gekker moeten worden.. dus zijn brommer is dus gewoon naar de klote om eigenlijk een heel onzinnig probleem?

die ciao van marees is van 2002 dus dat zou een beetje zonde zijn. we gaan ff een ander slangetje regelen en als dat niet helpt een andere bezine kraan erop zetten.

want alle 2 de carburateurs mankeren niks. en zijn inmiddels brandschoon van al dat geschoonmaak>:P en niks meer fout na 30 keer controlere

ik laat eht weten als ik het gevonden heb

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.