Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › zéér appart probleem bezinetoevoer
- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 2 maanden geleden door Thijs_DR_Evo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 januari 2007 om 19:24 #224352
het probleem lijkt de bezine kraan zelf wel.. wnat we hebben het met 2 carbs geprobeert.. das het rare..
als je de slang aan de kraan zet loopt het door… en als je dr slang ook aan de carb zet dan loopt ie weer niet door:S
Mike17 januari 2007 om 19:44 #224355maak die carb gewoon ff goed schoon.
17 januari 2007 om 19:52 #224356loop hem is aan zonder je bougiedop derop…
als je bougie dan nat is krijgt ie gewoon benzine, je ziet t nooit lopen door t slangetje!!17 januari 2007 om 19:56 #224357hmm nou hier worden we niet egt wijzer van.. bedankt voor de reacties.. maar bobbie.. ik zei net als dat ik het met 2 carbs geprobeert had..
en voor sebastiaan.. het slangetje is doorzichtig..
maar denk dat de benzine kraan gaar is
Mike17 januari 2007 om 20:44 #224360ik denk niet dat je benzine kraantje gaar is hoor als die wel gewoon doorloopt als je de benzineslang niet op de carb zet. Correct me if I’m wrong!
Succes
17 januari 2007 om 20:52 #224361Ik had precies hetzelfde probleem met m’n SI, ook meerdere carbs geprobeert+ kraantje uitgeblazen, maar niks leek te helpen:?
edit: na het schudden van de brommer begon het wel een beetje te lopen
17 januari 2007 om 22:21 #224371zal ik maar niet over mijn besn kraantje beginnen…of toch wel!
vanwegen mijn giga grote carb 28mm moest ik mijn kraantje zorgen dat het een benzinekraan werd.
normaal komt er een stroompje uit toch??bij mij een waterfal!!!ik zou je je carb maar eens in een wasbenzine badje laten liggen voor ongeveer 15 minuten..is ie in ieder geval schoon..en alles goed schoon blazen…sproeier enzo….
17 januari 2007 om 22:30 #224372Mike :
hmm nou hier worden we niet egt wijzer van.. bedankt voor de reacties.. maar bobbie.. ik zei net als dat ik het met 2 carbs geprobeert had..en voor sebastiaan.. het slangetje is doorzichtig..
Nouja jij opent hier een topic met de vraag of wij jullie kunnen helpen. Iedereen komt met allemaal dingen en proberen jullie te helpen en vervolgens zeg jij dat je er niet wijzer uit wordt. Probeer het nou gewoon maar is. Je kan niks uitsluiten zolang je het niet geprobeerd heb.
17 januari 2007 om 22:50 #224374bobbie88 :
Mike :
hmm nou hier worden we niet egt wijzer van.. bedankt voor de reacties.. maar bobbie.. ik zei net als dat ik het met 2 carbs geprobeert had..en voor sebastiaan.. het slangetje is doorzichtig..
Nouja jij opent hier een topic met de vraag of wij jullie kunnen helpen. Iedereen komt met allemaal dingen en proberen jullie te helpen en vervolgens zeg jij dat je er niet wijzer uit wordt. Probeer het nou gewoon maar is. Je kan niks uitsluiten zolang je het niet geprobeerd heb.
kga niet zitten spammen hiero maar ik zeg tog bedankt voor de reacties.. tis maar net hoe jij het weet opvat. maar bedoelde alleen dat nog niks reslutaat had.
ben zelf wel al zo snugger geweest om de carb schoon te maken en daarna ook nog een ander te proberen. ik heb vanalles gebprobeert.. eerder gaan ik niet postenMike17 januari 2007 om 22:52 #224375G-no :
Ik had precies hetzelfde probleem met m’n SI, ook meerdere carbs geprobeert+ kraantje uitgeblazen, maar niks leek te helpen:?edit: na het schudden van de brommer begon het wel een beetje te lopen
we gaan het eens proberen!! .. de ciao schudden haha naja het kan.. als er troep in de tank zit ofzo
ciao mixxxx
Mike18 januari 2007 om 10:00 #224377ik had eerst precies hetzelfde maar toen zat het vlotterpinnetje niet aan dat plastic bakje vast.
daardoor liep hij ook niet.
gr joey18 januari 2007 om 10:34 #224378hmm ja die zat gewoon nog op zijn plek.. dat had ik zelf ook bij de 2e carburateur gechecked.. maar bedankt voor de post.
had jij trouwens nog met ThomasC van het forum gekletst over dat elec blokkie van jou met krukas?
Mike
Mike18 januari 2007 om 10:53 #224379ja, hij heeft mij toegevoegd
–ontopic–
18 januari 2007 om 12:15 #224380K had het zelfde probleem met een vriend! Speciaal wil k het niet noemen:o Mja zijn brommer reed altijd 10 minuten en dan kwam er niets meer door. Wij hebben ook alles gedaan en niets lukte dus helaas ben ik ook nooit achter de oorzaak gekomen en probleem is nooit opgelost! succes ermee, ik zou graag weten wat het is alsje erachter bent!
18 januari 2007 om 12:19 #224381hmm het zou niet gekker moeten worden.. dus zijn brommer is dus gewoon naar de klote om eigenlijk een heel onzinnig probleem?
die ciao van marees is van 2002 dus dat zou een beetje zonde zijn. we gaan ff een ander slangetje regelen en als dat niet helpt een andere bezine kraan erop zetten.
want alle 2 de carburateurs mankeren niks. en zijn inmiddels brandschoon van al dat geschoonmaak>:P en niks meer fout na 30 keer controlere
ik laat eht weten als ik het gevonden heb
Mike -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.