Vespa-Ciao.NL
:: www.Opvoeren.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops www.Opvoeren.nl

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

just1991
    Topic starter

Opvoeren.nl

KLIK!

ik heb hier dinsdag een Malossi 43mm gekocht betaal methode paypal kwam 3.5% bij :S kon ik om de een of andere rede niet met paypal betalen heb geen CSC nummer of zo iets dus heb ik het via een overboeking gedaan…
      nu nog niks gehoord van die site dat de betaling binnen is bij JMPB en Q-parts altijd meteen de volgende dag…

iemand verder nog ervaring ?

hansieb
      Moderator

Met paypal ben je in ieder geval beschermd als koper. Mocht je niks krijgen, krijg je het geld terug van paypal!

Raar dat je 3.5% bij moet leggen om met paypal te betalen.

ArvidW
        Donateur

Wat een geweldig assortiment :con

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

just1991
          Topic starter

ArvidW :
            Wat een geweldig assortiment :con

maar wel een 43mm malossi incl. kop voor 87,50 😉
            had hem nog ge-mailed en gevraagd of dit incl. zuiger(veren) en clipjes was en volgens die man was het allemaal incl. en was het zo laag omdat ze er dozen vol van inkopen…

Edjuh
            Bijdrager

Ik heb er wel eens iets gekocht, een 41mm imi zuiger.

Paypal zijn naaiers, ik snap ook niet waarom je zo betaalt? kan je beter gewoon overschrijving doen.

just1991
              Topic starter

ik heb het ook via een overschrijving gedaan omdat het met paypal niet lukte. maar ik wacht nog steeds op een respons e-mail van betaalings bevestiging

Edjuh
                Bijdrager

Ok, nou het zijn niet de snelsten zoals je wel merkt, ik vond het traag gaan(mailcontact en levering).

just1991
                  Topic starter

mailcontact is inderdaad traag maar nou net plotseling postbode aan de deur !

ze hadden me niet terug ge-mailed van uw betaling is ontvangen maar ze hebben me wel de verkeerde zuiger geleverd
                    namelijk deze http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=767 ipv van deze http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=766

hopelijk kan ik hem terugsturen en dat hun een nieuwe opsturen en alles vergoeden…

Jelle
                    Moderator

polini-fan
                      Bijdrager

ook een 46.5 zonder kop is goedkoper dan nwe zuiger + honen !!!
                        verder idd geen betalings ontvangst of verdere reactie!!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.