:: ‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic
-
@Ruben06NL Ik heb er zelfs een die met 64 nog goed rijdt :p
@janturbo als je brommer een half uur stationair kan draaien zit je wel goed qua sproeier 🙂
Heb nog geen tijd gehad om hem goed warm te testen en heb ook niet de nodige sproeiers( is ook een beetje koud hé )
Ik heb dezelfde opstelling op m’n bravo maar zonder polini filter en daar draait hij met een 58?
Nu heb ik een ander blokje met de polinifilter en ik heb een 66?? nodig met een 56 kreeg ik hem niet constant.
maakt de polinifilter dat ik een grotere sproeier kan steken zoals de mallosi?
Ook ondervind ik dat een afgevlakte kop prestatieverlies geeft ivm trekkracht op lage toeren ( is niet zo met een gewone sito, daar presteert hij beter). zorgt de grotere compressie in samenwerking met een citypower dat ik een kleinere sproeier nodig heb??
Welke sproeier zou ik moeten bestellen voor de huidige setup en welke zonder de polinifilter?
JackyBijdrager
Compleet origineel blok met elektronische ontsteking (en vario) en 12/12 carburateur met origineel lichtfilter en het origineel ringetje in de originele uitlaat om hem te begrenzen. .
Ikzelf denk ergens rond de 50?
Edit:
Omdat de link naar deel 1 niet goed werkt en ik niet kan achterhalen waarom begin ik een Welke sproeier heb ik nodig? Deel 2 Dit topic zal ik sluiten.
Berichten die zijn geplaatst na de overgang op de nieuwe website heb ik verplaatst.
-
Het onderwerp ‘‘Welke sproeier heb ik nodig?’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.