Vespa-Ciao.NL
:: wat voor uitlaat past bij mij ?

Home Forums Techniek Opvoeren wat voor uitlaat past bij mij ?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa-si-owner
    Topic starter

heyy allemaal ik doe even een beroep op jullie deskundige mening 😛

oke ik heb een vespa si hij is nog helemaal standaard loopt 35km/h (geel kenteken)

een vraagje hoe kan het dat hij 35 loopt? zuigerveren of kan dat niet ?

ik wil hem uiteindeleijk onvg 50 km/h laten lopen ik ben dus opzoek naar een uitlaat die mijn snelheid met dus ongv 20km/h verhoogt en lekker loopt op een standerd blokje (het liefts een twin uiltaat dus aan iedere kan een demper) het mag wat kosten sugesties ??? waar is die uitlaat verkrijg baar ??? ik hoor het graag …

Juulie
      Bijdrager

Ik zou voor een leovince doen, doet het altijd nog heel erg goed (mijn ervaring, correct me if im wrong :))
        Snellere acceleratie en aardig hoge top! Gewoon een top uitlaatje
        Dan zou ik ook gelijk even je inlaat naar 13 mm opboren , echt een behoorlijk verschil.

vespa-si-owner
        Topic starter

oke bedankt

PoliniCiao
          Bijdrager

Zo’n dubbele pijp heb je alleen van faco en dat rijdt niet echt super uit mijn ervaring en al helemaal niet op een 50cc.

Het beste kun je kijken voor een tweedehandse proma circuit of iets dergelijks. En dan een 80 poulie erop. Dan haal je de 50 zeker. Maar kijk of laat je blokje eerst maar eens nakijken want 35 is niet normaal voor een brom, hij hoort de 45 te halen.

Juulie
            Bijdrager

Heeft heel toevallig de vorige eigenaar misschien ter vervanging een snor klok erin gedaan ? 🙂
              Zou zo maar kunnen, dan maakt hij namelijk wel 5 omwentelingen minder :con

mhrcitta
              Bijdrager

is dit niks?

Bij intresse pm me maar.
                gr ger

Martijnvanheerde
                Donateur

Heb je niks aan op een 50cc. Ik zou idd je brommertje eerst is laten nakijken. Proma CC en Leo Krul doen het erg goed op 50cc.

vespa-si-owner
                  Topic starter

oke dank jullie hier kan ik wat mee 😀

ik heb een promo cirquit uitlaat besteld geen spatje roest allen de ophanging op de bocht is afgebroken is dat erg ?

Helios
                    Bijdrager

Je bedoelt de ophanging bij de kop? dat maakt niet zo veel uit als hij maar op de flens en achter goed vast zit.
                      Proma circuit rijd leuk, leuk boostje misschien dat je je carter naar 13mm kan vijlen haal je veel meer eruit!!

vespa-si-owner
                      Topic starter

is dat moeilijk ?

ik kan geen how to vinden:S

SnoopJ
                        Bijdrager

las je hem 50 ong. wil laten lopen gwoon 12/10 carb. en verder standaart of met leovince dat rijd wel lekker..

Michel
                          Bijdrager

Waarom zou een SP niks zijn op een 50cc. Frenk reed ermee en het reed echt goed..
                            Ik heb er zelf ook mee gereden en dat rijd gewoon goed.

Wouz-LwB
                            Donateur

bij mij ook hoor ! SP liep best tof 😀

vespa-si-owner
                              Topic starter

sp ?

Lowie
                                Bijdrager

zal wel goed lopen, maar het is gewoon een hoogtoerige uitlaat die liever een dikke cilinder heeft.
                                  dus waarschijnlijk zal je niet zo hard optrekken.

kzou persoonlijk een proma cc of een polini top one nemen. en als je vooral wil optrekken een leo krul.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.