Vespa-Ciao.NL
:: warmloper om de haverklap

Home Forums Techniek Problemen oplossen warmloper om de haverklap

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dylan
    Donateur

koop gewoon een benzine filtertje.. nieuwe kop/voetpakkingen , maak je carb schoon en ga dan afstellen met de sproeiermaat.

Probleem opgelost.

Wautaz
      Bijdrager

Trektie niet gewoon valse lucht? Dattie daarom zoon grote sproeier heeft maar alsnog witte bougie? Misschien bij het inlaatcarter of de carb zit er niet lekker op ofzo…

Vincent Vario
        Bijdrager

Heb je wel een koelkapje bovenop je cilinder liggen?

lennartcitta
          Bijdrager

En wat voor bougie hitte graad heb je dr inzitten ?

GRLWBNL
            Bijdrager

Ben je de cilinder nog aan het inrijden? Dan zou ik sowieso niet volgas gaan rijden, dan heb je snel kans op warmlopers.

Ik denk dat je 2e probleem gewoon de koellucht is die langs je cilinder circuleert!

Ik heb trouwens hetzelfde probleem gehad, maar ik heb sinds deze week me 3e zuiger (in een cilinder die nog niet eens 50 km heeft gereden) in gebruik. Als ik rustig blijf rijden en niet teveel toeren maak is er niets aan de hand. Ik denk dat ik de 1e tank gewoon zo blijf rijden en de 2e tank rustig ga opbouwen.

Ook laat ik me brommer eerst 5 a 10 min. warm draaien. Ik merk dat ie dan veel beter rijdt!

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.