Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Vespafoto topic
- Dit onderwerp bevat 2,982 reacties, 301 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 7 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 augustus 2007 om 23:25 #66991
Edjuh :
Hmmm, ik heb ook zo’n ding op 46mm pinasco en simo zij inlaat:lol Hoe lang zal dat duren….Wel handig om je lager er af te krijgen:)
Hoorde van jayton al dat de mazuchelli krukassen ook troep zijn , dit volgens verscheidende italianen inclusief zijn vriend en de man van zirri.
Wel sneu , ik hoop niet dat ik straks met een verneuqte krukas zit
28 augustus 2007 om 23:33 #66992ja hans en jij loopt er nog op te trappen ook hahahah
Mike29 augustus 2007 om 08:42 #66994hansieb :
Hoorde van jayton al dat de mazuchelli krukassen ook troep zijn , dit volgens verscheidende italianen inclusief zijn vriend en de man van zirri.
Wel sneu , ik hoop niet dat ik straks met een verneuqte krukas zit
Geloof ik niks van, eerst zien dan geloven.
29 augustus 2007 om 10:17 #66995ik geloof niet dat zon krukas zomaar kan breken
er moet wel iets verkeerd hebben gezeten dan 😕
hoe hard reed je toen hij brak?
zelf ook geen schade? 🙂29 augustus 2007 om 14:25 #66997Tis dan wel geen vespa foto maar dit is wel erg geillll
Team cristofolli nieuwe cilinders 😛

Vorige kits van hun waren niet zo heel super afgewerkt maar deze zien er zeer gelikt uit 😛
29 augustus 2007 om 14:31 #66998En deze zullen ook wel veel te duur zijn net als de 2f4r kit neah dan liever evo of team.
29 augustus 2007 om 14:31 #66999
Rebelwel ff 2000 euro ofzo he voor ut oude setje 😛
29 augustus 2007 om 14:45 #67001Die uitlaat is wel hee lvet , de tail kan je veranderen 🙂 das echt lijp
Oude setje kost net zo veel als de 2f4r iets van zo rond de 1000 euro , maarja mhr 7t of 2f4r 😛 zou ik toch echt wel liever 2f4r willen.
29 augustus 2007 om 15:35 #67004PoliniCiao :
Top racing krukas (de ”race” versie) + 43mm Athena Alu =
Dus mensen frees je originele krukas en je hebt je heel wat geld bespaart 😉
whahahah lag me kapot, 2 vrienden van me hebben dit ook gehad ook precies daar, en weet je het zijn altijd die met die gepolijste drijfstang whahahhahaha, ik heb de gewone en heb nergens last van en deze heeft al zeker 12000 km gelopen hahahah, vind dit egt zeer grappig
iedereen van ik koop 1 met een gepolijste drijfstang, en heel raar breken deze wel en de gewonen niet hahah
heeft denk ik ook iets verkeerd gezeten bij je blok
29 augustus 2007 om 17:17 #67009KennyVespa :
PoliniCiao :
Top racing krukas (de ”race” versie) + 43mm Athena Alu =Dus mensen frees je originele krukas en je hebt je heel wat geld bespaart 😉
whahahah lag me kapot, 2 vrienden van me hebben dit ook gehad ook precies daar, en weet je het zijn altijd die met die gepolijste drijfstang whahahhahaha, ik heb de gewone en heb nergens last van en deze heeft al zeker 12000 km gelopen hahahah, vind dit egt zeer grappig
iedereen van ik koop 1 met een gepolijste drijfstang, en heel raar breken deze wel en de gewonen niet hahah
heeft denk ik ook iets verkeerd gezeten bij je blok
Mijn top racing krukas is ook precies op het zelfde punt gebroken, maar het was er een zonder geplijste drijstang. Ik had er maar 350km mee gereden:((
29 augustus 2007 om 17:23 #67010Nou laat dan dat een tip zijn voor iedereen om dat ding niet te kope;) Schijnbaar toch een hele slechte kwaliteit. Zo grappig alsjou vindik het niet kennyvespa?
29 augustus 2007 om 17:45 #67011hmm en ik heb er gvd nog 3 liggen…
29 augustus 2007 om 17:46 #67012Die gast met die brommer was owk op de vespa ciao.nl meeting. Hij was vet verwaand en deed alsof niemand iets van brommers wist behalve hijzelf. Hun stonden owk ma beetje van buitenaf te kijken. En toen ik erheen ging om te vragen wat voor cilinder erop zat… wilden ze t niet zeggen Beetje kinderachtig..
En 120 haalt dat ding echt niet.. miss de 110. Dat zei hij zelf tenminste.Ook beweerde hij dat de 46.5 Malossi beter is dan de Malossi Big DEPS Alu vanwege de spoelpoorten
Nou, ik weet niet of hij zelf op de meeting was (tis een stevige grote vent), maar die heeft echt ongelovelijk veel verstand van die ciaotjes 😉 Er zit in elk geval een 70cc malossi op, en inderdaad, omdat ze door malossi gesponsord worden. En ik denk niet dat hij het zelf was, want hij is niet verwaand, zowiezo niet als het op z`n ciao aankomt.
Kijk, het enige wat de meesten op het forum doen, is een cilindertje erop, en karren maar…. er komt amper wat echte tuning aan te pas. dit is wel een getuned blokje, en perfect afgesteld. En deze man is heel aardig met een dremeltje, reken daar maar wel op!
Owja, het filmpje, daar vroeg ook iemand naar, hij reed volgens mij tegen een puchje met een standaard 74cc gilardoni`tje
29 augustus 2007 om 17:50 #67013Tja ze stelden zich netjes voor lvdoni , maar daarna heel geheimzinnig over wat eronder lag enzo.
KOMOP gassen met die zooi ! niet zo vreemd doen :pest
29 augustus 2007 om 22:01 #67035Tim :
hmm en ik heb er gvd nog 3 liggen…gewoon meej rijden, denk dat het aleen de laatste versies zijn ofzo, mijne heb ik al 2 jaar dus lijkt me stug dat die morgen in 1 keer breekt :S,
@jacky: ik vind dit niet grappig voor de persoon maar vind dit grappig omdat ik dit nu al 3 keer heb gehoort
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.