Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 1,441 tot 1,455 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Edjuh :
      Hmmm, ik heb ook zo’n ding op 46mm pinasco en simo zij inlaat:lol Hoe lang zal dat duren….

Wel handig om je lager er af te krijgen:)

Hoorde van jayton al dat de mazuchelli krukassen ook troep zijn , dit volgens verscheidende italianen inclusief zijn vriend en de man van zirri.

Wel sneu , ik hoop niet dat ik straks met een verneuqte krukas zit

Mike
      Bijdrager

ja hans en jij loopt er nog op te trappen ook hahahah

Mike

Edjuh
        Bijdrager

hansieb :

Hoorde van jayton al dat de mazuchelli krukassen ook troep zijn , dit volgens verscheidende italianen inclusief zijn vriend en de man van zirri.

Wel sneu , ik hoop niet dat ik straks met een verneuqte krukas zit

Geloof ik niks van, eerst zien dan geloven.

erwinko
          Bijdrager

ik geloof niet dat zon krukas zomaar kan breken

er moet wel iets verkeerd hebben gezeten dan 😕

hoe hard reed je toen hij brak?
            zelf ook geen schade? 🙂

hansieb
            Moderator

Tis dan wel geen vespa foto maar dit is wel erg geillll

Team cristofolli nieuwe cilinders 😛

Vorige kits van hun waren niet zo heel super afgewerkt maar deze zien er zeer gelikt uit 😛

HELLRAISER
              Bijdrager

En deze zullen ook wel veel te duur zijn net als de 2f4r kit neah dan liever evo of team.

Rebel

wel ff 2000 euro ofzo he voor ut oude setje 😛

hansieb
                  Moderator

Die uitlaat is wel hee lvet , de tail kan je veranderen 🙂 das echt lijp

Oude setje kost net zo veel als de 2f4r iets van zo rond de 1000 euro , maarja mhr 7t of 2f4r 😛 zou ik toch echt wel liever 2f4r willen.

KennyVespa
                    Bijdrager

PoliniCiao :
                      Top racing krukas (de ”race” versie) + 43mm Athena Alu =

Dus mensen frees je originele krukas en je hebt je heel wat geld bespaart 😉

whahahah lag me kapot, 2 vrienden van me hebben dit ook gehad ook precies daar, en weet je het zijn altijd die met die gepolijste drijfstang whahahhahaha, ik heb de gewone en heb nergens last van en deze heeft al zeker 12000 km gelopen hahahah, vind dit egt zeer grappig

iedereen van ik koop 1 met een gepolijste drijfstang, en heel raar breken deze wel en de gewonen niet hahah

heeft denk ik ook iets verkeerd gezeten bij je blok

pluum
                      Bijdrager

KennyVespa :

PoliniCiao :
                        Top racing krukas (de ”race” versie) + 43mm Athena Alu =

Dus mensen frees je originele krukas en je hebt je heel wat geld bespaart 😉

whahahah lag me kapot, 2 vrienden van me hebben dit ook gehad ook precies daar, en weet je het zijn altijd die met die gepolijste drijfstang whahahhahaha, ik heb de gewone en heb nergens last van en deze heeft al zeker 12000 km gelopen hahahah, vind dit egt zeer grappig

iedereen van ik koop 1 met een gepolijste drijfstang, en heel raar breken deze wel en de gewonen niet hahah

heeft denk ik ook iets verkeerd gezeten bij je blok

Mijn top racing krukas is ook precies op het zelfde punt gebroken, maar het was er een zonder geplijste drijstang. Ik had er maar 350km mee gereden:((

Jacky
                        Bijdrager

Nou laat dan dat een tip zijn voor iedereen om dat ding niet te kope;) Schijnbaar toch een hele slechte kwaliteit. Zo grappig alsjou vindik het niet kennyvespa?

Tim
                          Bijdrager

hmm en ik heb er gvd nog 3 liggen…

LvDoni
                            Bijdrager

Die gast met die brommer was owk op de vespa ciao.nl meeting. Hij was vet verwaand en deed alsof niemand iets van brommers wist behalve hijzelf. Hun stonden owk ma beetje van buitenaf te kijken. En toen ik erheen ging om te vragen wat voor cilinder erop zat… wilden ze t niet zeggen Beetje kinderachtig..
                              En 120 haalt dat ding echt niet.. miss de 110. Dat zei hij zelf tenminste.

Ook beweerde hij dat de 46.5 Malossi beter is dan de Malossi Big DEPS Alu vanwege de spoelpoorten

Nou, ik weet niet of hij zelf op de meeting was (tis een stevige grote vent), maar die heeft echt ongelovelijk veel verstand van die ciaotjes 😉 Er zit in elk geval een 70cc malossi op, en inderdaad, omdat ze door malossi gesponsord worden. En ik denk niet dat hij het zelf was, want hij is niet verwaand, zowiezo niet als het op z`n ciao aankomt.

Kijk, het enige wat de meesten op het forum doen, is een cilindertje erop, en karren maar…. er komt amper wat echte tuning aan te pas. dit is wel een getuned blokje, en perfect afgesteld. En deze man is heel aardig met een dremeltje, reken daar maar wel op!

Owja, het filmpje, daar vroeg ook iemand naar, hij reed volgens mij tegen een puchje met een standaard 74cc gilardoni`tje

hansieb
                              Moderator

Tja ze stelden zich netjes voor lvdoni , maar daarna heel geheimzinnig over wat eronder lag enzo.

KOMOP gassen met die zooi ! niet zo vreemd doen :pest

KennyVespa
                                Bijdrager

Tim :
                                  hmm en ik heb er gvd nog 3 liggen…

gewoon meej rijden, denk dat het aleen de laatste versies zijn ofzo, mijne heb ik al 2 jaar dus lijkt me stug dat die morgen in 1 keer breekt :S,

@jacky: ik vind dit niet grappig voor de persoon maar vind dit grappig omdat ik dit nu al 3 keer heb gehoort

15 berichten aan het bekijken - 1,441 tot 1,455 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.