Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 1,861 tot 1,875 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frits
    Bijdrager

JayL
      Bijdrager

Loek :

WOW Loek! Heb je dat zelf overgespoten?? Blinkt echt mooi!

Edjuh
        Bijdrager

Rebel :
          blijft echt mooie ciao

alleen waarom heb ik zon vermoeden dat het zijn simo cilinder is die al vastgenaaid is?

Nou, dat mag je mij vertellen.

Die van ‘smanettino’ is wel kapot:

Het scheen dat de krukas met terugschakelen een klap heeft gehad en is gebroken oid.

@Jay, die ciao is niet van Loek.

ArvidW
          Donateur

Edjuh :

http://www.ciaocrossclub.it/index.php?sez=discoremoto&path=30534

Deze heb ik nu op mijn desktop staan ! Vind het zo ongelofenlijk vetjes dat hij daar zo mee raced, krijg echt de kriebels om een ciao te kopen van deze foto ๐Ÿ˜€

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Edjuh
            Bijdrager

Hier een filmpie van de SI hierboven, aan het eind heeft zn rukas het dus begeven(schijnt dezelfde als in het oude blok te zijn, dan snap ik wel dat hij de powerrr niet aankan, met een schakelblok iig).

@Arvid, het is niet Ivano zelf die raced(te zwaar:P ), maar het werd ze wel duidelijk dat ciao niet geschikt is voor het bochtenwerk door het gebrek aan vering en goede remmerij, een SI of bravo zou beter zijn zeiden ze.

Hij had wel VEEL power op lange stukken(laag gewicht) waardoor hij verschillende andere rijders achter zich liet, zoals 125cc vespa’s(scooters). Die foto naast de malossi scooter vind ik ook supervet, zo iel ziet zo’n ciao er dan uit:)

Rebel

Ja super vet.

En ik edjuh
                na die foto van die vastgelopen simo 07 gewoon een gedachte dat het best wel die kon zijn ๐Ÿ˜‰

Die si ziet er wel echt niet uit maar wel lachen ding
                vind het alleen beetje sloom gaan maar zal wel door de bochten komen.

ArvidW
                Donateur

@ Edjuh, nope krukas is volgens mij anders.

Simo Oud:

Simo 2007:

Ik vind het nog een wonder dat die van Ivano nog niet warmgelopen is, hij heeft ook een hele bak koelribben eraf geslepen…. ๐Ÿ˜ฎ

Home made engine dyno

Rebel

Maja arvid je zei zelf dat hij niet zo warm word.

misschien dat het daar iets mee te maken heeft dat ze voor AC hebben gekozen (alleen dan waarom zon huge koelribben die nergens onder passen :S

Edjuh
                    Bijdrager

Rebel die vastgelopen simo is van een Amerikaan.

Arvid, mijn simo krukas heeft dezelfde drijfstang als jouwe, wangen ben ik niet zeker van gezien hij nooit uit het blok is geweest, hij heeft wel zo’n afgeschuinde wang zoals de bovenste.

Loek
                      Bijdrager

JayL :

Loek :

WOW Loek! Heb je dat zelf overgespoten?? Blinkt echt mooi!

Heb ik niet gedaan hรจ. Is een van Ebay.it

ArvidW
                        Donateur

Rebel :
                          Maja arvid je zei zelf dat hij niet zo warm word.

misschien dat het daar iets mee te maken heeft dat ze voor AC hebben gekozen (alleen dan waarom zon huge koelribben die nergens onder passen :S

Nee, mijne wordt niet zo warm. Maar mijne heeft al zijn ribbetjes nog en hangt vol in de rijwind die zo door de ribben een kan vliegen. Bij een ciao heb je zoiezo dat frame wat eromheen klemt, het spadbord wat veel dichter erop zit.

Edjuh :
                          Rebel die vastgelopen simo is van een Amerikaan.

Arvid, mijn simo krukas heeft dezelfde drijfstang als jouwe, wangen ben ik niet zeker van gezien hij nooit uit het blok is geweest, hij heeft wel zo’n afgeschuinde wang zoals de bovenste.

Ow dat wist ik niet. Zijn bij jou bij dat afgeschuinde wang ook de balansgaten erdoorheen zichtbaar als gaten in de kruk ? (ik dacht dat Crossfreak zo’n andere kruk had)

*Edjuh: niet kunnen zien*.

Home made engine dyno

TimoO_
                          Donateur

hansieb
                            Moderator

Wat klopt hier niet aan ๐Ÿ˜›

KennyVespa
                              Bijdrager

eeen fucking schep als zittje :S wat een debiel

peter139
                                Bijdrager

omgebouwde vespa bravo die best wel geslaagd is

link
                                  http://www.projectxj.com/moped/

15 berichten aan het bekijken - 1,861 tot 1,875 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.