Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 1,846 tot 1,860 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Dat lijkt me zeer gevaarlijk voor je uitlaatpoort:'(

frf
      Bijdrager

ik weet eerst ff goed gekeken of het geen kwaad kon maar het wou wel ๐Ÿ˜‰

ArvidW
        Donateur

Staat erg mooi FRF !:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

TimoO_
          Donateur

de Bie :
            klik hier voor foto’sHallo, ik heb hier een eigengemaakt 3d ontwerp van een vespa gemaakt, deze vespa zal komende zomer gebouwt gaan worden…………….klik hier voor foto’s………………het is weer es wat anders laat je oordeel, cq idejen horen……….8)

het is zeker leuk getekend, het word een beetje een mix tussen een chopper/race ciao he? de stang ben ik zelf niet zo fan van, het is een leuk idee alleen zou ik die 2 stangen evenwijdig aan elkaar laten lopen, nu flowt het niet goed door met dat stangetje bij het achterspatbord. verder zou ik die luchthapper in 2’en splitsen en ze als het ware om je tank heen vouwen, zo vangen ze veel meer lucht op en het ziet er minder uitsteeksel achtig uit, het vormt een mooier geheel met de rest van het frame.

voor de verder rest, leuke ideeรซn, succes met bouwen ๐Ÿ˜‰

Loek
            Bijdrager

Waar kan ik hem nieuw kopen? :lol

VespaAvanti
              Donateur

WAUW=)
                Zeer mooi, ik zou ook wel eens willen weten waar je die kunt vinden8)

Weer wat geleerd, ik weet nu dus eindelijk waar die rare gleufjes voor zijn in oldtimerbagagedragers:thumb

Loek
                Bijdrager

Deze is overigens gewoon opgeknapt maar dat zien de meeste wel denk ik.
                  Je hebt ook deze versie tassen met “Ciao” erop. Velgen zijn opnieuw opgespaakt. Voor de rest zijn alle onderdelen origineel, รณรณk de tasjes.

Dries
                  Bijdrager

whoow mooi ding loek!!

hier nog ff een foto’tje van mijn oude vespa CBA,, al lang spijt van dat ik die wegdeed! Het was mijn eerste brommer. Opgehaald voor 80 euro door een Nederlander, mss iemand van hier opt forum?

(is nog van de beun-fase jaartjes dus let niet op uiterlijk!!:lol)
                    De brommer zelf:

het blokje met de proma uitlaat en het geschuurde kopje:

ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden:lol

Paultje!

leuk die CBA heb ik ook gehad:)alleen jij had niet de NL versie zo te zien

die had ik wel,is verkocht aan edjuh van et forum
                      zonder blok enzo..dat zit nu onder een citta..achteraf gezien had ik em beter in orginele staat kunne laten!

het is trouwens Gilera CBA:!

hier ff een foto is wel van slechte kwaliteit maar dit is de enige foto die ik nog van de cba heb.

Dries
                      Bijdrager

Paultje! :
                        leuk die CBA heb ik ook gehad:)alleen jij had niet de NL versie zo te zien

die had ik wel,is verkocht aan edjuh van et forum
                        zonder blok enzo..dat zit nu onder een citta..achteraf gezien had ik em beter in orginele staat kunne laten!

het is trouwens Gilera CBA:!

hier ff een foto is wel van slechte kwaliteit maar dit is de enige foto die ik nog van de cba heb.

inderdaad! het is een gilera:con

maar hoezo had ik niet de nl versie?

ik ben ook een belg hoor;)

Edjuh
                        Bijdrager

Dries
                          Bijdrager

haha grappig! op de achtergrond zie je allemaal dikke racemachines, en op de voorgrond een dikke vette ciao:D

hij’s wel echt vet!
                            zit wss veel tijd en geld in!

barry
                            Donateur

Mooie ciao ja.Leuk in de Honda”REPSOL” kleuren gespoten.

Rebel

blijft echt mooie ciao

alleen waarom heb ik zon vermoeden dat het zijn simo cilinder is die al vastgenaaid is?

FonS
                                Bijdrager

dan hoop ik toch dat ie niet op z’n gezicht gegaan is, ook zonde van de ciao dan (en de uitlaat en carb, spruitstuk enzo, als hij daarop gevallen is)

ik zou hem toch nog graag zien in groningen

15 berichten aan het bekijken - 1,846 tot 1,860 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.