Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa Sprint Race
- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 9 maanden geleden door daniel citta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 juni 2012 om 11:12 #517912
Das idd misshien wel een idee

Ik heb nog met het idee gespeeld het te combineren met de uitlaat test, maar dat was waarschijnlijk ten koste gegaan van de uitlaat test zelf.
Maar de meeting is idd een mooie, want er zit daar een leuk recht stuk weg en we hebben dan de tijd er ook wel voor gezien het doel daar niet meer is dan meeten.
Dus ik ben wel voor om daar dan 400m uit te zetten en even los te gaan
5 juni 2012 om 11:37 #506231
Waarom?Van wat ik gelezen heb kom je idd meestal al tijd tekort bij de uitlaat test dag. De sprint lijkt mij ook een leuke toevoeging voor de jaarlijkse meeting en creeer je ook voor ieder wat wils
Zo houd je het niet alleen voor de vaste members aantrekkelijk maar trekt dit evt wel meer mensen aan? Word wel een hele omschakeling voor mij qua afstelling maar lijkt het sprinten me wel weer een leuke uitdaging:)Edit;
Misschien staat er dan volgend jaar niet alleen de snelheid in ieders profiel maar ook 400m sprint time…😀5 juni 2012 om 11:52 #514575Citaat:
Het leek mij idd ook een leuke afwisseling alleen vallen de reacties mij zeer tegen.
Volgens mij gaat gerarduz nog gelijk krijgen ook toen ie 2jaar geleden riep dat het forum binnen een paar jaar dood zou bloeden, want de interesse en activiteiten zijn de laatste tijd ver te zoeken op het forum.Dit vind ik wel erg doemdenkerig!
De activiteit loopt natuurlijk altijd wat terug als het weer beter wordt..5 juni 2012 om 11:58 #514576EPI :
Dit vind ik wel erg doemdenkerig!
De activiteit loopt natuurlijk altijd wat terug als het weer beter wordt..Dit is echt eerste klas bullshit wat jij verkoopt:?
Als het weer beter word, loopt de activiteit terug?Dus jij toert liever in de winter met -10 dan in de zomer met een korte broek aan, zonnebril op??
Edit: Ja zo bedoel je, maar toch als het mooi weer is, is het wel drukker.
5 juni 2012 om 12:17 #514574Dit jaar zijn we nog verder gegroeid naar:
– 6225 leden
– 172.000 unieke bezoekers dit jaar
– 5.574.195 paginabezoeken
– 70% van de bezoekers komt weer eens terug@ Citte_Florian
Het ging om de reactie van Speedbuxy!
De Activiteit op de site loopt wat terug als het mooi weer wordt..
Omdat iedereen dan met zijn/haar Vespa de weg op gaat en dan geen zin/tijd om te posten op vespa-ciao.nl5 juni 2012 om 14:56 #525323EPI :
Dit vind ik wel erg doemdenkerig!
De activiteit loopt natuurlijk altijd wat terug als het weer beter wordt..Dat is normaal andersom, s,winters dipt de boel in en zomers komt het weer tot leven.
Maargoed enough about that.Ik ben dan ook wel voor het bij de meeting te houden

We staan daar toch altijd wel gauw 2uurtjes te meeten dus dan kunnen er in die tijd zat sprintjes getrokken worden
(ik heb wel een meet lint van 100m om die 400m een beetje exact mee uit te zetten) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.