Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Si sneller laten optrekken.

Home Forums Techniek Opvoeren Vespa Si sneller laten optrekken.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

R1P
    Topic starter

Hey,

ik heb een vespa si, helemaal standaard alleen er ligt een SitoPlus uitlaat onder, maar ik vraag me af wat ik moet veranderen/vervangen als ik hem sneller wil laten optrekken.
      Iemand ideeén ?

Mvg (: .

Lennaert
      Sleutelbeheerder

wat voor achteras heb je ?
        inlaat ?
        carb ?
        ff kijken en poulie vergroten voor optrekken

Dylan
        Donateur

leovince krul… goedkoop 2ehands te krijgen.

R1P
          Topic starter

Jaa ik heb absoluut GEEN verstand van scooters/brommers…
            Ik heb alles standaard en weet de setup niet, heb hem 2dehands gekocht…

Lennaert
            Sleutelbeheerder

geel of blauw kenteken?

R1P
              Topic starter

Lennaert-ciao :
                geel of blauw kenteken?

Blauw kenteken.

Lennaert
                Sleutelbeheerder

snor achteras nice trekt het beste op vergeleke met brom.
                  maarja verder zou ik eens gaan kijken naar grotere poulie inlaat laten uitboren
                  moet je stiekem even fons contacte die is daar goed in heb ik vernomen.
                  en als hij het zou willen zou hij het niet voor al te gekke prijs doen.
                  en dan een 13/13 carb erop en je bent wel waar je wilt 😉

R1P
                  Topic starter

Lennaert-ciao :
                    snor achteras nice trekt het beste op vergeleke met brom.
                    maarja verder zou ik eens gaan kijken naar grotere poulie inlaat laten uitboren
                    moet je stiekem even fons contacte die is daar goed in heb ik vernomen.
                    en als hij het zou willen zou hij het niet voor al te gekke prijs doen.