Halvemaantje was kapot. Maar ik heb nu dus een nieuwe gekocht en hij doet nog steeds niks!
Ontstekings nok afdraaien heeft geen zin, want je vliegwiel zit niet tegen de ontstekings nok aan maar er net ong 2mm boven..
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?:S(ik ben het fietsen aardig zat XD)
Als je iemand kent met draaibank of je hebt der zelf 1 dan kun je de juist hoek van je krukas uitklokken en hierna je vliegwiel op deze zelfde hoek uitdraaien op deze manier heb je een perfecte passing en komt het altijd goed
In elkaar gezet echt alles perfect super schoon.. Liep niks ergens tegen aan.. Rijd perfect voor 100 meter echt kon echt niet beter. Keurig eerst warm laten lopen. En bij iets meer gas gewoon een klein knalletje en geen vonk meer:S:S Ik weet het echt niet meer nu! Ik ga denk een spietje van sterker staal uitzagen want ik weet echt niet wat ik nog kan doen nu!
volgens mij is het een originele. Ik heb hem 2e hands van iemand gekocht. Staat piaggio teken op. Zitten wel in 1 kant een stuk of 3 gaatjes geboord, maar dat is volgens mij van vespa zelf.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.