:: vervloekt spietje. :S (blijft echt breken bijna alles geprobeerd
-
Halvemaantje was kapot. Maar ik heb nu dus een nieuwe gekocht en hij doet nog steeds niks!
Ontstekings nok afdraaien heeft geen zin, want je vliegwiel zit niet tegen de ontstekings nok aan maar er net ong 2mm boven..
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?:S(ik ben het fietsen aardig zat XD)
uhmm bij mij werkte het wel, dat dat shimringetje er toen ook niet meer tussen.
maar dan weet ik het ook niet.
Misschien is een keer ergens anders spietjes halen? 😛
heey,
ik heb met mijn dmp ook vaak een gebroken spietje.
hoeveel weegt je vliegwiel misschien eens een lichter proberen?
welke trekveren gebruik je?
gr
birelBijdrager
Als je iemand kent met draaibank of je hebt der zelf 1 dan kun je de juist hoek van je krukas uitklokken en hierna je vliegwiel op deze zelfde hoek uitdraaien op deze manier heb je een perfecte passing en komt het altijd goed
Der niet teveel uitdraaien!
Ik heb er genoeg dus als je iemand zoekt met een draaibank pm me svp.
Dan zal ik ook gelijk kijken wat er aan de hand is , alles valt te fiksen.
vliegwiel is 750gr is dit goed?
In elkaar gezet echt alles perfect super schoon.. Liep niks ergens tegen aan.. Rijd perfect voor 100 meter echt kon echt niet beter. Keurig eerst warm laten lopen. En bij iets meer gas gewoon een klein knalletje en geen vonk meer:S:S Ik weet het echt niet meer nu! Ik ga denk een spietje van sterker staal uitzagen want ik weet echt niet wat ik nog kan doen nu!
Heb je je vliegwiel afgedraaid? Dan kan het daar aan liggen, dattie niet helemaal in balans is. Probeer eens een orgineel vliegwiel
volgens mij is het een originele. Ik heb hem 2e hands van iemand gekocht. Staat piaggio teken op. Zitten wel in 1 kant een stuk of 3 gaatjes geboord, maar dat is volgens mij van vespa zelf.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.