Bedankt iedereen voor de complimenten maar jullie hebben het zelf weer gerealiseerd. Het is gewoon altijd een hele leuke meeting en toer.
Er waren toch een boel vaste toerders niet bij en als die nou ook volgende keer gewoon meerijden kom ik uit op in ieder geval 10 man extra uit. Verder ook al een aantal toezeggingen gehad van onze oosterburen dat ze m zeker volgend jaar niet gaan missen dus dat beloofd veel goeds. 🙂
Ik zou graag gekomen zijn voor een eerste tourtje maar ik denk dat ik wacht tot volgend jaar, alsnog, de fotos en Filmpjes zien er leuk uit
Dus +1 voor volgend jaar 😉
He jongens…en Helly het was weer een geweldig weekend.
Ik heb t een en ander gefilmd. Maar niet alles is eruitgekomen als hoe dat zou moeten.
Was ook mijn eerste x met de camera op me helm
Iedereen bedankt voor het geweldige weekend! De camping was meer dan goed geregeld dankzij Erwin! Dank hiervoor.
Tijdens de meeting veel leuks gezien en besproken, met daarna op de camping een lekkere barbecue.
2e dag prachtig weer, goede sfeer, en een mooie toerrit van 117km totaal met goede brommers en weinig pech gevalletjes . Ik zie jullie weer bij de 11 steden toer, tot dan
Hierbij nog wat kiekjes:
Meer brommers als rijders
Toffe kampeerplek!
Barbeque
Brommers konden ’s nachts binnen slapen op de camping
Tour dag! ontbijt met kip
Visafslag Lauwersoog tijdens de toer
Terugweg samen met Nevil (RidingSolo)
#RIDINGSOLO :
He jongens…en Helly het was weer een geweldig weekend.
Ik heb t een en ander gefilmd. Maar niet alles is eruitgekomen als hoe dat zou moeten.
Was ook mijn eerste x met de camera op me helm
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.