Vespa-Ciao.NL
:: Vario klok, as verwisselen met gewone klok?

Home Forums Techniek Vario Vario klok, as verwisselen met gewone klok?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Maik3l
    Topic starter

Hallo,
      Sorry als dit beter in kleine vragen moest maar wist het niet zeker hehe, toch maar nieuwe topic geopent. Ik heb dus een vario klok en een gewone klok. Ik wil nu dat deel van de vario klok wat door je velg gaat zeg maar. Waar normaal je achtertandwieletje van je ketting aan bevestigt is, verwisselen met een gewone klok.
      Kan ik dit deel van mijn varioklok verwisselen met dat deel van een gewone klok?
      mvg,
      Maikel

P.S. waarom ik dit wil?
      Ik kan nergens een moer vinden die m14 is met linkse draad hehe

pier
      Bijdrager

jij bedoelt dus die as wisselen waar je de moer opdraait die t 8terwiel vast zet!???
        hier zit dus ook een vertanding aan. en ik meen dat je die niet kunt verwisselen!!

Rebel

Monstercitta
          Bijdrager

Hij bedoelt inderdaad de as waar je de lager op doet voor je achterwiel bij een vario as is dat namelijk anders. En of hij dat kan verwisselen met de as van een normale poelie achterklok als je het goed doorleest snap je wat hij bedoelt. Maar ik weet het niet zeker moet je ff w8ten op de antwoorden van andere mensen

Edjuh
            Bijdrager

Er zijn verschillende assen(ik noem het maar ‘wielas’ ), maar de verschillen zijn niet perse verdeeld als: variopoulie.

Ik had een as op jmpb gekocht omdat die van mn vario gaar was, maar die zat niet lekker. Toen een andere uit een bromnaaf gehaald en die zat wel goed.

Dus je kan het proberen, ik kan niet zeggen of het wel of niet lukt.

Maik3l
              Topic starter

Oke ik heb hem vervangen
                doet het gewoon 🙂
                bedankt voor antwoorden

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.