Vespa-Ciao.NL
:: uitlaat mond afgebroken

Home Forums Techniek Mechanisch uitlaat mond afgebroken

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Pirmin
    Topic starter

Beste forum leden,

Onlangs is tijdens het in rijden van mijn nieuwe dr65 de uitlaat mond afgebroken. Heel vervelend uiteraard nu ben ik opzoek na een oplossing. Ik heb gelezen dat lassen mogelijk is. Heeft iemand soms een adres hiervoor in zuid Limburg? Zijn er ook nog andere mogelijkheden dan lassen?

bram0vitz
      Bijdrager

De voor de handliggende mogelijkheid is een andere cilinder. Maar dat is niet waar je naar opzoek bent natuurlijk.

Wat voor uitlaat heb je er aanhangen? En hoe is die opgehangen aan de brommer? Met 2 bevestigingspunten of zitten er meer aan?

beetje prutsen hier en daar
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Wim
        Bijdrager

Beste forum leden, Onlangs is tijdens het in rijden van mijn nieuwe dr65 de uitlaat mond afgebroken. Heel vervelend uiteraard nu ben ik opzoek na een oplossing. Ik heb gelezen dat lassen mogelijk is. Heeft iemand soms een adres hiervoor in zuid Limburg? Zijn er ook nog andere mogelijkheden dan lassen?

Lassen kan.
          Ga met je cilinder en mondje langs bij een paar kleine lasbedrijfjes in je buurt.
          Steek 1-2-3 tientjes in je zak en waarschijnlijk kom je met een gelast mondje/cilindertje terug.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.