Vespa-Ciao.NL
:: tim’s evolution fabrizi ciao

Home Forums Perso’s Projecten tim’s evolution fabrizi ciao

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Over de speedengine….graag gedaan he!:lol

R.oel !

Vespaflappie :
        Leon na-aper…..:P

zichzelfna-aper bedoel je !!:D aleen is zijn ex-frame in diezelfde kleuren nu van mij.. 😉

Ties
        Bijdrager

juist roel;)

alleen wou ik dit keer niet voor de metallic lak gaan..
          idd beetje idee van leon..maar dat framepje is tog dubbel gevouwen…
          en babyblauw is gewoon heeeleeemaaal min kleur(A):P
          hahah
          naja
          tim
          ik zal der nog wel even over nadenken….twaren nog maar wat ideetjes zat te twijfelen tussen oranje en blauw…
          al voordat jij met dit topic kwam…

post ff foto als je frame gespote is

timschilders
          Topic starter

@ barry, kun je mischien iets over jou meening over de badsnake noemen? want ik heb hem nog niet op een 60cc+ getest alleen op 50cc, doet het redelijk, maar komt niet helemaal op top.

@ edje, ja geweldig ben dol blij, als het goed is sturen we het vandaag op!:D dus vrijdag of zaterdag post ik wat foto’s.

@ ties, ik denk dat het frame pas in de zomer word gespoten, ivm weinig tijd.

Vespaflappie
            Bijdrager

R.oel ! :

Vespaflappie :
              Leon na-aper…..:P

zichzelfna-aper bedoel je !!:D aleen is zijn ex-frame in diezelfde kleuren nu van mij.. 😉

Je hebt geen idee waar ik het over heb dus reageren was eigenlijk niet nodig…;)

Edjuh
              Bijdrager

Hey tim,

Als je die bout nog wil moet je snel zijn, ik ga zondag naar italie en ik blijf een maand weg.

Mn rek. nr. staat nog in je PM denk ik;)

ciao.

timschilders
                Topic starter

oww ed, vanavond kan ik het niet overmaken, want ik kan er nu niet op:S weet de inlog enz. neit uit me kop en ons mam heeft dat bij. morgen ook geen tijd, vrijdag weer wel, maar dat komt goed,anders over een maand wel:P. dan knutsel ik er tijdelijk een zelf in elkaar.

veel plezier in italie! als je een leuk/goedkoop cilindertje tegen komt, koop je die dan voor mij?;)

Edjuh
                  Bijdrager

timschilders :
                    Als je een leuk/goedkoop cilindertje tegen komt, koop je die dan voor mij?;)

Als ik leuke dingen tegen kom zal ik jullie wel op de hoogte houden, ik ben ook van plan aktief op zoek te gaan naar leuke spullen. Misschien dat ik wel een sprocatti cilindertje bestel, die hebben een goeie prijs/kwaliteit verhouding volgens mij(zie url bij links).

En je kan dat geld overmaken, als ik weg ben kan ik altijd iemand anders het op de bus laten gooien.

timschilders
                    Topic starter

oke ed, ik zal het doen, laat je mij het eerste weten als je iets goedkoops tegen komt wat wel een leuk partje is:P

timschilders
                      Topic starter

even klein dingetje, speedengine is onderweg, die jongen had het woensdag al opgestuurd maar die heeft het terug gestuurd gekregen om dat mijn aderes niet leesbaar was, nu moet ik vlug dat blokje van hem opknappen( met die knal). alles is al gebeurt maar er is iets mis

timschilders
                        Topic starter

YES:D:D
                          speedengine is binnen! ziet er wel leuk uit, alleen moet nog een spietje in en dan kan ik testen of ie vonkt, zat wel gewoon een 50cctje op, nouja dat mag dat wel voor 7 euro+ een orgineel blokje wat ik nog had liggen.
                          hier foto’s :

leuk spul he? maar hoe kan ik zien of er een race kruk in zit? zonder de kleine carter eraf te halen? zijn er kenmerken van die je zo kan zien door de opening bij de cilinder?

setup heb ik in de eerste post ook aangepast
                          dit word de setup :
                          70cc dr
                          speedengine grote carter
                          tijdelijk speedengine kleine carter, in de zomervakantie ga ik mijn kick kleine carter erop zetten en pas ik meteen ook aan de op de cilinder
                          tijdelijk gefreezde std kruk, in de zomervakantie komt er een kick kruk op
                          13/13 carb
                          malossi filter
                          proma badsnake
                          vario 100mm
                          std voorvario, maar mischien ga ik met poulie rijden omdat std voorvario kut is

kom maar op met die reacties:D

edit : de foto’s doen het niet:( kan iemand regelen dat ze het wel doen?

Vespaflappie
                          Bijdrager

EDIT!!!!!!

geen 3 x posten achter elkaar…!

timschilders
                            Topic starter

als je naar de datum kijkt dat het allemaal op een andere dag is:S.
                              en als ik altijd zou editen zou hij nooit in het rijtje te komen staan van laatste 10 posts:pest

Ties
                              Bijdrager

timschilders :
                                als je naar de datum kijkt dat het allemaal op een andere dag is:S.
                                en als ik altijd zou editen zou hij nooit in het rijtje te komen staan van laatste 10 posts:pest

zijn de laatste 9:P

timschilders
                                Topic starter

heb nu de speedengine onder de ciao gezet, enige wat ik nog gebruikt heb van mijn oude blok is de bobine/bougiekabel/bougiedop. even aanduwwen en weer slecht optrekken niet op top komen en daarna uitvallen. ongeveer weer hetzelfde als met die andere blokken wat ik in een ander topic al had verteld. dus dat probleem moet aan de bobine en bougie kabel of dop liggen, morgen andere bobine proberen

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.