Vespa-Ciao.NL
:: tim’s evolution fabrizi ciao

Home Forums Perso’s Projecten tim’s evolution fabrizi ciao

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

leuk kleurtje opzich

je had wel even je voorvork + voorvorkveertjes eruit kunne halen met spuiten (bouten enzo zijn ook mee gespoten)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

timschilders
      Topic starter

ja had niet zo zin om de voorvork eruit te halen, ik vervang vandaag toch alle moertjes en boutjes.

@ hans, ik heb nog helemaal niemand met een ciao met deze kleur gezien. post even een foto van nog een ciao met deze kleur?

bedankt voor de reacties

ArvidW
        Donateur

Mooi zeg Tim 🙂 Frame blingt mooi (zoals fedzzz) en je velgen zien er ook mooi uit 🙂

Zeker mooi gelukt, nu nog hopen dat de verf er een beetje goed op blijft zitten….;)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

hansieb
          Moderator

timschilders :
            ja had niet zo zin om de voorvork eruit te halen, ik vervang vandaag toch alle moertjes en boutjes.

@ hans, ik heb nog helemaal niemand met een ciao met deze kleur gezien. post even een foto van nog een ciao met deze kleur?

bedankt voor de reacties

Fredz ciao ? alleen die heeft groene velgen.

timschilders
            Topic starter

fred heeft iets anders, hij heeft lak op inkt basis. dat is volgens mij vet duur. maarja, dan nog hebben maar 2 mensen een diep rood metallic frame.

@ arvid, ja het is zeker goed gelukt:) erg blij met het resultaat.

even een paar foto’s hoever hij nu is :

Colin
              Bijdrager

Tim :thumb
                de kleur is echt heel mooi, die donker rode kleur met het zwart staat hem echt goed
                veel succes nog met het inelkaar zetten en ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat 😀
                mooie ciao!

barry
                Donateur

Mooi gedaan Tim!!!Ik zag daar toen ik bij U was zo een “wrak” staan van een ciao.Mooi werk afgeleverd , nu nog de ….op de I en je hebt echt een mooie brommer.Kleur is volgens mij candy red??????

joey636
                  Bijdrager

zeker een mooi kleurtje.
                    nu nog een mooie uitlaat.
                    en de details er op.
                    en dan is het echt een super mooie ciao

timschilders
                    Topic starter

hij is nu bijna klaar:D
                      enige wat nog moet gebeuren is het blok eronder, vario monteren, kilometer teller kabel aanlegen en testen of de homemade kabelboom het doet, thanks to hansieb voor de howto.

@ barry, ik weet niet wat voor rood het is:P in ieder geval best donker.
                      @ joey, zit een leovinci handmade onder, mooi genoeg toch:D

morgen ga ik weer verder

ArvidW
                      Donateur

Wel jammer van die verstevegingsbalk:( Ik had er graag eentje gezien;) Helaas heb je nu al gespoten dus eentje ertussen raggen is geen optie:P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

timschilders
                        Topic starter

ik vind verstevigingsbalken maar lelijk:P

ik wil mijn ciao kwa uiterlijk zo origineel mogenlijk houden, dus ook geen spadbord korter gezaagd of iets dergelijks.

pier
                          Bijdrager

Vindt t een mooie Ciao!
                            toch standaart uiterlijk maar heeft toch weer wel iets:P net zowals die van coda

maar ga zow door:thumb

Edjuh
                            Bijdrager

Nette verfbeurt! Haal nog wat semi slicks, dat ziet er mooi uit. (ik heb nog een nieuwe 17 inch veerubber, ja 1tje helaas, pm bij interesse).

timschilders
                              Topic starter

na hij is klaar, ik test rondje gemaakt met een vriend van me.
                                na 2 min rijden even stoppen. shit, wie rijd er achter me? de politie.
                                dit keer had ik een vieze lul, na half uur vies lullen vertelde me dat ik een acept giro kreeg van 70 euro.
                                vuile lul, maarja gelukkig kreeg ik 2 reflectors cadeau:D

nu zal het een tijdje stil zijn met de ciao, eerst die 70 euro terug verdienen.
                                morgen mischien foto’s knippen

hannesjeuh
                                Bijdrager

ai das wel pech hebbe jong. je hebt juist je ciao af en dan komje al flikken tegn:(

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.