Vespa-Ciao.NL
:: tim’s evolution fabrizi ciao

Home Forums Perso’s Projecten tim’s evolution fabrizi ciao

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timschilders
    Topic starter

bij 75 is het op ja met originele vertanding, ik ga 90mm schijven voor halen dan moet de 76km/h er wel in zitten. ook gaat de geledrukveer+zwarte of gele malossi trekveren erin binnekort.

barry
      Donateur

jaja,trekt reuze zo te zien , maar ik denk dat Tim maar een 40kg weegt.Zet hier Thomas meer eens op met zijn grootte.Zal zo snel niet meer zijn.Snelheid zit er ook wel in , maar ik zou toch een Malossi vertanding aanschaffen.Zo ziet je motor minder af.

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

ha wat een mannetje 😀 lig wel een beetje in een deuk hiero (niet dom bedoelt) je staat ?! gewoon op het pedaal gek!

met mijn 80polini (echt meer compressie) hoef ik er niet op te staan, maarja zoals barry ook al zij ben ik ook niet een klein licht mannetje

denk dat 75 er niet meer is uit te halen idd.

vind het wel een beetje raar hoe je rijd ? je start en je doet gelijk volgas ? ook niet dat dat goed is voor de motor ofzo

(by Barry) hij kan al warm gestaan hebben héy Thomas

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

ArvidW
          Donateur

Zoo, dat loopt goed zeg:) En dat met een 58 sproeier=)

Vario is echt veel sneller dan pully zeg:o (aub niet zeuren over deze “domme” op merking:P)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

timschilders
            Topic starter

Herr FlicK :
              ha wat een mannetje 😀 lig wel een beetje in een deuk hiero (niet dom bedoelt) je staat ?! gewoon op het pedaal gek!

met mijn 80polini (echt meer compressie) hoef ik er niet op te staan, maarja zoals barry ook al zij ben ik ook niet een klein licht mannetje

denk dat 75 er niet meer is uit te halen idd.

vind het wel een beetje raar hoe je rijd ? je start en je doet gelijk volgas ? ook niet dat dat goed is voor de motor ofzo

(by Barry) hij kan al warm gestaan hebben héy Thomas

hij had er al 15 km opzitten he, ik had hem even uitgezet. moest even mijn gsm aan die jongen geven:P
              dus dan mag je wel vol gas weg rijden, ik rij altijd eerst even 10km warm en dan ga ik wat meer gas geven.

wat bedoel je met staan op de pedalen:P
              75 is idd de max, 90mm schijven en een keer een proma cc aanschaffen , mischien komen er nog 3-4km/h bij.
              maar hij is wel lekker zuinig met 58 sproeier 8)

barry
              Donateur

Je trapt precies een 500cc 4-takt crossmotor in gang ? hahahahahahaha 😉

pier
                Bijdrager

haha wat ben je lkker gemeen barry 😛

hansieb
                  Moderator

Hahahah sproeier 58 lekker zuinig voor je wand 🙂 WOEPIEE weg wand.

timschilders
                    Topic starter

nee hoor,
                      bougie koffiebruin, loopt perfect, dus kan amper wat gebeuren

.-{2F4OV}-.

Da filmpje is wel tof tim:D

Alleen nog leren bewerken net als ik:lol

Jij gaat snel man:D

timschilders
                        Topic starter

thanks;)

morgen 90mm schijven proberen, hopen dat ik er 75+ haal

timschilders
                          Topic starter

jaja, het heeft me dan wel heel de week gekost maar mijn ciao heeft nu wel een ander kleurtje:D
                            frame en spadborden enzovoort zijn diep metallic rood.
                            velgen hebben een erg apart kleurtje gekregen. is een beetje grijs/zwart metallic. erg mooi.
                            kappen enzo opnieuw matzwart gespoten.

hier foto’s :

vanmiddag inelkaar zetten:D
                            post ik weer foto’s

Niels
                            Bijdrager

nou tim ik moet zeggen dat ziet er super uit! Echt een mooi kleurtje, wordt zeker een vette ciao nou!!:thumb

hansieb
                              Moderator

Grappig alleen rijden er al meer met die kleur rond.

Vespaflappie
                                Bijdrager

timschilders :

hij had er al 15 km opzitten he, ik had hem even uitgezet. moest even mijn gsm aan die jongen geven:P
                                  dus dan mag je wel vol gas weg rijden, ik rij altijd eerst even 10km warm en dan ga ik wat meer gas geven.

Damn 10km????
                                  Waar rijd je altijd heen dan?! volgens mij waren 20% van al mijn ritten op een ciao langer als 10km!
                                  Blok is in no time warm hoor, 3 a 4 km is hij zeker heet genoeg om wat te gassen…..

Kan natuurlijk geen kwaad wat jij doet, integendeel…

Maar veel plezier heb je er zo ook niet van:P!

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.