- Dit onderwerp bevat 338 reacties, 45 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 7 maanden geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 december 2006 om 00:28 #443945
bedankt voor de reacties.
setup is onderhand klaar, idd de vario afstellen na het inrijden. als hij ingereden is gaan er 7.5 gram rollen in denk ik.
@ Edjuh : oranje plaatje gaat er morgen af;).
kenteken is binnen, de plaat bestel ik over half jaar, als ik 16 word.want als de politie me nu ziet rijden kunnen ze zo het kenteken nummer noteren.de hm verzorg ik erg goed, elke keer als ik door de regen heb gereden met een doekje even de regendruppels eraf halen.
9 december 2006 om 01:55 #443950Ik heb er nu 8,5gram inzitten , met de 46mm Polini , Simonini Calibrata , Kickstart speedengine , 13/13 met 72 sproeier & een gele drukveer.Trekt als een beest.
Ik zou voor U de 2de lichtste nemen.9 december 2006 om 12:41 #443952ja die pak ik ook;)
maar ik hou deze even met het inrijden. maakt nu iets minder toeren denk ik, dus ook minder kans op vastlopers9 december 2006 om 12:55 #443954timschilders :
ja die pak ik ook;)
maar ik hou deze even met het inrijden. maakt nu iets minder toeren denk ik, dus ook minder kans op vastlopersIk zou toch de lichtere er even indoen.Zo weet je ineens of deze goed zijn.
Het zou immers kunnen dat je nog lichter moet gaan.
En zo’n arbeid is dit ook weer niet.9 december 2006 om 12:57 #443955nee idd. vanmiddag even de +/- 7.3 gram erin doen.
maar daarna gaan de 8.5 gram er gewoon weer in9 december 2006 om 13:03 #443956timschilders :
nee idd. vanmiddag even de +/- 7.3 gram erin doen.
maar daarna gaan de 8.5 gram er gewoon weer inEn maak nu maar dat je van van die computer weg bent , of ze geraken er nooit in.
Laat het straks dan even weten wat de resultaten zijn.9 december 2006 om 13:49 #443958haha, ik trek nog harder met originele voorvario en heb met originele voorvario nog minder overtoeren:P
ik heb nu de 1 na zwaarste rollen erin gehad(+/-8.5g) en de 1 na lichtste (+/- 7.3 gram denk ik)
over de 8.5 gram rollen.
hij maakt veel overtoeren. stationair loopt hij heel rustig. maar na 5 km/h begint die een lawaai te maken. hij begint ook te trillen.over de 7.3 gram.
trekt een heel klein beetje harder op. maar de overtoeren beginnen nog eerder! en trillen dat je er bijna afvalt.wat zou dit nou kunnen zijn? hij rijd beter met originele voorvario
9 december 2006 om 14:28 #443959slipt je snaar ? kijk daar es na..
(anders moet je je vario gaan bewerken)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 december 2006 om 14:30 #443960Herr FlicK :
slipt je snaar ? kijk daar es na..(anders moet je je vario gaan bewerken)
toen die een nacht in de garage heeft gestaan kreeg ik hem de volgende morgen niet aangeduwd.dus dat de snaar slipt is goed mogenlijk. op een punt gaat de geleide bus ook redelijk stroef. dus mischien moet ik die bewerken.
ik heb nu 9.5 gram geprobeerd precies hetzelfde. dus moet toch bewerkt worden denk ik
9 december 2006 om 14:35 #443961Dit had ik ook met mijn 2 malossi-voorvario’s.Dat hij echt blokkeerde op de geleidebus.
Ik heb ze toen in de draaibank gezet & met zééééééér fijn schuurpapier het koperkleurige gedeelte lichtjes bewerkt.
Nu loopt alles prima.9 december 2006 om 14:42 #443962ah oke barry, hier heb ik wat aan. aan de ene kant van de geleide bus gleid hij heel makkelijk in de vario. maar de andere kant krijg je er erg moeilijk in. zitten nu ook kleine krasjes in het koperkleurig gedeelte. kan ik gewoon ook eenstukje van de geleide bus vlak schuren?
9 december 2006 om 14:52 #443963dat is niet wat je moet veranderen, het zijn de 2 inkepingkjes op de geleidesbus! zoek en je ziet fotos
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 december 2006 om 15:43 #443964net gedaan wat thomas zij.
trekt wel beter, start lopend ook beter.
maar nog steeds veel overtoeren9 december 2006 om 17:22 #443965probleem is opgelost!
het was de gele drukveer.
deze was veelste sterk.
de schijven gingen pas open bij ongeveer 15km/h. dus tot 15km/h dikke overtoeren.
dus het is voor mensen die een gele drukveer erin willen verstandig om ook strakkere trekveren aan te schaffen zodat hij pas aangrijpt op hogere toeren zodat de schijven wel open kunnen13 december 2006 om 17:55 #444022heb net gereden, rijd perfect!
trekt als een gek naar de top. heb nu 70 gehaald met wind tegen.
en heb niet heel lang het gas open gehouden ivm inrijden.
dus de 75 moet er met deze setup wel inzitten:)wat er nog moet gebeuren is gele drukveer en strakkere trekveren achter in de koppeling. ook nog eens 90mm schijven aanschaffen. dempertjes op voorvork moet ook nog gebeuren.
kerstvakantie word hij gespoten. ik wil hem eigenlijk bourdeux rood metallic met zwarte velgen als ik aan deze lak kan komen voor een leuk prijsje. ook een keer een splitfire bougie proberen.keep on tuning;)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.