Vespa-Ciao.NL
:: tim’s evolution fabrizi ciao

Home Forums Perso’s Projecten tim’s evolution fabrizi ciao

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

& ikke blij met de vork.Die Tim is echt een super-aardige goedopgevoede jongen die echter 14j is en slecht bij kas zit.Dus met hetgene hij in kas heeft probeert hij er het beste van te maken.Zijn vader heeft een garage & zijn moeder verkoopt bad-kledij,van groot naar klein & in alle kleuren,bloemen & geuren.
      Dus breek deze jongen niet af aub,niet iedereen heeft een kapitaal om onderdelen te kopen.
      Maar spreek hem eens aan!!!!!!!!!Voor een bikini-of badpak voor uw vriendin-of vrouw,zo krijgt hij een percenttje van zijn lieve moeder & kan betere kwaliteit onderdelen kopen voor zijn vespa.
      Komaan hé mensen!

wheelieking89
      Bijdrager

barry ik vind het zeer positief hoe jij met “ons” jongeren omgaat net alsof je zelf ook in onze leefgroep zit 14-20 jaar (en ouder zow te horen/zien):thumb

en dat tim pas 14 jaar is 😀 en tog al een redelijk brommertje bij elkaar heeft dat vind ik wel een dikke + punt

ga zow door

barry
        Donateur

wheelieking89 :
          barry ik vind het zeer positief hoe jij met “ons” jongeren omgaat net alsof je zelf ook in onze leefgroep zit 14-20 jaar (en ouder zow te horen/zien):thumb

en dat tim pas 14 jaar is 😀 en tog al een redelijk brommertje bij elkaar heeft dat vind ik wel een dikke + punt

ga zow door

je bent zo oud als je jezelf voelt

Vincent Vario
          Bijdrager

Supermooi blok, ziet er echt uit als een motor van een race-kart., en een beetje als een aprillia rs50 blok.

Ik vraag me af hoe dit zal lopen, Ik hoop voor barry dat het blok niet onder een ciao komt. want van een ciao blijft met zoveel pk niks meer over. ( misschien wat schoeven op straat. de buurt 🙂 )

Goed van barry dat hij je help bij dingen. Zo deed ik dat toen ik 14 was ook. gewoon vragen aan mensen die meer ervaring hebben op brommer gebied. En nu ben ik de ervaren sleutelaar:D.

wel jammer dat Thomas me nooit wil geloven maarja dit word offtopic..

succes met de brommers tim, de onderdelen zijn opgestuurd.

mulder[sst]

wat voor rotor is het barry? van sprogatti zelf?

Edjuh
              Bijdrager

PVL.

Blok komt op een bravo.

Hebben jullie het sprocatti topic niet gezien ofzo?

http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=1806&d=90

timschilders
                Topic starter

Vincent Vario :
                  Supermooi blok, ziet er echt uit als een motor van een race-kart., en een beetje als een aprillia rs50 blok.

Ik vraag me af hoe dit zal lopen, Ik hoop voor barry dat het blok niet onder een ciao komt. want van een ciao blijft met zoveel pk niks meer over. ( misschien wat schoeven op straat. de buurt 🙂 )

Goed van barry dat hij je help bij dingen. Zo deed ik dat toen ik 14 was ook. gewoon vragen aan mensen die meer ervaring hebben op brommer gebied. En nu ben ik de ervaren sleutelaar:D.

wel jammer dat Thomas me nooit wil geloven maarja dit word offtopic..

succes met de brommers tim, de onderdelen zijn opgestuurd.

dankje, ik zie het wel verschijnen en maak ik je 6,20 over.

edit : het is dus een roterende inlaat, als je dus door het spruitstuk kijkt en je draait aan de krukas zie je zo’n schijf rond draaien, werkt allemaal heel mooi.

hansieb
                  Moderator

Op het blok zit een binnenrotor, het blok zelf is een roterende inlaat blok.

timschilders
                    Topic starter

ben weer begonnen met de ciao, dit keer met zelf gemaakte pakking maar.

maar ik krijg hem neit aangeduwd, kickstart hb ik nog niet aangesloten want die k*t veer is weer los geraakt en moet ik weer ff uitzoeken hoe die zat.

maar de krukas gaan op een punt zo ontzettend Zwaar dat hij niet wil draaien als je aanduwwd, helemaal niks.

als de krukas naar binnen gaat dan gaat die ontzettend stroef, maar volgens mij is er ook geen spanning op de krukas want ik heb er 30 keer met rubbere hamer op gemept, hij ging toen wel ietsje lichter maar nog steeds zwaar.

wat zou dit toch kunen zijn?

Kay
                      Bijdrager

Ik heb dit ook gehad op een carter,1 week liggen klooien maar uiteindelijk nieuw blok gekocht.
                        Paar maanden later heb ik het blok eens gepakt en had ik op 5 min de oorzaken.
                        Doordat ik de spanning er wou uitlsaan had ik een deuk/scheur in het kleine carter gemaakt deze liep aan tegen het lager binnen.En me vliegwiel was scheef die tegen het carter aanliep.Ik hoop dat je er wat aan hebt.

timschilders
                        Topic starter

deuk heb ik erniet in geslagen, heb ook een rubbere hamer gebruikt.
                          maar het zou best kunnen dat de kruk er niet lekker in zit

barry
                          Donateur

je moet met een ijzeren hamer slaan.Korte,maar gerichte tikken.Lukt perfect.

timschilders
                            Topic starter

kan dat zomaar? niet slecht voor de carter? wat zou het nog meer kunnen zijn?

Kay
                              Bijdrager

Vliegwiel,keerring die je te ver in je carter heb geduwt waardoor ie je lager raakt.

timschilders
                                Topic starter

nop ,zonder vliegwiel net zozwaar,kering zit,herr flick zij dat het ook de bigend lager kon zijn die tegen de carter schuurt

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.