Vespa-Ciao.NL
:: tim’s evolution fabrizi ciao

Home Forums Perso’s Projecten tim’s evolution fabrizi ciao

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Haha eindelijk een zadelveer dat werd wel tijd, nu maar meteen je plaatje veranderen links.

heb weer een nieuwe kleur! kleur zeg ik nog niet maar ik ben af gehaakt van blauw metallic omdat er steeds meer kwamen met die kleur

Beetje kinderachtig vind je niet, hou het anders maar voor je ‘dat je een nieuwe kleur hebt’ en laat het maar zien als hij daadwerkelijk op je brommer zit.

Ties
      Bijdrager

jezus tim, mag jij me es 3 mensen noemen die die kleur hebben/willen hebben/krijgen.
        ik heb je destijds alleen gezegd dat ik hem al in de kleur had, en dat hij waarschijnlijk nog wel eens in die kleur werd overgespoten!

timschilders
        Topic starter

yes!:D ik ben blij! kickstart carter zit nu op de speedengine.
          heb de aanpassingen gedaan en het ging vrij makkelijk.

zal binnekort foto’s erop zetten. enige wat ik nog moet doen de poorten in de kleine carter maken en krukas freezen, en frame aanpassen

Vespaflappie
          Bijdrager

Edjuh :
            Haha eindelijk een zadelveer dat werd wel tijd, nu maar meteen je plaatje veranderen links.

heb weer een nieuwe kleur! kleur zeg ik nog niet maar ik ben af gehaakt van blauw metallic omdat er steeds meer kwamen met die kleur

Beetje kinderachtig vind je niet, hou het anders maar voor je ‘dat je een nieuwe kleur hebt’ en laat het maar zien als hij daadwerkelijk op je brommer zit.

Het 15-jarige komt idd beetje naar boven, heel vespa-ciao.nl ziet tim natuurlijk als een grote trendsetter….

Dat blauw van je was al 10 gedaan, maakt ook niet uit…..Succes ermee…!

timschilders
            Topic starter

krukas is nu gefreesd,
              enige wat nu nog moet gebeuren aan het blok is : poorten in de kleine carter doortrekken, carterpakking kopen, speedengine pakking halen(valt niet mee hier om die te krijgen) , frame aanpassen aan de kickstart.

dit zal morgenen of overmorgen allemaal gedaan zijn.

timschilders
              Topic starter

update 30-06-06

de kleine kickstart carter zit op de speedengine , de kick kruk is gefreesd en 2 poortjes zijn doorgetrokken in de kleine kick carter.

hier foto’s :

alles is tot nu toe goed gelukt, behalve ik kan niet aan een voetpakking komen dus moest ik zelf de pakking gaan knippen. dat lukt dus niet. ook als de drijfstang helemaal naar binnen is draait het vliegwiel heel stroef.
                weet iemand wat dit kan zijn? vliegwiel komt neit tegen de carter aan.

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

even een tik op de carters geven met rubberen hamer oid, hij staat nog op spanning.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

mulder[sst]

als het nieuwe carters zijn kost het een paar tikken (met de moker ghehe)

timschilders
                    Topic starter

oke, bedankt.

moet nu een paar dagen wachten tot dat ik de goede pakking heb dus dat duurt nog een week.
                      maar is de poorterij redelijk gelukt?
                      ik weet het niet is ook de eerste keer dat ik dit doe

timschilders
                      Topic starter

oke, bedankt.

moet nu een paar dagen wachten tot dat ik de goede pakking heb dus dat duurt nog een week.
                        maar is de poorterij redelijk gelukt?
                        ik weet het niet is ook de eerste keer dat ik dit doe

Edjuh
                        Bijdrager

Kan je bij je pa geen pakkingpapier scoren???

Als de poorterij mooi aansluit dan is het gelukt.

timschilders
                          Topic starter

ja ik heb pakkingpapier hier liggen, maar wil nog niet echt lukken, glijd weg.

Edjuh
                            Bijdrager

timschilders :
                              ja ik heb pakkingpapier hier liggen, maar wil nog niet echt lukken, glijd weg.

Glijdt weg?? Raar, ik maak mn voetpakkingen altijd zelf en ze glijden bij mij nooit weg. Bedoel je als je er in wil snijden?

timschilders
                              Topic starter

ja, die 2 poorten die ik er zelf ingemaakt heb zijn heel klein, dus die voel je niet goed als je dat eruit wilt snijden.
                                en die 3 rondjes erin maken lukt ook niet echt. dat ding wat daar voor is is bod.
                                maar met wegglijden bedoel ik als je hem wil aandrukken op de carter dan glijd die een beetje weg glijd en moet je opnieuw beginnen. en als ik het pakkingpapier er weer afhaal dan zie ik de afdruk van de carter niet echt duidelijk. toen heb ik het met vet geprobeert en toen gleed het er meteen af

Edjuh
                                Bijdrager

Als je nou eerst het ‘boring’ gat er uit snijdt en hem dan er over heen schuift kan je de poorten goed aftekenen en dan met een stanley mesje o.i.d snijden. Ik kan me niet voorstellen dat je daar niet de juiste middelen kan vinden. Die gaatjes ‘prik’ ik eerst in de rondte zeg maar.

Succes, en anders kopieer je maar een polini pakking als je die gekocht hebt.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 339)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.