- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 7 maanden geleden door .-{2F4OV}-..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 augustus 2007 om 22:44 #194733
nee, het zijn gewoon standaard trekveertjes 😕
27 augustus 2007 om 17:45 #194743heeft iemand ooit zo’n ervaring gehad met z’n koppeling?? 😕
27 augustus 2007 om 17:52 #194744heb je bij de koppelings segmenten die sivere kogeltejs er wel op zitten en zo dat je ze moeten naar buiten wijzen
27 augustus 2007 om 18:11 #194746kansloos :
heb je bij de koppelings segmenten die sivere kogeltejs er wel op zitten en zo dat je ze moeten naar buiten wijzenja, de kogels zijn der nog op, want k heb ze nooit deraf gehaald…. de segmenten heb k ook nog nooit deraf gehaald…
27 augustus 2007 om 18:34 #194749Koppelingsegmenten horen ook niet echt terug te trekken! Ze raken het kopelingshuis altijd een klein beetje maar dat is niet erg, ze grijpen pas aan als ze echt hard tegen de koppelingshuis aangeslingerd worden (bij een hoger toerental dus)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno27 augustus 2007 om 19:33 #194750Spie nog heel? Niks vettig aan de koppeling ofzo?
28 augustus 2007 om 18:13 #194765ArvidW :
Koppelingsegmenten horen ook niet echt terug te trekken! Ze raken het kopelingshuis altijd een klein beetje maar dat is niet erg, ze grijpen pas aan als ze echt hard tegen de koppelingshuis aangeslingerd worden (bij een hoger toerental dus)ok, da wist k nie 😀
maar dat verklaart niet waarom hij zo langzaam optrekt en zoveel toeren maakt tijdens t optrekken… en k heb geen strakkere trekveren
spie zit toch in de vliegwiel?… k heb de vliegwiel niet eens gedemonteerd
oh, een ding is ook kapot/weg.. dat rubbertje (heeft ongeveer de vorm van een pinda) dat in dat gat moet komen op je vliegwiel, die was dus aan een kant helemaal versleten.. k heb em weggegooid…28 augustus 2007 om 18:23 #194766cruelman84 :
ArvidW :
Koppelingsegmenten horen ook niet echt terug te trekken! Ze raken het kopelingshuis altijd een klein beetje maar dat is niet erg, ze grijpen pas aan als ze echt hard tegen de koppelingshuis aangeslingerd worden (bij een hoger toerental dus)ok, da wist k nie 😀
maar dat verklaart niet waarom hij zo langzaam optrekt en zoveel toeren maakt tijdens t optrekken… en k heb geen strakkere trekveren
spie zit toch in de vliegwiel?… k heb de vliegwiel niet eens gedemonteerd
oh, een ding is ook kapot/weg.. dat rubbertje (heeft ongeveer de vorm van een pinda) dat in dat gat moet komen op je vliegwiel, die was dus aan een kant helemaal versleten.. k heb em weggegooid…dat rubbertje is niet zo heel belangrijk hoor
28 augustus 2007 om 21:44 #194793zijn je koppelingssegmentjes neit gewoon wat vettig?
28 augustus 2007 om 22:24 #194794v-snaar niet strak genoeg want dan heb ik het ook..
en bij mij klonk het trouwens ook zo toen ik een keer een veels (5> maten) te kleine sproeier had.
en anders kleiner poelie nemen miss dat hij daarom zoveel toeren maaktmaar als je jou blok hebt geveild moet er met die set-up 70 +- sproeier in en als die echt tot de max is uitgeveild( en geboord 74+
29 augustus 2007 om 19:13 #194805kansloos :
v-snaar niet strak genoeg want dan heb ik het ook..
en bij mij klonk het trouwens ook zo toen ik een keer een veels (5> maten) te kleine sproeier had.
en anders kleiner poelie nemen miss dat hij daarom zoveel toeren maaktmaar als je jou blok hebt geveild moet er met die set-up 70 +- sproeier in en als die echt tot de max is uitgeveild( en geboord 74+
deze blok is mn standaard snorblok, dus niet uitgeveild…
k heb al geprobeerd de snaar zo strak mogelijk te spannen… doet tzelfde 😕
k zal maar morgen nieuwe segmenten halen, kijken of dat helpt29 augustus 2007 om 19:39 #194807en moet je ooit je startsegmenten vervangen??
want hij start nou moeilijk…. vroeger hoefde k alleen te trappen, nu moet k ook decompressie knop in drukken :((29 augustus 2007 om 19:45 #194808
.-{2F4OV}-.Het kan zijn dat je startsegmenten versleten zijn ja..
Dan hebben ze niet meer zoveel grip en kunnen, zonder decompresseur ingedrukt, de zuiger niet meer door de compressie krijgen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.