Vespa-Ciao.NL
:: start niet meer :S

Home Forums Techniek Problemen oplossen start niet meer :S

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JuniorLWB
    Bijdrager

Je kan ook je bougie eruit halen en in je dop stoppen en dan zet je je duim op het uiteinde en dan voel je of die vonkt of niet

vet-smurf
      Topic starter

Frenkie :
        ja, kopop us een nieuwe bougie. En niet zegge van, hij vonkt wel enzow. Want dat wil nix zeggen. Een bougie kan kapot zijn zonder dat je het ziet. Maar die 66 sproeier is idd te groot. Probeer eens een 60 (nadat je een neiuwe bougie hebt gekocht). Maar die 52 is weer te klein, daar kan ie geloof ik niet eens mee starten.

52 probeerde ik alleen om te kijke of de bougie dan nog zo pik zwart was …. want met 66 was ie pik zwart en nat ( heeft er altijd in gezeten ) maar het zelfde was et geval met 52 ! ma als ik bougie tegen frame aan houd vonkte ie wel ! en heb et met 2 bougies geprobeerd bijde vonkte !

Frenkie
        Bijdrager

JuniorLWB :
          Je kan ook je bougie eruit halen en in je dop stoppen en dan zet je je duim op het uiteinde en dan voel je of die vonkt of niet

😛

douwe
          Bijdrager

of vervang je condensator daar hebik ook last mee gehad op de meeting dus nieuwe boegie en condensator ook es nieuw probere die kost net 3 pleuro ofzo dus

vet-smurf
            Topic starter

nou hij doet et weer! heel men spie was kapot ! dus men vliegwiel los geraakt … daarom vonkte ie niet op juiste moment … nu nieuw vliegwiel en spie en hij rijd weer :d

Franz
              Bijdrager

wie kan mij helpen.
                ik heb gisteren mijn ciao na 1maand klaar gemaakt.
                ik heb hem gisteren gestart en alles ging goed liep mooi op stand gas en reageerd goed op het gas geven.
                ik liet hem even op standgas draaien omdat er nieuwe zuigerveren inzaten en toen ik na een paar minuten eens aan de gas draaide knalde hij heel hard.
                ik krijg hem nu niet meer aan de praat en hij vonkt niet meer wat zou dat kunnen zijn.

na 1 maand hard aan de ciao te werken en je krijgt ze niet aan de praat is zeer depri 🙁

Franz
                Bijdrager

trouwens het is een polini speedengine met contact punt onsteking op 0.45mm

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

kun je je eigen topic openen en niet 2 achter elkaar, je bent admin zeg je moet de regels tog wel kennen, deze gaat op slot, open je eigen topic maar

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel
                  8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.