Vespa-Ciao.NL
:: start niet meer!

Home Forums Techniek Problemen oplossen start niet meer!

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

V12
    Topic starter

ja, maar hoe komt het dat ik dan wel dat hele stuk heb kunnen rijden.. ? dan ligt het niet aan de tank lijkt mij..

!Japieoh!_!Ciao!

Dan kun je niet zo goed zeggen dat het nergens aan ligt.. :con

pier
        Bijdrager

V12 :
          ja, maar hoe komt het dat ik dan wel dat hele stuk heb kunnen rijden.. ? dan ligt het niet aan de tank lijkt mij..

Ik zal je zeggen hoe dat komt. omdat er nog bezine in de carb zat voordat die vuil werd! en daar heb je nog van kunnen rijden.

heuvel85
          Bijdrager

wat je ook nog kan proberen is je keering van je krukas vernieuwen…

ik heb het wel 1ns gehad, doordat ik mijn snaar te strak heb gehad dat mijn keering te veel waarmte krijgt..
            zo reed ik door de buurt en zo stond ik stil..nieuwe keering erin gedaan snaar wat minder strak en rijden maar weer…

wat het ook nog kan zijn is wat water bij de benzine..of te oude benzine…

en liep de brommer wel stationair?ik heb ook wel 1ns gehad dat ik de koppeling op een rare manier te vast had gezet en g1 vrijloop meer had..
            als je brommer dat net te weinig vermogen heeft(door slijtage delen of wat dan ook)dan wil hij ook niet goed meer lopen..

zoek en gij zult vinden..

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.