Vespa-Ciao.NL
:: start niet, denk elektriciteit

Home Forums Techniek Problemen oplossen start niet, denk elektriciteit

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

rikaalsmeer
    Topic starter

Ik heb me nu een contactpunten blok, maar hij start niet, ik heb er een nieuwe bougie ingedraaid en die vonkt gewoon,verder is het blok perfect maar bij me vliegwiel loopt er iets ligt aan als ik me krukas naar achter draai( bij het vooruit draaien is er niks aan de hand)…
      Heb me contactpunten en condensator ook net vervangen.
      ik hoor het graag
      Gr Rik

Jarco
      Bijdrager

rikaalsmeer :
        bij me vliegwiel loopt er iets ligt aan als ik me krukas naar achter draai( bij het vooruit draaien is er niks aan de hand)…

Als ik jouw was zou ik even gaan zoeken wat het is.. hoort niet aan te lopen natuurlijk.
        Mischien loopt je vliegwiel tegen een spoel aan.
        Heb ik ook weleens gehad toen wilde mijn brommmer ook niet starten.

si-owner
        Bijdrager

kan zijn dat 1 van de kabeltjes van je spoelen of condensator aanloopt. heb ik ook eens gehad en was erg irritant, ik heb op 1 dag het blok er een stuk of 4 keer onderuit gehad om nieuwe draadjes vast te solderen. en het was elke keer een ander draadje :con

rikaalsmeer
          Topic starter

me vliegwiel loopt tegen mijn contactpunten aan,
            ik krijg m niet omlaag maar heb het een stuk vermindert,

maar ik heb nog de elektronica van een ciao blok, kan ik die verwisselen met een contactpunten elektronica?
            ik heb ook nog een ciao vliegwiel

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.