Vespa-Ciao.NL
:: Snorfietser moet de weg op

Home Forums Algemeen Nieuws Snorfietser moet de weg op

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 102)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Hierboven, meen je dit of maak je een grap?:?

ritze
      Bijdrager

gekke vent 😀

kan je ram met afstand bediening je bord eten op de eettafel live verwarmen, doe mij ook maar wat van van die shit 😀

ey maar,

ik had laatst eens gebeld naar het ministerie van huppeldepup.
        die vertelde mij dat dit niet zomaar kan ingevoerd worden, alles moet om.
        niet alleen de wet maar ook de papieren, volgens haar moet er dan ook op jou pasje helm plicht komen te staan enzo.

hier gaan ze hoe dan ook iets mee doen, in belgie moet je gewoon een helm op bij een 25 per uur scooter en mag je volgens mij ook niet op het `fietspad` rijden

ik snap wel waarom ze dit doen, maar de echte snorfietser wilt geen k*t slagschip stront ding.
        aldus, als ik de kans krijg om ze te etteren met mn vespa doe ik het, al is het maar even wheeli bouwen

heb je geen trappers mag je niet op het fietspad en heb je geen snorfiets, dus scooters: dooooeeeeiii:swinging

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Blacky
        Donateur

Ik vraag me eigenlijk af waar dan nu de auto’s moeten gaan rijden. Deze zijn toch zeker een gevaar voor de brom fietsers en snor brommers?

Appienl
          Bijdrager

Daan777 :
            Dat klopt, maar een Vespa (een echte, niet zo’n fashion ding) wordt vaker bestuurd door een brommerliefhebber dan een swaggvolle waaghals met een Gucci tasje die al ThaZZ’end over het fietspad scheurt terwijl hij zijn middelvinger als richtingaanwijzer gebruikt.

Zo herkenbaar! Haha. Dat is de motivering achter dit voorstel. Beter en strakker handhaven van de huidige wetgeving is een betere oplossing dan een tomos op de rijbaan!

! Joor !

r32
              Bijdrager

He he gelukkig.:thumb

Cеть-2

Jelle
                  Moderator

Ze zijn helemaal gek…
                    Wat is er nou veiliger aan dat een 25 kmu snorfiets op de rijbaan rijd…

Ik vind dat ze onderscheid moeten maken tussen een snorfiets met trappers en een snorscooter, aangezien die scooters voor de overlast zorgen.

Ik zal van de week eens een brief Schrijven aan mevr schultz…

Als er nou vele mijn voorbeeld volgen kunnen we dit besluit misschien nog terug draaien.

(Bezwaar maken op het genomen besluit)

niek1992
                    Bijdrager

Tis overigens alleen in Amsterdam geldig hoor, die regel. En laat het nou net in Amsterdam vrij ernstig zijn met ontgrensde snorscooters.

Ben het wel met je eens dat de snorfietsen met rust moeten laten, aangezien die veel minder prominent aanwezig zijn.

KleineJoop
                      Bijdrager

Wel vreemd dat er in Amsterdam überhaupt nog opgevoerde snorscooters rijden, normaal heb je daar om iedere hoek een rollerbank…

Edjuh
                        Bijdrager

Je moet begrijpen dat de amsterdamse fietspaden al erg druk zijn, forensen, toeristen, etc. Snorscooters (die ongekend populair zijn) kunnen bijna altijd 40+ rijden en zijn dus een enorme ergernis (getoeter etc.). Dat ze nu streng zijn op te snel kunnen vind ik dus ook niet raar. Snorfietsen op de weg is een vrij heftige maatregel maar ik denk dat ze uit alle macht de snorries willen ontmoedigen om te rijden. Het wordt dan ook bijna onmogelijk om normaal op een snor te rijden als je echt niet harder dan 25-30(?) mag maar wel op de rijbaan moet.

wim v8
                          Bijdrager

Cool! 20km/u op de autorijbaan, de al opgefokte automobilistjes nog meer opfokken. Want dan gaan we natuurlijk wel 20 rijden.

Gr. Wim.

Jelle
                            Moderator

@niek het is een landelijk besluit, dus niet alleen Amsterdam…

zevenenergie
                              Donateur

Ik zou het wel jammer vinden als we straks ook een helm moeten dragen en we niet meer op fietspaden mogen rijden langs mooie route,s.

Alles wordt steeds meer gereguleerd met wetten. Het word dan wel “veiliger” maar je bent ook steeds meer vrijheid kwijt. En als je zo doorgaat duurt niet lang meer of je komt altijd wel in aanmerking voor een boete of straf.

Ik ben voor her invoering van de menselijke maat.

ritze
                                Bijdrager

lol en ik durf niet eens met mijn quad wat hooguit 65 loopt (met auto kenteken) op de grote weg,
                                  meestal rij ik dan gewoon over het fietspad, daar rijdt toch bijna niemand

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                                15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.