- Dit onderwerp bevat 101 reacties, 42 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 3 maanden geleden door Vespaatje.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 oktober 2014 om 09:15 #22556
bram0vitz :
Pleur al die opgevoerde snorscooters in de pers!
daar ben ik het wel mee eens
sorry maar dit is een beetje hypocriet. Het zijn alle opgevoerde voertuigen of geen.
Er rijden ook zat idioten rond op vespa’s, ect.22 oktober 2014 om 09:58 #22577Dat klopt, maar een Vespa (een echte, niet zo’n fashion ding) wordt vaker bestuurd door een brommerliefhebber dan een swaggvolle waaghals met een Gucci tasje die al ThaZZ’end over het fietspad scheurt terwijl hij zijn middelvinger als richtingaanwijzer gebruikt.
bram0vitz zijn idee over die colonne is geniaal, dat ga ik zeker organiseren als de wet er doorheen is gekomen.
22 oktober 2014 om 12:00 #23353Ook alle elektrische fietsen op de rijbaan dan! Menig grijs bolletje is een ongeleid projectiel dat met 25+ je geluidloos van de sokken rijdt.
22 oktober 2014 om 12:39 #23354paul99 :
Ook alle elektrische fietsen op de rijbaan dan! Menig grijs bolletje is een ongeleid projectiel dat met 25+ je geluidloos van de sokken rijdt.Laten we dit probleem massaal gaan melden bij de fietsersbond. Eens kijken wat er gebeurd.
22 oktober 2014 om 13:25 #23355Nou inderdaad, komt er zo’n oma met 35 om de bocht klappen. in het nieuws worden ze aangemerkt als fietser dus merk je niet hoeveel elektrische oma’s aanrijdingen veroorzaken.
Bovendien hebben deze mensen vaak een forcefield van de Halfords gekocht waardoor ze niet meer te raken zijn en nog snel even voor alle auto’s langs kunnen schieten.
22 oktober 2014 om 14:13 #23356De Brandweer :
Bovendien hebben deze mensen vaak een forcefield van de Halfords gekocht waardoor ze niet meer te raken zijn en nog snel even voor alle auto’s langs kunnen schieten.Die waren in de faillisements uitverkoop zeker?
22 oktober 2014 om 15:57 #23357De Brandweer :
Bovendien hebben deze mensen vaak een forcefield van de Halfords gekocht waardoor ze niet meer te raken zijn en nog snel even voor alle auto’s langs kunnen schieten.Ik heb voor dit soort gevallen een faser en fotontorpedo’s in mijn kofferbak.
23 oktober 2014 om 09:07 #23186Precies zoals Daan777 zegt
Wordt hier een mooi zoontje rijd zelf lekker op me brom en in de auto als het nodig is.
hoevaak ik wel niet van die swag gastjes tegenkom die nog ff snel er tussen willen duwen
Of snel raaklings voorbij schieten via rechts met oortjes in.
zo moeten. Niet gaan controleren op snelheid maar op asso Gedrag en oortjes etcetera.op links en gas dr op23 oktober 2014 om 09:18 #23123zerox :
Precies zoals Daan777 zegtWordt hier een mooi zoontje rijd zelf lekker op me brom en in de auto als het nodig is.
hoevaak ik wel niet van die swag gastjes tegenkom die nog ff snel er tussen willen duwen
Of snel raaklings voorbij schieten via rechts met oortjes in.
zo moeten. Niet gaan controleren op snelheid maar op asso Gedrag en oortjes etcetera.Oortjes is nog niet direct een probleem. Ik heb altijd een koptelefoon op omdat ik anders doof word van de wind en ik heb geen problemen met mijzelf te orienteren in het verkeer.
23 oktober 2014 om 10:07 #22856Waar slaat het op om de houding van de politiek door te meten in de nieuwe poll?
”Het fietspad onveilig blijven maken”
Waarom is dat niet gewoon ”ik blijf op het fietspad” oid.23 oktober 2014 om 14:13 #23017speedbuxy :
Waar slaat het op om de houding van de politiek door te meten in de nieuwe poll?
”Het fietspad onveilig blijven maken”
Waarom is dat niet gewoon ”ik blijf op het fietspad” oid.Dit vind ik ook wat vaag…
23 oktober 2014 om 18:57 #22855De politiek lost het probleem niet op, maar verplaatst het.
24 oktober 2014 om 15:49 #23358Ikzelf vind het niet zo’n probleem zolang ze de maximum snelheid dan ook maar omhoog schroeven.
24 oktober 2014 om 17:08 #22453Ik rijd elke dag met mijn snorscooter( geen Vespa helaas) naar mijn werk. Hoe vaak ik wel niet vol moet remmen voor slingerende fietser met oordoppen in! of dat er stug met zijn 3en naast mekaar gefietst wordt.. geen voorang van auto’s! Ik zie het echt niet glimmen om op de weg te gaan rijden… Heb niet voor niks 3 snor brommers! Ga ook zeker geen helm op doen!! Dan had ik wel brommers gekocht en geen snor. Ik zie me al met die oldtimer tussen de auto’s rijden:pest
Dus dit idee mag van mij regel recht in de kliko!http://petities.nl/petitie/houd-de-snorfiets-op-het-fietspad
24 oktober 2014 om 19:52 #23359Snor brommers op de weg zodat ze geen fietsen verwonden door aanrijding. Nee, laat de snorrers dood rijden door auto’s die minimaal 2x harder rijden…
Als ze de snelheid omhoog schroeven worden het gewoon brommers. Dit is gewoon een manier om de snor brommer uit te bannen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.