Vespa-Ciao.NL
:: Simonini Proline

Home Forums Techniek Opvoeren Simonini Proline

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

malossi-ciao
    Topic starter

Heeft iemand van dit forum ervaring met een simonini proline?
      Hoor het graag.

MarcoS
      Donateur

ik heb hem gehad en vond het helemaal niets, de set-up was speed-engine met 43mm Dr-evo 13/13 carb. malossi red fliter..
        Hij trekt voor geen meter op en je voelt pas bij de 30/40km iets gebeuren wat op eem boost moet lijken, ook maakt hij een kolere herrie niet leuk meer.
        Ik heb hem niet op een grotere cilinder geprobeerd i.v.m. het geluid. :p
        Ik reed met poelie 70 meen ik….

malossi-ciao
        Topic starter

Oke, ik heb er net een bestelt en was ook van plan om met een speed-engine en 43mm Dr-evo en 13/13 carb te gaan rijden maar dat valt af dus, ik zal het maar proberen maar denk zoals jij zegt kut rijden, is er geen oplossing voor demper vulling? 😕 Met wordt voor poelie reed je marcoS?

sander…
          Bijdrager

Ik heb er ook een gehad, heb hem op een 70dr, 70malossi en 70 alffaerre gehad en had niks te klagen.

malossi-ciao
            Topic starter

Hey sander, hoe vond je de trek kracht en het boost gebied? Met wordt voor poelie reed je?

Flippo
              Donateur

Link: De uitlaten pagina

Volgens de uitlaten pagina:

Simonini Proline(50/60/70 cc) – Deze uitlaat is geschikt voor snelle 50cc, 60cc en 70cc. Redelijk hoogtoerig. Trekt vanuit stilstand beter dan een Leovinci Handmade, maar vanaf het middengebied trekt ie stukken langzamer door naar de hoge top.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.