:: rijdt even valt dan stil
-
benzine kraan miss niet goed meer of als je een benzine filter hebt ff schoonmake.. of misschien je tank bijvullen? haha verder weet ik het ook niet
nee benzine toevoer is goed, in ieder geval tot aan de carb.
barryDonateur
Filter in de carburator schoonmaken.Deze bevind zich onder de nippel.
heb een hele nieuwe 13/13 en red filter erachter gehangen maar hij doet t nog steeds niet… ook pakkingen vervangen, cilinderwand nog helemaal netjes en ook niks op de zuiger. hij wilt nog steeds niet vooruit
johnyBijdrager
heb je ook al gekeken naar de filter in de carburateur waar de benzine binnenkomt dus waar je de benzine slang op aan sluit die ff los draaien en ff kijken of de filter vuil is kan zijn dat daar wat rotzooi in zit. anders ff naar de bougie kijken als deze nat is dan is het geen benzine probleem maar een ontstekings probleem duskan zijn:
– bougie kapot
– bobine kapot
– condencator kapot
– conact punten niet goed afgesteld
– of contact spoel kapot
bougie wordt nat en hij vonkt, ik heb al zoveel dingen geprobeert 3x een hele andere ontsteking erin geslingert. nieuwe pakkingen en ee andere carb. maar dat klere ding wil gewoon niet!!:A
johnyBijdrager
is je keering nog goed? dit kan ook het probleem zijn, en heb je ook al een andere bougie geprobeert?
succes
ja alles is vervangen en hij vonkt dus bougie kan het niet zijn
st3ynBijdrager
Staat je ontluchtingsnippel wel helemaal open?
Mijn citta kon maar zo’n 200 meter rijden als hij dicht was.. Hij kreeg dan geen benzine meer ofzo.
ik heb er geeneens een, dus die staat altijd open
Kijk ‘ns even of je cilinderkop zeker goed vastzit, anders heb je drukverlies, valse lucht…
Reinig alle filtertjes, doorspuit ff je benzineslangetje, check je carter(inlaat) even,
haal vliegwiel eraf en check contactpunten( gwn alles daarbinnen ).
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.