:: Problemen met Ciao – ‘smoren’ & backfire & warmloper(s)
-
Zonder koelkap word de cilinder niet gekoeld, warm en vastlopen is een reële optie, de motor raakt oververhit dat merkje door dat hij gaat stinken, het vermogen loopt terug er zullen misschien wel nog meer verschijnselen zijn maar ik weet ze zo gauw niet te noemen.
De koelkap hoort bij een Ciao over de kop te lopen, omdat de kop ook gekoeld moet worden bij stilstand.
Bij een bijvoorbeeld een Si loopt de koelkap niet over de kop omdat daar de kop zelf een overkappingtje heeft.
Ik vind het heel lastig een bougie te beoordelen van een foto, maar zoals hij op mijn beeldscherm overkomt vind ik het mengsel iets te schraal.
Het porselein hoort koffie (met melk) kleurig te zijn.;)
Ik vind sproeier 48 nogal groot voor een 12/7. Op mijn brommers heb ik meestal dit kleurtje:

Vespaatje :
Ik vind sproeier 48 nogal groot voor een 12/7. Op mijn brommers heb ik meestal dit kleurtje:
sproeier 50

Om het topic positief af te sluiten. Op een zwoele zondagavond een heerlijk bescheiden tourritje gemaakt (25 km) rond Groningen via allerlei boerenpaadjes door de landerijen – heerlijk! Ik merk dat het blokje steeds fijner begint te lopen: hogere top en betere trekkracht.

Oude strokartonnenhallen in Hoogkerk

:bier
Mooi einde van een lang topic, ik dacht even dat het je perso was.
Misschien kan een moderator dat er nog van maken, dan heb je een mooi begin.
Prachtige foto,s trouwens 
Ik heb een perso, ik zal hem is bijwerken 
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.