- Dit onderwerp bevat 327 reacties, 43 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 1 maand geleden door N!CKs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 augustus 2006 om 22:57 #442121
Ik kon vanmiddag bij de meeting de scooters goed bijhouden sommige trok ik zelfs weg en op top ook :).
Ik was toch maar met de Mix gegaan omdat ik eens wou zien wat die deed tegenover de scooters 😀Vanavond met colin en tristan zn broer nog een aantal filmpjes gemaakt op de nieuwe snelweg van mn speedengine hij liep echt lekker
Tristan filmt en rijd daarna naar ons toe :lol
Colin heeft er nog veel meer die zal hij morgen er wel opzetten
7 augustus 2006 om 17:14 #442134Ey marco,
vet filmpje 😉 die van mij opload ik binnekort denk morge of overmorge
zet die van mij eens erop met die lampjes ;)=) in het donker!7 augustus 2006 om 18:04 #442135Colin :
Ey marco,
vet filmpje 😉 die van mij opload ik binnekort denk morge of overmorge
zet die van mij eens erop met die lampjes ;)=) in het donker!Colin zijn lampjes alleen je ziet het niet zo mooi als in het echt komt door de camera
Ik met tristan (met het grote licht) is een beetje onduidelijk in het donker
24 augustus 2006 om 19:16 #442289Ik ben nu behoorlijk bezig bezig mn ciao in een nieuw jasje te steken 😀
Heb hem net blauw gemaakt, velgen en kappen blijven zwart.
Gisteren heeft mijn oom een metalen koker tussen het frame gelast en volgende week zetten we er een Bravo vork in met een TNT scooterstuurtje.Voorproefje!

Ook ben ik sinds gisteren eigenaar van een gloednieuw 46mm Polini!

Daar moet ik alleen nog pakkingen voor halen en als de ciao dan weer in elkaar zit kan ik beginnen met inrijden 😀
24 augustus 2006 om 19:19 #442290
michel o/vet kleurtje blauw 😐 en doe ipv van zwart, wit staat wat polini achtiger 😛 hahaha
24 augustus 2006 om 21:40 #442291Zwart met blauw zoals die nu gaat worde is echt mooi, evil :lol
ik hoop dat ik je snel zie rond rijde en dan gaan we eens rijde he 😉
echt een mooi project veel succes verdergroete Colin
24 augustus 2006 om 21:53 #442292dit ziet er egt wel masterlijk uit jonge !!!!!!!!!!!!! egt gewoon en die cillinder was tog zow geroest omdat hij tijdje “paar maanden ” op de plank had gelegen ??
24 augustus 2006 om 23:03 #442293alsie alleen op de plank heeft gelegen zal hij niet roesten…
maar, dat maakt niet uit,
als de binnekant er maar goed uitziet!
helemaal roestvrij hou je je cilinder toch niet
miss kan je deze oppervlakkige troep nog beetje weghalen met staalborsteltje ofzo?iig altijd leuk cilindertje!
succes ermee!24 augustus 2006 om 23:13 #442294het schiet langzaam op met je projectje als ik eindelijk heb wat ik wil gaan we wel eens sprinten
25 augustus 2006 om 07:08 #442297wheelieking89 :
dit ziet er egt wel masterlijk uit jonge !!!!!!!!!!!!! egt gewoon en die cillinder was tog zow geroest omdat hij tijdje “paar maanden ” op de plank had gelegen ??De cilinder heeft zeker een jaar in een kelder gelegen, lag daar vol met onderdelen. Maar aan de binnenkant en de zuiger zie je aan dat het nog helemaal nieuw is.
1 september 2006 om 08:15 #442464[1 september]
Hier komen mn fotos dan…
Hij is omgetoverd van dit:

Naar dit 😀 :

En over de demper, die polini is gaar, maakt veel herrie en lekt ook nog eens, deze komt van mn krul en hij is zo gedraaid dat je de letters leovinci niet meer ziet 😉 In het echt ziet het er niet verkeerd uit.
Volgende week komt de 80cc eronder dan beetje inrijden en eens kijken wat dat ding doet. Ik ben echt benieuwd 🙂
1 september 2006 om 09:11 #442465denk dat je met de 70cc iets harder rijd of gelijk, maar de 80cc zal beter optrekken + doortrekken (beukpower)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel1 september 2006 om 12:52 #442472GVD:lol, hij is echt super vet geworden!! een echte racer!;)
1 september 2006 om 12:55 #442473
Jelle89vind hem echt überbruut geworden..zeer mooi;)…
1 september 2006 om 13:11 #442474
R.oel !ziet er wel netjes uit ja :P, vind alleen je kappen niet zooo mooi, lijkt net alsof je die met een kwast hebt geverfd maja..
lijkt echt op hoe mijn ciao eerst was, zelfde kleuren, stang, stuurtje enzo 😛 .. maarja ook lekkere snelheid, nét wat harder, met ong de zelfde setup.. 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.