Vespa-Ciao.NL
:: PoliniCiao’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten PoliniCiao’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 328)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCiao
    Topic starter

ik ging direkt rijden en toen ik stopte sloeg hij af en hij ging te stroef om te starten, dus ik haalde met een muntje die kap eraf en er was niet veel van over he colin 😉

PoliniCiao
      Topic starter

UPDATE!!!

[1 Augustus]

Fotos van de Polini vario!!!

En mijn nieuwe aanwinst sinds vanmiddag 🙂 :

En hij loopt hier echt fantastisch mee veel beter dan met de krul of de simonini. Vanaf het begin trekt hij even hard als de krul alleen die stopt met hard trekken bij de 40, de HM trekt hard door tot de 55 en klimt dan naar z’n stuk hogere top. Ik haalde hier op de lange weg 65 op het tellertje en met de krul maar 55 :lol

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

nice die vario! tenminste weer een polini 🙂 iedereen altijd met zen malossi 😉 polini is tenminste goed afgewerkt 😀 maarja wel iets duurder..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Edjuh
          Bijdrager

Ik zou niet weten wat er niet goed is afgewerkt aan de malossi, misschien omdat hij nooit op mn ciao heeft gezeten…..

Tof P-ciao, leuke setup nu, en zo’n HM doet in mijn ogen veel voor het uiterlijk.

Top, maar moet je niet wat harder gaan? Of is die pijp niet hoogtoerig genoeg?

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

ik zie net trouwens goed die foto van die complete vario en je snaar zit achter er al een best stukje in.

als je je blok iets naar achteren zet zodat de vsnaar nog wel in de poelies klemt maar hoger achter zit trek je nog beter op en ga je ook harder weer (hij kan meer varieeren dan he)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

PoliniCiao
              Topic starter

Edjuh :
                Top, maar moet je niet wat harder gaan? Of is die pijp niet hoogtoerig genoeg?

Ik denk dat jij mijn ciao’s door elkaar haalt, voor 50cc vind ik mn mix toch erg goed lopen
                de setup links is van de zwarte ciao

Flick
                als je je blok iets naar achteren zet zodat de vsnaar nog wel in de poelies klemt maar hoger achter zit trek je nog beter op en ga je ook harder weer (hij kan meer varieeren dan he)

Ik zal het vanmiddag eens proberen, maar ik dacht dat hij dan minder hard zou gaan? Omdat hij nou in princiepe een iets kleinere pouliemaat heeft. Maar ik zal het eens proberen 😉

Edjuh
                Bijdrager

PoliniCiao :
                  Ik denk dat jij mijn ciao’s door elkaar haalt, voor 50cc vind ik mn mix toch erg goed lopen
                  de setup links is van de zwarte ciao

Ow ow ja, dat is zeker niet slecht, hij trekt ongetwijfeld ook lekker.

PoliniCiao
                  Topic starter

Ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekocht, die kan ik zo aansluiten op de pc dus ik heb vanmorgen een filmpje gemaakt van de vario. Zodat jullie een idee hebben hoe hij trekt 😀

Én met geluid! dus niet meer met zon muziekje erachter 😉

http://media.putfile.com/Vario-Ciao

Let maar niet op mn moeder op de achtergrond :lol

Colin
                    Bijdrager

Marco hij trekt echt super op, mooi

hansieb
                      Moderator

PoliniCiao :
                        Ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekocht, die kan ik zo aansluiten op de pc dus ik heb vanmorgen een filmpje gemaakt van de vario. Zodat jullie een idee hebben hoe hij trekt 😀

Én met geluid! dus niet meer met zon muziekje erachter 😉

http://media.putfile.com/Vario-Ciao

Let maar niet op mn moeder op de achtergrond :lol

Hij heeft nog niet echt wheelypower ofzo? dat zou wel moeten.

Hij ziet er wel mooi uit.

Ties
                        Bijdrager

stoppe?

haha…

naja hij ridjt wel leuk zo te zien, perfect voor wheelies

PoliniCiao
                          Topic starter

Hij heeft zeker wheeliepower ! =)

Alleen dat doe ik maar niet heb t wel es geprobeerd maar dan ga ik toch op mn bek 😀

Originele scooters rijd ik zeker weg! trekken en top !

Colin
                            Bijdrager

Wheeliepower heeft die zeker, vanmiddag reed ik ff en toen ik wegreed maakte ik al kleine wheelie, als je het stuur omhoog trekt en gas geeft met de ciao van hem dan maak je zeker wete een wheelie

timschilders
                              Bijdrager

rijd mooi zeker ja,
                                en dat geluid van de handmade8):pimp gewelig,

PoliniCiao
                                Topic starter

Zeker ja hij klinkt lekker mooi ruw en beetje diep. De krul die rateld gewoon asociaal
                                  beetje irritant soms 😉

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 328)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.