- Dit onderwerp bevat 327 reacties, 43 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 1 maand geleden door N!CKs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 juli 2006 om 14:32 #442003
ik ging direkt rijden en toen ik stopte sloeg hij af en hij ging te stroef om te starten, dus ik haalde met een muntje die kap eraf en er was niet veel van over he colin 😉
1 augustus 2006 om 19:15 #442079UPDATE!!!
[1 Augustus]
Fotos van de Polini vario!!!

En mijn nieuwe aanwinst sinds vanmiddag 🙂 :

En hij loopt hier echt fantastisch mee veel beter dan met de krul of de simonini. Vanaf het begin trekt hij even hard als de krul alleen die stopt met hard trekken bij de 40, de HM trekt hard door tot de 55 en klimt dan naar z’n stuk hogere top. Ik haalde hier op de lange weg 65 op het tellertje en met de krul maar 55 :lol
1 augustus 2006 om 22:43 #442080nice die vario! tenminste weer een polini 🙂 iedereen altijd met zen malossi 😉 polini is tenminste goed afgewerkt 😀 maarja wel iets duurder..
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel1 augustus 2006 om 22:46 #442081Ik zou niet weten wat er niet goed is afgewerkt aan de malossi, misschien omdat hij nooit op mn ciao heeft gezeten…..
Tof P-ciao, leuke setup nu, en zo’n HM doet in mijn ogen veel voor het uiterlijk.
Top, maar moet je niet wat harder gaan? Of is die pijp niet hoogtoerig genoeg?
1 augustus 2006 om 23:05 #442082ik zie net trouwens goed die foto van die complete vario en je snaar zit achter er al een best stukje in.
als je je blok iets naar achteren zet zodat de vsnaar nog wel in de poelies klemt maar hoger achter zit trek je nog beter op en ga je ook harder weer (hij kan meer varieeren dan he)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel2 augustus 2006 om 09:29 #442085Edjuh :
Top, maar moet je niet wat harder gaan? Of is die pijp niet hoogtoerig genoeg?Ik denk dat jij mijn ciao’s door elkaar haalt, voor 50cc vind ik mn mix toch erg goed lopen
de setup links is van de zwarte ciaoFlick
als je je blok iets naar achteren zet zodat de vsnaar nog wel in de poelies klemt maar hoger achter zit trek je nog beter op en ga je ook harder weer (hij kan meer varieeren dan he)Ik zal het vanmiddag eens proberen, maar ik dacht dat hij dan minder hard zou gaan? Omdat hij nou in princiepe een iets kleinere pouliemaat heeft. Maar ik zal het eens proberen 😉
2 augustus 2006 om 09:31 #442086PoliniCiao :
Ik denk dat jij mijn ciao’s door elkaar haalt, voor 50cc vind ik mn mix toch erg goed lopen
de setup links is van de zwarte ciaoOw ow ja, dat is zeker niet slecht, hij trekt ongetwijfeld ook lekker.
3 augustus 2006 om 16:10 #442097Ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekocht, die kan ik zo aansluiten op de pc dus ik heb vanmorgen een filmpje gemaakt van de vario. Zodat jullie een idee hebben hoe hij trekt 😀
Én met geluid! dus niet meer met zon muziekje erachter 😉
http://media.putfile.com/Vario-Ciao
Let maar niet op mn moeder op de achtergrond :lol
3 augustus 2006 om 16:16 #442099Marco hij trekt echt super op, mooi
3 augustus 2006 om 16:48 #442100PoliniCiao :
Ik heb gisteren een nieuwe telefoon gekocht, die kan ik zo aansluiten op de pc dus ik heb vanmorgen een filmpje gemaakt van de vario. Zodat jullie een idee hebben hoe hij trekt 😀Én met geluid! dus niet meer met zon muziekje erachter 😉
http://media.putfile.com/Vario-Ciao
Let maar niet op mn moeder op de achtergrond :lol
Hij heeft nog niet echt wheelypower ofzo? dat zou wel moeten.
Hij ziet er wel mooi uit.
3 augustus 2006 om 17:03 #442101stoppe?
haha…
naja hij ridjt wel leuk zo te zien, perfect voor wheelies
3 augustus 2006 om 17:07 #442102Hij heeft zeker wheeliepower ! =)
Alleen dat doe ik maar niet heb t wel es geprobeerd maar dan ga ik toch op mn bek 😀
Originele scooters rijd ik zeker weg! trekken en top !
3 augustus 2006 om 17:14 #442103Wheeliepower heeft die zeker, vanmiddag reed ik ff en toen ik wegreed maakte ik al kleine wheelie, als je het stuur omhoog trekt en gas geeft met de ciao van hem dan maak je zeker wete een wheelie
3 augustus 2006 om 17:57 #442104rijd mooi zeker ja,
en dat geluid van de handmade8):pimp gewelig,3 augustus 2006 om 17:59 #442105Zeker ja hij klinkt lekker mooi ruw en beetje diep. De krul die rateld gewoon asociaal
beetje irritant soms 😉 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.