Vespa-Ciao.NL
:: PoliniCiao’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten PoliniCiao’s Perso

• Dit onderwerp bevat 327 reacties, 43 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door N!CKs.
13 berichten aan het bekijken - 316 tot 328 (van in totaal 328)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Colin
    Bijdrager

Ja, meestal als het goed weer is pakken we met al onze vrienden de brommers / scooters en gaan we wat toeren. Terras zitten enz.
      En ook soms gewoon met 2 mensen, vorige week zijn Poliniciao en ik ook nog eens s’avonds rond half 8 een blokje om gaan rijden en ergens een ijsje gegeten. Was wel lache :lol

N!CKs

okej, dat is wel lache als je een keer gaat toere mi zijn alle:thumb

PoliniCiao
        Topic starter

Vanmiddag lekke band gekregen met de mix met 80 malossi :(.
          Dus ik heb mn racer weer in elkaar gezet voor even mobiel te zijn :P. Hier samen met mn broertje zijn si:

PoliniCiao
          Topic starter

Afgelopen week mn Std CP crossblokje met afgeragde 70polini geruild voor een CP speedengine met een bijna nieuwe DR evo die niet liep. Dus deze eens uiteen gehaald vonkte hij niet, dus andere CP’s en condensater gemonteerd en eens naar de cilinder gekeken was de bovenkant van de zuiger en de binnenkant van de kop heel dik aangekoold. Ook zat er wat kool in de uitlaatpoort. Dus deze even eruit gehaald en de zuiger en kop gepolijst. Tevens heb ik nieuwe pakkingen gemonteerd. Toen eens onder mn gammele grijze ciao gegooid en hij liep direct. En ook nog eens erg hard! Zeker 80km/h met de ninja. Dit had ik niet verwacht van de DR :D.
            Fotos:

En nog een paar mooie geschoten van mn brave mixje (let niet op de achtervelg mijn 5 spaker is lek (a))

Mike
            Bijdrager

nice:) enne leuk ruiltje hoor!

Mike

Rebel

Marco die laatste foto heb ik laats ook foto’s gemaakt 😛

We moeten als me ciao weer in elkaar staat en goed weer is gaan touren met paar man 😛

Roger102
                Bijdrager

heey marco mooie ruil kan je weer lekker knalle, haha alweer een lekke band bij jou, jij trekt het volgens mij gewoon aan 😛

leon ciao
                  Bijdrager

Ik heb met het blokje gereden op de grijze ciao en hij trekt hem moeiteloos door 70 poeli met ninja heen. Trekt goed, misschien 65 poeli proberen. Snelheid hoef je ook niet over te klagen 😀 80 heb ik ermee gereden 😀
                    alleen remmen moet nog wat aangedaan worden, want remweg is wel erg lang :con
                    ik vind het echt een top ruil :thumb
                    mooie foto’s van de mix :bier

PoliniCiao
                    Topic starter

Leonciao zijn simo proline was al een paar dagen terug van de lasser, hij moest alleen nog een beetje aangepast worden voor fijn te passen. Na dit vanmiddag gedaan te hebben dacht ik van gooi hem eens onder mn mix met 80cc malossi kijken hoe hij het doet. Hij maakt een lekker blikkerig geluidje en trekt vanaf het begin beter op als met de handmade, ook gaat hij op de top goed hard! Lekker pijpje, als zijn SI weer ineen zit gaat hij daar onder.

hansieb
                      Moderator

Leuk hoe hard gaat die nu ?

PoliniCiao
                        Topic starter

Ik zal m’n topic maar eens onder een dikke laag stof vandaan halen :D.

De mix is in februari verkocht, en de grijze ciao ligt als los frame in een hoek van de garage.
                          Ik heb alleen nog de ‘racer’ zonder kenteken waar ik af en toe een rondje op rij.
                          Z’n setup:
                          46.5 Malossi brevettato
                          Simo racing
                          Elek speedengine
                          getunede ori krukas
                          4 spoels ontsteking
                          13/13 dell/ortho
                          Malossi filter
                          70 poulie
                          etc

Hij loopt nog zeer goed ondanks dat de cilinder al heel wat kilometers erop heeft zitten. Ik ga ook niks meer veranderen aan de brommer ik help alleen nog mijn broertje (Leonciao) met z’n vespa’s.

Ik heb een tijdje een mazda 323coupe gehad maar dat was het toch niet helemaal.. Dus die is verkocht en nu heb ik een honda del sol in JDM stijl waar ik al vanalles aan versleuteld heb :).

Lijstje:

Moter: D16z6 esi 1.6 vtec
                          Focuz 4-2-1 verchroomd spaghetti spruitstuk
                          SRS katvervanger
                          Dynamik Jap style end pipe
                          Mide pipe staat nog op de planning die is nog origineel..
                          J’s Racing tsuchinoko carbon air intake
                          Wit kleppendeksel
                          APC reworks veerpootbrug
                          Nu ongeveer 140pk

Exterieur:
                          Daiyama schroefset, voor 9cm lager als origineel, achter 8
                          Mugen civic lip voor
                          Vti spatlappen
                          JDM oranje knipperlichten
                          JDM license plate fillers achter
                          Kleine ‘amerikaanse’ kentekens
                          Civic ek4 velgen
                          Toyo T1R bandjes

Interieur:
                          Beige leren del sol interieur uit een speciale editie uit 1998
                          Zwarte leren deurpanelen
                          JDM speakerkappen
                          MOMO sportstuur
                          Type R carbon short shifter
                          Pioneer radio met 4 pioneer speakers

En ik heb nog vanalles op de planning staan :D.

fotos:

motor:

interieur:

Op hondamatics meeting:

PoliniCiao
                          Topic starter

Zo, mijn topic maar eens onder het stof vandaan halen 😀

De ciao heeft weer eens gereden :lol. Na een half jaar ofzo in de garage te hebben gelegen heb ik hem een paar dagen voor de meeting er uit gehaald, benzine erin en hij liep direct als een zonnetje 8).
                            Toen heb ik er ipv mijn simo racing een Gianelli Excel van mijn broertje leonciao onder gegooid en zo naar de meeting gekomen.

Tevens heb ik zaterdag een ciao gekocht voor mijn vriendin (die wat dat rookgordijn maakte op de meeting:lol). Nieuw model uit 2003, zwart met grijze 5 spakers iedereen kent ze wel. Deze ben ik nu dus een beetje op aan het knappen. Alles een beetje netjes maken en wat roest wegwerken :).
                            Dit is de setup die erop komt:
                            43mm DR evo, bewerkte uitlaatpoort
                            43mm Malossi hogedruk-kop
                            12mm inlaat elek blokje uit 2003
                            13/13 dell/ortho
                            Malossi filter
                            Proma Circuit
                            Verlichte segmenten met zilveren Polini trekveertjes
                            70 poulie

Zal best leuk rijden voor haar.

Ik gooi binnenkort wel een paar fotos hier neer.

Btw voor de ouderen hier, de del sol hierboven staat te koop ;).

leon ciao
                            Bijdrager

maak eens een foto met mijn excel die staat hem echt goed. De boost is ook behoorlijk.
                              Die zwarte ciao is gewoon heel mooi, alleen het blokje even wat sneller maken he 😀

13 berichten aan het bekijken - 316 tot 328 (van in totaal 328)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.