Vespa-Ciao.NL
:: PoliniCiao’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten PoliniCiao’s Perso

• Dit onderwerp bevat 327 reacties, 43 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door N!CKs.
15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 328)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lekkere Bekker
    Bijdrager

Het is een kleine marshall amp(dus niet slecht) het komt vooral door de mobiel daardoor treed vervorming op.

PoliniCiao
      Topic starter

vandaag eens goed geklust want ik was dat gedoe met mn speedengine zat..
        Hij starte steeds wel maar het spietje bleef maar doorslaan.. Dus k had nog geen kilometer gereden met mn 46,5 malossi. Vandaag maar eens een andere krukas erin gezet met meteen nieuwe lagers, pakkingen en keering en hij starte dus goed en is tot nu toe niet doorgeslagen :). heb al 23km erop zitten en hij heeft echt heel wat power. Heb op het moment een 65poulie erop en de Polini SP

Op mn racer ligt nu een 50cc blokje met vario en ninja, voor even mee langs de bromboer te rijden als ik met de speedengine bezig ben :D, staat em wel mooi..

rickgeurten113

mag ik vragen wat met je ninja is gebeurt??wel zonde eigg

PoliniCiao
          Topic starter

Weet ik er zit een deuk in, is bij de vorige eigenaar gebeurt. Waardoor het gekomen is weet ik ook niet maar hij was spotgoedkoop en presteert goed?
            . Misschien minder als zonder die deuk maar volgens mij valt dat wel mee.

!Japieoh!_!Ciao!

Heb je er nu een standaard krukas inzitten?

jordy
              Bijdrager

vandaag met marco met de vespa’s gereden in thorn
                aleen jammer dat zijn bougie het op een of andere manier begeven had:P

PoliniCiao
                Topic starter

Gelukkig merkte ik het aankomen en had ik nog een nieuwe :P. Die andere was trouwens al wat ouder heb ik gisteren even van een blokje gehaald wat hier nog lag. Nu heb ik fijn een nieuwe erin :).
                  En @ Japieoh, jep er zit nu een originele in.

PoliniCiao
                  Topic starter

M’n blokje heeft nu al 294km gereden en loopt echt fijn als een zonnetje. Ik heb nog niet op top gereden maar hij gaat zeker hard! In de vakantie zet ik ook de vario er eens op zal wel gaan optrekken als de zieke :)!

En nog een paar mooie van mn racer:

.-{2F4OV}-.

Wrom heb je twee verschillende velgen;)

Frits
                      Bijdrager

Ja idd, maar als je de 2de erin doet.
                        word is wel vet van 😀:thumb

PoliniCiao
                        Topic starter

Wielen zijn nu goed.

De 80cc Malossi is nu ingereden dus ik heb gisteren de vario erop gelegd met Leo HM. En geloof me dat wil wel =) ik vond 70cc met vario al bruut maar dit is helemaal heftig. Als ik niet naar voren hang komt hij gewoon omhoog 😀

Filmpje:

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

lache man!

hij klinkt niet goed afgesteld, welke sproeier zit erin?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

PoliniCiao
                            Topic starter

70, sproeier is goed want hij start en loopt goed en bougie is bruin. Hij klinkt zo in het begin omdat de rollen (7gram) denk ik wat aan de zware kant zijn.

ArvidW
                              Donateur

Ziet er goed uit:) Lichtere rollen zijn denk ik leuk om ff te proberen, strakkere trekveren ook?

Zou je tegen die tijd nog een filmpje kunnen maken met andere rollen + een ietswat langer stuk weg:)?

Onder je racer ligt nu 43 Zeta neem ik aan, dan is dus je “normale” brommer sneller dan je racer =)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

PoliniCiao
                                Topic starter

De racer heeft geen kenteken, alleen de mix..
                                  Ik heb blauwe polini trekveren en een gele malossi drukveer 😉

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 328)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.