Vespa-Ciao.NL
:: PoliniCiao’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten PoliniCiao’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 328)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

Zeker mooie brommer voor dat geld. binnekort ook maar eens gaan sparen voor mijn schoolbrommertje, wil ook een mooi 2000-2005 model:)

!Japieoh!_!Ciao!

Wil je een Ciao kopen G-no ? 😮 :p

PoliniCiao
        Topic starter

[14-03-07]

Ik zal het nu dan maar eens vertellen. Onder mijn racer kom een 46,5 malossi die ik vanmorgen heb ontvangen van JMPB deze is geruild voor de MHR vertanding emt een fout erin. Dus onder de mix blijft originele vertanding wel met 43 malossi en getunede Elek carters.
          Ik denk dat ik de 80cc inrijd op het mixframe want daar kan ik de kilometers bijhouden en die valt niet zo op als de racer. Fotos volgen nog 😉

PoliniCiao
          Topic starter

Komen ze dan:

VS 38,2 mm: 😀

Poorterij:

Kit:

En vanmiddag nog wat rondgeknald met Joey op mn originelli

Colin
            Bijdrager

Mooie nieuwe aanwinst Marco. (Y) Kunne we in dit weer weer wat genieten met inrijden 😉 haha..
              Succes ermee en ik zie je binnekort wel weer knalle. We spreke ons nog..

Joey op een WC pot :pest
              😉

PoliniCiao :

En vanmiddag nog wat rondgeknald met Joey op mn originelli

PoliniCiao
              Topic starter

Jep joey op een wc pot, alleen met doortrekken kwam ik hem voorbij als ik in het begin beetje mee stepte en top bijna gelijk vanaf de brug ging k em voorbij 😀

sx – Jaguar Aerox
                Bijdrager

😀 haha dit klinkt te grappig

Polini Ciao 😀 Als je hem gaat inrijde wil ik wel meegaan met mijn vespa als die beetje af is enzo.
                  Veel succes met je nieuwe aanwinst :thumb

:bier

PoliniCiao
                  Topic starter

Nou is me dus wat gebeurd :S:cry:cry:cry:cry
                    Had mn 43mm malossi op het elek carter gezet voor even. Waarmee ik ook reed in het filmpje met colin. En toen ik reed deze week, hoor ik ineens een vaag geluid en whop mn achterwiel blokkeert en alles.. Dus ik haal de cilinder eraf is er een pistonclipje los gekomen :smack en die heeft dus goed huis gehouden :(. Kan het kitje nu in principe weggooien..

Mr ja koop nog wel eens een andere 43mm.

Nog wat andere updates.

De mix heeft nu 5 spaaks velgjes, en ik heb de vario gereviseerd en een gele drukveer erin!

En nog een paar mooie fotos:

En wanneer ik de 80cc speedengine ineen ga zetten?
                    Ik weet het nog niet, ik wil eerst de nieuwe lagers pakkingen en keering in de speedengine zetten.

Maar ik heb ook eigenlijk niet zo’n zin daar in op het moment. Nu me dit is gebeurt met dat pistonclipje want ik wil echt niet dat me iets gebeurt met die mooie 80cc of mn cdi speedengine..

Maar hij komt best nog wel in elkaar alleen nu even niet 🙂

leon ciao
                    Bijdrager

Mooie velgen :thumb echt heel mooi en handmade staat hem echt uber vet 😀
                      heb vanmiddag rondje gereden en geloof me, hij trek ech snel niet meer normaal
                      mer goed, das polini speedcontrole he :bier

jordy
                      Bijdrager

vette racer diej blauwe van jouw;)
                        aleen hopen dat de cp niet weer nat worden zoals op de meeting @brach:P

erwinko
                        Bijdrager

altijd ff checken of de clippies er goed in zitten en ze moeten nog wel goed veren.

anders moet je ze gewoon weggooien en nieuwe erin stoppen. kan een hoop gelul schelen :!

Frits
                          Bijdrager

Idd mooie velgen ja
                            Leovinci handmade is ook vet :D:

Mike
                            Bijdrager

ben nooit zo wild van 5 spaak in een mix.. wnat er zitten dunnere banden op… een mix heeft een ich kleinere velgen en wat dikkere bandjes.. en dat maakt e mix wel af.. maarja is mijn mening:)

toffe plannen heb je, het word zeker wel wat:D

en in de toekomst wel nog mhr vertanding?

Mike

PoliniCiao
                              Topic starter

Ja, ik weet het ik heb oude clipjes gebruikt :smack
                                Maar die fout zal ik ook niet meer maken, alleen jammer dat ik het zo heb moeten leren.

De 5 spaaks vindt ik echt super staan in de mix, ik was eerst aan het twijfelen om ze in de racer te zetten maar dat is niet zo mooi met het dunne bandje en zo en op de mix staan ze geweldig!

Er komt geen MHR vertanding, omdat ik met de 80cc speedengine op de racer met poulie ga rijden. Dit is toch het echte vespa gevoel vindt ik :).

De vario ligt fijn op de mix waarmee ik naar school ga en hier in de buurt mee rijdt dus die hoeft ook niet superhard te gaan ivm de politie he 😉

Colin
                                Bijdrager

Marco die 5 spaaks staan hem wel mooi 😀
                                  Tenminste beter als die 3 spakers.
                                  Echt jammer van die 70 maar daar is niks meer aan te doen, je vind wel weer iets leuks 😉
                                  En die 80 gaat in de zomer zeker vlamme.
                                  Ik spreek je binnekort nog wel, succes ermee

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 328)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.