Vespa-Ciao.NL
:: Polini trekveertjes

Home Forums Algemeen Oude topics Polini trekveertjes

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Quest
    Bijdrager

nee je hebt niks aan deze trekveren omdat ze veelste strak zijn voor jou setup.. je brommer kan niet genoeg toere maken om deze trekveren uit te rekken.. dus nutteloos

Edjuh
      Bijdrager

Kelvin :
        8)neej i dit zijn niet de strakste van polini het begint bij deze de grijze trekveertjes die komen naar de orginele veertjes en dan komen de groene en dan komen pas de blauwen dit zijn de strakste.

De metaalkleurige(dus niet de grijze) zijn wel het strakst(van polini).

Je hebt dus de verkeerde thomasc.

Monstercitta
        Bijdrager

Neej hoor blauwe zijn niet de strakste deze zijn de strakse je koopt ze per 3stuks(3trekveren) ongeveer 7,50 en zijn strakker dan de blauwe van polini

malossi-ciao
          Bijdrager

Zoals plaatje 1 onderaan zitten je koppelings segmenten goed..
            die knal is van je segmenten die naar buiten willen maar niet kunnen en dan in 1x naar buite klappe door de kracht.. en daarna is het waarschijnlijk ook over je hoort wss 1x een klap..

correct me if i’m wrong

hanborkii
            Bijdrager

ik heb net niewe veertjes erin itten grijze maar hij maakt opeens een heleboel toeren als ik em start is dat normaal

JayL
              Bijdrager

het zou meer toeren moeten maken bij t wegtrekken… niet op stationair als je dat bedoelt

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.